چک لیست سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو این روزها در ذهن هر مدیر وب سایتی است. شما هر صفحه مهم وب سایت خود را به صورت جداگانه بهینه کرده اید. شما نمی خواهید صفحات مهم در وب سایت شما خیلی “عمیق” باشند، به این معنی که چندین کلیک طول می کشد تا از صفحه اصلی به آنجا برسیم. در جایی از سایت خود خط مشی های خود را در مورد افراد دیگری که به سایت شما پیوند می دهند بیان کنید و عبارتی را که می خواهید آنها در پیوند خود استفاده کنند ارائه دهید. شما از کلمات کلیدی در متن لینک خود استفاده می کنید. اما برخی از آن استفاده می کنند و هیچ کدام شما را به خاطر داشتن آن جریمه نمی کنند. از عنوان عمومی برای همه صفحات خود استفاده نکنید، از کلمات کلیدی مورد نظر خود برای آن صفحه استفاده کنید و آن را مختصر اما توصیفی نگه دارید. هنگامی که یک پیوند متنی به صفحه دیگری در سایت خود ایجاد می کنید، از کلمات کلیدی مورد نظر آن صفحه به عنوان متن پیوند (در داخل تگ های لنگر که پیوند را ایجاد می کنند) استفاده کنید.

اگر با رقابت زیادی روبرو هستید، ممکن است کسب رتبه برتر برای صفحه اصلی خود تقریبا غیرممکن باشد، اما همچنان می توانید ترافیک موتورهای جستجوی زیادی را از صفحات دیگر که بر روی عبارات کلیدی بسیار خاص متمرکز شده اند، به سایت خود دریافت کنید. دستیابی به رتبهبندی مطلوب برای کلمات کلیدی مناسب میتواند به معنای جریان ثابتی از ترافیک هدفمند به سایت شما باشد، و همه اینها به صورت رایگان – شکست دادن آن سخت است. اگر صفحهای محتوای زیادی نداشته باشد، یا محتوا ارتباط نزدیکی با عنوان صفحه و موضوع وبسایت شما نداشته باشد، احتمالاً صفحه ایندکس نمیشود یا اگر ایندکس شود رتبه خوبی نخواهد داشت. به عبارت دیگر، تمام صفحات وب منفرد با یکدیگر ارتباط دارند و با جنبه های مختلف یک موضوع مجله خبری seobythesea مرکزی سروکار دارند. حاوی یک جمله بسیار توصیفی در مورد محتوا و هدف صفحه شما است و حاوی مهمترین عبارت کلیدی شما در ابتدای جمله است. برچسب کلمه کلیدی باید شامل عبارت کلیدواژه مورد نظر شما و تغییرات رایج، غلط املایی رایج و اصطلاحات مرتبط باشد. همچنین، داشتن یک لیست کوتاه از کلمات کلیدی مورد نظر به شما کمک می کند محتوای مناسب برای هر صفحه بنویسید. پیوندهای متنی از نقطه نظر SEO بهتر از پیوندهای تصویری هستند، زیرا عنکبوت ها نمی توانند متن را از یک فایل تصویری بخوانند.

فلش یک فناوری فوق العاده است، اما متأسفانه عنکبوت ها «پلاگین» لازم برای مشاهده فایل های فلش را ندارند. برخی از آنها می توانند هایپرلینک ها را در فایل فلش پیدا کرده و دنبال کنند، اما مگر اینکه این پیوندها به صفحاتی با محتوای HTML قابل خواندن منتهی شوند، این کمک زیادی به شما نخواهد کرد. برای راحتی آنها، کد HTML آماده را برای پیوند ارائه دهید – همه از آن استفاده نمی کنند، اما اغلب آنها از متن دلخواه شما برای حسن نیت استفاده می کنند تا زمانی که واقعاً توصیفی از سایت شما باشد و حاوی “هیجان های تبلیغاتی بازاریابی” نباشد. خطاهای کد نویسی HTML و پیوندهای غیر کارآمد می تواند باعث شود عنکبوت های موتور جستجو به درستی صفحات شما را نخوانند و فهرست بندی کنند. هر صفحه از وب سایت شما توسط عنکبوت های موتورهای جستجو قابل دسترسی است. در نتیجه، محتوای فلش عمدتاً برای عنکبوت های موتورهای جستجو غیرقابل دسترسی است. موتورهای جستجو از عنکبوت ها برای کاوش وب سایت شما و فهرست بندی صفحات استفاده می کنند، بنابراین هر صفحه باید با دنبال کردن پیوندهای متنی قابل دسترسی باشد.

شما میخواهید افراد دیگر را تشویق کنید تا به سایت شما پیوند بزنند، ترجیحاً از متن پیوند و توضیحاتی استفاده کنید که کلمات کلیدی آن صفحه را منعکس کند. موتورهای جستجو معمولاً ابتدا صفحه اصلی را ایندکس می کنند، سپس به مرور صفحات دیگر را در یک سایت ایندکس می کنند. این بسیار مهم است – اگر صفحات شما یافت نمی شوند، نمی توانند ایندکس شوند و در نتایج جستجو گنجانده شوند، چه رسد به اینکه رتبه خوبی داشته باشند. پیوندهای داخلی به تعیین رتبه صفحه کمک می کنند زیرا نشان می دهند که کدام صفحات سایت شما مهم ترین هستند. کپی کردن محتوا یا داشتن صفحاتی که فقط کمی متفاوت هستند ممکن است به عنوان “هرزنامه موتور جستجو” (تلاش برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو) دیده شود. ترفند این است که کلمات کلیدی را در متن کار کنید تا به طور طبیعی برای بازدیدکنندگان سایت شما خوانده شود. به یاد داشته باشید، می توانید کلمات کلیدی را در هر عنصر صفحه وب که به طور بالقوه توسط بازدیدکنندگان سایت قابل مشاهده است، بگنجانید – متن سرصفحه، متن و عنوان پیوند، عنوان جدول، ویژگی “Alt” تگ تصویر، ویژگی “عنوان” تگ پیوند، و غیره.