بنابراین، اطمینان از اینکه از تگهای H2 به درستی استفاده میکنید و بهینهسازی کامل آنها میتواند به بهبود عملکرد رتبهبندی صفحه وب شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.
2. تگ H2 موضوعات فرعی را تعریف می کند
تگ های H2 نیز مهم هستند زیرا موضوعات فرعی را برای محتوا تعریف می کنند. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوای صفحه وب را بهتر درک کنند و به سرعت اطلاعات کلیدی را که هر زیربخش را مشخص می کند پیدا کنند.
3. تگ H2 خزیدن را بهبود می بخشد
عنوانهای فرعی خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسان کردن اسکن بصری و پیمایش با صفحهخوانها بهبود میبخشند. بنابراین، اگر تگهای H2 مناسبی را در صفحه تنظیم کنید، احتمالاً در مقایسه با صفحهای بدون زیرعنوان H2 یا استفاده ضعیف از این عنصر HTML، افزایش رتبهبندی را مشاهده خواهید کرد.
5. تگ H2 لینک های سایت را ایجاد می کند
یکی دیگر از اهمیت های تگ های H2 این است که می توانند لینک های سایت را برای لیست وب سایت شما در SERP ایجاد کنند. پیوندهای سایت پیوندهای خاصی هستند که در زیر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ظاهر می شوند و کاربران را بدون نیاز به کلیک بر روی نتیجه اصلی به بخش های خاصی از محتوا هدایت می کنند.
همانطور که متوجه شدید، تگ H2 اهمیت دارد زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند تا به درستی صفحه وب را برای پرس و جوهای مرتبط فهرست و رتبه بندی کنند. مزایای تگ های h2 در سئو همچنین شامل تعریف موضوعات فرعی برای صفحه، بهبود قابلیت خزیدن، افزایش تجربه کاربر و ایجاد ویژگی های اضافی لیست SERP مانند لینک های سایت است.
مزیت دیگر تگ H2 این است که به خزنده های موتورهای جستجو کمک می کند تا سلسله مراتب اطلاعات را برای فهرست بندی و رتبه بندی مناسب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) درک کنند.
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H2 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟
مزیت برتر تگ H2 این است که یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. به عنوان یک هدر سطح بالا، تگ H2 یکی از عناصر اصلی HTML است که خزنده های موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مطابق با عبارت های جستجوی مرتبط بررسی می کنند.
برای به دست آوردن پیوندهای سایتی مانند این برای وب سایت خود، باید حداقل سه عنوان فرعی H2 در صفحه داشته باشید و فهرستی از مطالب را در بالای صفحه با تگ های لنگر (یا پیوندهای لنگر) که به زیر عنوان های H2 در سراسر صفحه پیوند می دهند، اضافه کنید. .
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟”
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ H2 برای سئو مهم است لذت برده باشید.
پس از تکمیل راهاندازی، گوگل و سایر موتورهای جستجو تگهای H2 را بهعنوان پیوندهای سایت در فهرست صفحه وب شما نمایش میدهند. قرار دادن تضمینی نیست، اما یک تنظیم مناسب مانند این مهم است تا احتمال وقوع آن بیشتر شود.
درباره برچسب های H2 بیشتر بدانید
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H2 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
تگ H2 برای خلاصه SEO مهم است
میتوانید از یک افزونه رایگان فهرست مطالب در وردپرس استفاده کنید تا به طور خودکار برای هر صفحه در سایت خود تنظیم شود یا آن را با دست در منبع HTML کدنویسی کنید تا پیوندهای لنگر را به زیر سربرگهای H2 اضافه کنید.
در زیر نمونه ای از پیوندهای سایت برای یک صفحه وب در وب سایت SEO Chatter آورده شده است:
در زیر، متوجه خواهید شد که چرا تگ H2 برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارد و لیستی از مزایای برتر تگ های H2 در سئو را دریافت خواهید کرد.
ویژگی Sitelinks به صفحات وب شما در SERP ها بیشتر دیده می شود و به افزایش نرخ کلیک (CTR) از ترافیک جستجوی ارگانیک کمک می کند.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.