لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H2 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
تگ H2 برای خلاصه SEO مهم است
در زیر نمونه ای از پیوندهای سایت برای یک صفحه وب در وب سایت SEO Chatter آورده شده است:
مزیت دیگر تگ H2 این است که به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا سلسله مراتب اطلاعات را برای فهرست بندی و رتبه بندی مناسب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) درک کنند.
یکی از بهترین مزایای تگ H2 این است که تجربه کاربری را برای وب سایت شما بهبود می بخشد، که عاملی است که الگوریتم های موتورهای جستجو در سیستم های رتبه بندی خود اندازه گیری می کنند.
تگ H2 برای SEO مهم است زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو، متن درون تگهای H2 را تجزیه و تحلیل میکنند تا موضوعات فرعی صفحه را برای فهرستبندی و رتبهبندی آنها برای جستوجوهای مرتبط درک کنند.
مزایای تگ H2 در سئو
1. تگ H2 یک عامل رتبه بندی است
پس از تکمیل راهاندازی، گوگل و سایر موتورهای جستجو تگهای H2 را بهعنوان پیوندهای سایت در فهرست صفحه وب شما نمایش میدهند. قرار دادن تضمینی نیست، اما یک تنظیم مناسب مانند این مهم است تا احتمال وقوع آن بیشتر شود.
درباره برچسب های H2 بیشتر بدانید
ویژگی Sitelinks به صفحات وب شما در SERP ها بیشتر دیده می شود و به افزایش نرخ کلیک (CTR) از ترافیک جستجوی ارگانیک کمک می کند.
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟”
بدون سرصفحه های H2 در کد HTML، درک نکات اصلی صفحه وب برای خزنده دشوار است زیرا زیربخش ها با سرفصل های سطح دوم
تجزیه نمی شوند. در عوض، محتوا فقط یک دیوار از متن بدون هیچ ساختار رسمی برای تجزیه و تحلیل خواهد بود.
4. تگ H2 تجربه کاربر را بهبود می بخشد
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ H2 برای سئو مهم است لذت برده باشید.
تگ های H2 نیز مهم هستند زیرا موضوعات فرعی را برای محتوا تعریف می کنند. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوای صفحه وب را بهتر درک کنند و به سرعت اطلاعات کلیدی را که هر زیربخش را مشخص می کند پیدا کنند.
3. تگ H2 خزیدن را بهبود می بخشد
برای به دست آوردن پیوندهای سایتی مانند این برای وب سایت خود، باید حداقل سه عنوان فرعی H2 در صفحه داشته باشید و فهرستی از مطالب را در بالای صفحه با تگ های لنگر (یا پیوندهای لنگر) که به زیر عنوان های H2 در سراسر صفحه پیوند می دهند، اضافه کنید. .
یکی دیگر از اهمیت های تگ های H2 این است که می توانند لینک های سایت را برای لیست وب سایت شما در SERP ایجاد کنند. پیوندهای سایت پیوندهای خاصی هستند که در زیر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ظاهر می شوند و کاربران را بدون نیاز به کلیک بر روی نتیجه اصلی به بخش های خاصی از محتوا هدایت می کنند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.