چرا کمپین/گروه تبلیغاتی جدید من ترافیک ندارد؟


مدیریت جستجوی پولی و اجتماعی پولی نیازمند تغییرات استراتژیک زیادی است.

یکی از بزرگترین این درک این است که جستجوی پولی به نفع نهادهای قدیمی تر است در حالی که خدمات اجتماعی پولی به چیزهای جدید کمک می کند.

گفته می شود، گاهی اوقات دلایل قانونی وجود دارد که یک کمپین یا گروه تبلیغاتی جدید اجرا نمی شود.

در این پرسش از PPC، به این سوال خواهیم پرداخت.

روفیوا از پرتوریا می پرسد:

من تصمیم گرفته‌ام یک گروه تبلیغاتی جدید با مجموعه سه آگهی ایجاد کنم، اما هیچ کلیک یا نمایشی برای تبلیغات و کلمات کلیدی دریافت نمی‌کنم. دلیل آن چه می تواند باشد؟

توجه داشته باشید که این پست دلایل رایجی را که یک نهاد هیچ کلیکی دریافت نکرده است را پوشش می دهد.

هر حساب متفاوت است، و اگر فکر می کنید مشکلی وجود دارد، همیشه بهتر است هر گونه نگرانی را با پشتیبانی شبکه تبلیغاتی مطرح کنید.

دلیل شماره 1: تاریخ اشتباه است

شایع ترین و ناامید کننده ترین دلیل این است که ما همیشه محدوده تاریخ مناسبی نداریم.

این می تواند به این دلیل باشد که ما در حال تجزیه و تحلیل بخشی دیگر از کمپین بودیم یا روی حساب دیگری کار می کردیم.

محدوده تاریخ را در گوشه سمت راست بالا (در مورد همه شبکه های تبلیغاتی صادق است) تنظیم کنید تا حداقل دیروز و امروز را شامل شود.

همچنین ممکن است ناخواسته تاریخ شروع را برای آینده تعیین کرده باشید.

تاریخ شروع و پایان را در تنظیمات کمپین بررسی کنید.

هنگامی که تأیید کردید که محدوده تاریخ مناسبی دارید، می توانید به سایر اصلاحات فنی بروید.

دلیل شماره 2: آگهی تایید نشد

وقتی تبلیغی تایید نشد، اعلانی دریافت خواهید کرد.

گاهی اوقات، این موارد ممکن است در فیلترهای ایمیل یا هرزنامه گم شوند.

اگر می‌بینید که تبلیغ شما تأیید نشده است، بررسی کنید که آیا دلیل معتبری (مثلاً خط‌مشی‌های سرمقاله، صنایع محدود شده و غیره) یا اشتباهی از جانب شبکه تبلیغاتی بوده است.

تأیید نشدن آگهی‌های معتبر باید اصلاح شوند، و سپس می‌توانید در واسط آگهی برای عدم تأیید درخواست تجدیدنظر کنید.

گاهی اوقات، تبلیغات به طور تصادفی در دسته بندی های محدود به دلیل انتخاب عبارت قرار می گیرند.

کلمات زیر گاهی اوقات می توانند به طور تصادفی باعث ایجاد پرچم قرمز شوند:

  • اعتبار.
  • مسکن.
  • دلال.
  • وام.

شما همچنین ممکن است یک مشکل سرمقاله داشته باشید و حتی متوجه آن نباشید.

اینها رایج ترین مسائل ویرایشی در تبلیغات هستند:

  • درج شماره تلفن در متن آگهی (باید برای فراخوانی درج شود).
  • استفاده از تمام سرپوش ها (به عنوان مثال، “رایگان” یا “امتحان”).
  • استفاده از علائم نگارشی در مکان نامناسب (به عنوان مثال، “!” در یک عنوان به جای توضیحات).

دلیل شماره 3: کلمات کلیدی حجم جستجو ندارند

هیچ چیز بدتر از این نیست که به شما گفته شود کلمه کلیدی ایده آل شما حجم ندارد.

با این حال، برخی از صنایع به طور طبیعی حجم جستجوی کمتری دارند، زیرا محصولات/خدمات آن‌ها چقدر خاص هستند.

اگر کلمه کلیدی شما حجم جستجوی کمی داشته باشد، اجرا نمی شود.

یک راه میانه خوب این است که از یک تطابق گسترده در کلمات کلیدی دم بلندتر خود استفاده کنید.

تطابق گسترده به سیگنال های مخاطب اجازه می دهد تا نحوه تطبیق شبکه تبلیغاتی کلیدواژه شما را با جستارها نشان دهد.

این صف اضافی می تواند به معنای تفاوت بین داده های کافی برای ارائه و گیر افتادن در برزخ جستجوی کم باشد.

دلیل شماره 4: قیمت پیشنهادی خیلی کم است/ استراتژی پیشنهادی منطقی نیست

حساب‌های کاملاً جدید از مزایای داده‌های تبدیل برخوردار نخواهند بود.

این بدان معناست که استراتژی‌های مناقصه مانند حداکثر تبدیل و حداکثر ارزش تبدیل برای تعیین پیشنهادهای معنی‌دار در روزهای اولیه یک گروه تبلیغاتی یا کمپین مشکل دارند.

اگر پیشنهاد برای بودجه خیلی زیاد باشد (بیش از 10 درصد بودجه روزانه)، ممکن است شبکه تبلیغاتی برای وارد کردن کلمه کلیدی به حراج مشکل داشته باشد.

مطمئن شوید که مناقصه ها و استراتژی های مناقصه را مطابق با صنعت خود و سن حساب تنظیم کنید.

دلیل شماره 5: حذف های تصادفی

گروه های تبلیغاتی نکات منفی را از کمپین های خود به ارث می برند.

ممکن است یک لیست کلیدواژه منفی یا منفی در سطح کمپین داشته باشید که کلیدواژه ای را که فعالانه برای آن پیشنهاد می دهید، ممنوع کند.

مخاطبان را می توان در هر دو سطح گروه تبلیغات و کمپین اعمال کرد، بنابراین تنظیم اهداف گروه تبلیغاتی جدید امکان پذیر است.

با این اوصاف، مطمئن شوید که استثنائات درستی دارید و تأیید کنید که آیا قصد دارید هدف قرار بگیرید و مشاهده کنید.

هدف قرار دادن و مشاهده از هر کسی که بخشی از مخاطب هدف شما نیست از راه اندازی تبلیغ شما جلوگیری می کند – به این معنی که شما مخاطبان را بدون حذف فعالانه حذف می کنید.

غذای نهایی

دلایل مختلفی وجود دارد که یک گروه تبلیغاتی یا کمپین می تواند برای به دست آوردن ترافیک با مشکل مواجه شود.

حتماً این دام های پنهان را بررسی کنید و اگر هنوز با مشکل مواجه هستید، با نماینده شبکه تبلیغاتی خود تماس بگیرید.

در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای من توییت کنید [email protected] ماه بعد میبینمت!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: مجله موتور جستجو/پائولو بوبیتا





منبع