می توانید ردیابی رتبه کلمات کلیدی را با ابزارهای محبوبی مانند Mangools، SE Ranking و Semrush تنظیم کنید تا موقعیت کلمات کلیدی وب سایت خود را در طول زمان بررسی کنید تا بتوانید نتایج کمپین های SEO خود را اندازه گیری کنید. این رویکرد مبتنی بر داده به شما امکان می دهد تصمیمات آگاهانه بگیرید و بهترین نتایج را برای حضور آنلاین خود تضمین کنید.
3. به شما بینشی در مورد موضوعات با عملکرد بالا برای هدف می دهد
رتبه بندی کلمات کلیدی نیز مهم است زیرا به شما کمک می کند اثربخشی استراتژی SEO خود را ارزیابی کنید. با نظارت بر رتبهبندی وبسایت خود برای کلمات کلیدی هدف، میتوانید حوزههایی را که تلاشهای شما در آن موفق بوده و هنوز نیاز به بهبود دارند، شناسایی کنید.
این اطلاعات می تواند با آشکار کردن الگوها و موضوعاتی که به طور مداوم عملکرد خوبی دارند، استراتژی محتوای شما را مشخص کند، بنابراین لازم نیست حدس بزنید چه نوع محتوایی را منتشر کنید. وقتی رتبهبندی کلمات کلیدی را که بیشترین ترافیک را به وبسایت شما وارد میکنند، تجزیه و تحلیل میکنید، میتوانید با گسترش در خوشه موضوعی، آن موضوعات را دو برابر کنید.
4. درآمد وب سایت را افزایش می دهد
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول رتبه بندی کلمات کلیدی بیشتر توضیح می دهد تا به شما کمک کند موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را برای به دست آوردن دید ارگانیک بیشتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ایجاد کنید.
چرا رتبه بندی کلمات کلیدی برای سئو مهم است؟
لینک های زیر بیشتر در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی و نحوه اعمال آن در بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
رتبه بندی کلمات کلیدی برای خلاصه SEO مهم است
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.