هدف سیستم PageRank تعیین اهمیت یک صفحه وب بر اساس مقیاس الگوریتمی است. بنابراین، سئوی خارج از صفحه اهمیت دارد، زیرا هرچه امتیاز صفحه وب بالاتر باشد، احتمال اینکه برای کلمه کلیدی مورد نظر در SERP ها رتبه بندی شود، بیشتر می شود.
درباره چرایی اهمیت سئوی خارج از صفحه بیشتر بدانید
در زیر، در مورد مزایای سئو خارج از صفحه و اینکه چگونه می تواند به شما در بهبود رتبه بندی جستجو و دیده شدن آنلاین کمک کند، خواهید آموخت.
شما همچنین از تشویق مشتریان فعلی خود به گذاشتن نظرات خود در این سایت ها سود خواهید برد، زیرا یک کلمه مثبت از مشتریان نیز می تواند برای افزایش دیده شدن و شهرت شما معجزه کند.
5. افزایش رتبه صفحه
در حالی که این ترافیک اضافی میتواند بر رتبهبندی جستجوی شما تأثیر بگذارد، البته این امتیاز ایجاد منبع اضافی از مشتریان جدید، سرنخها یا مشترکین جدید از طریق پیوند ورودی است.
4. مشاهده بهتر جستجوی محلی
هرچه رتبه بالاتری داشته باشید، بازدیدکنندگان یا مشتریان بالقوه بیشتری برند شما را در نتایج جستجو می بینند، و به شرطی که عنوان صفحه و توضیحات متا خود را بهینه کرده باشید، احتمال کلیک روی آنها بیشتر می شود و ترافیک وب و تبدیل شما را افزایش می دهد. نتیجه
تاثیر افزایش رتبه سئوی خارج از صفحه در درجه اول از طریق ایجاد بک لینک موثر حاصل می شود. این استراتژی پیشگیرانه شامل بازگرداندن پیوندها به محتوای شما از وب سایت های معتبر با اعتبار دامنه (DA) بالا است.
2. بهبود آگاهی و شهرت برند
همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که بیشتر در مورد اهمیت سئوی خارج از صفحه و نحوه استفاده صحیح از آن توضیح می دهد تا به شما کمک کند موثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو را برای وب سایت خود ایجاد کنید.
چرا سئوی خارج از صفحه مهم است؟
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.