با بیش از یک میلیارد جستجو که هر ماه از طریق دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل انجام می شود، هرگز زمان حیاتی برای بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی وجود ندارد.
همانطور که گویی این کافی نبود، برنده شدن برگزیدههای ویژه و به دست آوردن ریچ اسنیپتها نیز میتواند با ارائه پیشنمایش محتوای شما به کاربران، به کاهش نرخ پرش وبسایت شما کمک کند تا بتوانند قبل از کلیک کردن، تصمیم بگیرند که آیا نیازهای آنها را برآورده میکند یا خیر.
3. افزایش اعتماد و اعتبار
هنگامی که خزندههای موتورهای جستجو همه چیز را در مورد محتوا میدانند، میتواند انواع مزایای ملموس را برای تلاشهای بهینهسازی موتور جستجوی شما ایجاد کند.
مزایای Schema Markup در سئو
1. بهبود دید جستجو
اضافه کردن برچسب OpeningHoursبه عنوان مثال، به شما کمک می کند تا برای عبارات جستجو مانند « رتبه بندی کنید[business type] الان باز کن.» همزمان، آدرس پستی نه تنها به مطابقت کمک می کندنزدیک منپرس و جو می کند، اما به همگام سازی محتوای شما با Google Maps کمک می کند، مشتریان را از مکانشان مستقیماً به سمت کسب و کار شما هدایت می کند و در نهایت به شما کمک می کند فروش بیشتری داشته باشید.
درباره Schema Markup بیشتر بیاموزید
در زیر، اهمیت Schema Markup در SEO و اینکه چگونه میتواند با افزایش دید جستجو، بهبود کلیکها و موارد دیگر به وبسایت شما کمک کند، خواهید آموخت.
نمونههای نشانهگذاری طرحواره مانند موارد ذکر شده در بالا، نتایج شما را برای کاربران موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ جذابتر و قابل کلیکتر میکند.
افزودن تگهای طرحواره به محتوای خود میتواند به محتوای شما کمک کند تا قطعههای ویژهای را که در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر میشوند، بدست آورد. این قطعهها پاسخی به درخواست جستجوی کاربر که از صفحه وب شما گرفته شده است و پیوندهایی به وبسایت شما برای کاربر برای دریافت اطلاعات بیشتر نشان میدهد.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.