یکی از بهترین مزایای تگ H3 افزایش تجربه کاربری برای بازدیدکنندگان است.
لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H3 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
تگ H3 برای خلاصه SEO مهم است
استفاده مناسب از تگ های H3 همچنین باعث می شود که محتوا برای کاربر قابل اعتمادتر و معتبرتر به نظر برسد، زیرا نشان می دهد که نویسنده زیرمجموعه های مهم اطلاعاتی را که خواننده برای درک کامل موضوع باید بداند، درک می کند.
5. تگ H3 در قطعه های ویژه استفاده می شود
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H3 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.
چرا تگ H3 برای سئو مهم است؟
در نشانهگذاری مناسب HTML، زیرمجموعههای سرفصلهای H2 باید با برچسبهای H3 برچسبگذاری شوند. این سلسله مراتب به خزنده های موتورهای جستجو اطلاعات صحیح در مورد موضوعات کلیدی و موضوعات فرعی صفحه می دهد.
با بهینهسازی صحیح تگهای H3 برای سئو، عمق درک شده و تخصص محتوا را برای خزندههای موتورهای جستجو افزایش میدهید و در نتیجه احتمال رتبه بالاتر در SERPها را افزایش میدهید.
3. تگ H3 خزیدن را بهبود می بخشد
در زیر متوجه خواهید شد که چرا تگ H3 برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارد و لیستی از مزایای برتر تگ های H3 در سئو را دریافت خواهید کرد.
یک راه عالی برای بهینه سازی برای قطعه های ویژه این است که اولین عنوان H2 در صفحه را با عبارت جستجوی اولیه ای که کاربر در Google تایپ می کند مطابقت دهد تا نوع اطلاعاتی که محتوای شما در مورد آن نوشته شده است را بیابد. یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Semrush، KWFinder یا SE Ranking می تواند این داده ها را در اختیار شما قرار دهد.
در مرحله بعد، شما می خواهید پاسخ آن پرس و جو را در قالب تگ های H3 مستقیماً در زیر عنوان H2 ارائه دهید. بهترین روش این است که بین 5 تا 10 تگ H3 را با موضوعات فرعی که از عنوان H2 در بالای آن پشتیبانی می کنند، قرار دهید. گوگل، به ویژه، 5-8 مورد اول را در موقعیت Featured Snippet به عنوان یک لیست نشان می دهد، بنابراین هر چه تعداد بیشتری را در صفحه قرار دهید، برای SEO بهتر است. به نحوه ارائه این بخش از راهنما (مزایای تگ H3 در SEO) نگاه کنید تا نمونه ای از این عمل را در عمل ببینید.
درباره برچسب های H3 بیشتر بدانید
امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ H3 برای سئو مهم است لذت برده باشید.
تگ H3 برای سئو مهم است زیرا به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو متن درون تگ های H3 را تجزیه و تحلیل می کنند تا زیرمجموعه های محتوا را که عمق و ارتباط موضوعی را تایید می کند، درک کنند.
مزایای تگ H3 در سئو
1. تگ H3 یک عامل رتبه بندی است
این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا تگ H3 برای سئو مهم است؟”
مزیت برتر تگ H3 این است که یک فاکتور رتبه بندی برای موتورهای جستجو است. اگرچه هدر H3 برای SEO قوی نیست، اما به طور غیرمستقیم بر بسیاری از عوامل دیگری که رتبه بندی کلمات کلیدی را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود می بخشد، تأثیر می گذارد.
2. تگ H3 ارتباط موضوعی را افزایش می دهد
تگ های H3 مهم هستند زیرا ارتباط موضوعی صفحه وب را با کلمات کلیدی سئوی هدف آن بهبود می بخشند. سرصفحه های فرعی H3 برای پشتیبانی از هدرهای H2 با تقسیم زیربخش ها به زیر شاخه های مهم دیگر برای کاربر طراحی شده اند.
تجربه کاربر یک عامل رتبه بندی کلیدی برای سئو است زیرا بر میزان رضایت افراد از محتوا تأثیر می گذارد. تجربیات ضعیف کاربر منجر به رتبه های پایین تر در موتورهای جستجو می شود در حالی که رضایت بالا منجر به رتبه های بالاتر در SERP ها می شود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.