چگونه از روز پرایم آمازون برای افزایش فروش استفاده کنیم [Podcast]


Amazon Prime Day برای دومین بار در سال جاری درها را به روی افزایش بی پایان بازاریابی باز کرد.

Raj Nijjer از Refersion به من در SEJShow می‌پیوندد تا درباره فرصت‌های بازاریابی برای Amazon Prime Day در داخل و خارج از آمازون بحث کند.

حتی برای مشاغلی که در آمازون نیستند، شانس استفاده از روز نخست اکتبر جدید وجود دارد، که در راه تبدیل شدن به یک روز خرید تعطیلات مانند جمعه سیاه است.

این اولین بار است که آنها دو روز اول را انجام می دهند. اولین مورد در ماه ژوئیه است، بنابراین شروع Q3 است، و اکنون آنها یکی را در ابتدای Q4 انجام می دهند. این به شما نشان می دهد که تقاضای کافی وجود دارد و موجودی کافی نیز وجود دارد. اکنون که زنجیره‌های تامین به حالت عادی بازگشته‌اند، قیمت‌های حمل‌ونقل بسیار به زمین بازگشته‌اند، و صادقانه بگویم، بسیاری از برندها روی موجودی‌های زیادی نشسته‌اند. زمان برای آمازون نمی تواند کامل تر باشد -راج نیجر، 9:04

آمازون احتمالاً یکی از کارآمدترین ماشین های موجود است. من فکر می کنم از این منظر، کار می کند، و به همین دلیل است که نرخ تبدیل را می بینید که شش تا هفت برابر وب سایت B2C است. –راج نیجر، 31:46

من همچنین فکر می کنم شما نسلی خواهید داشت که می داند جمعه سیاه چیست. آخرین بار، احتمالاً پنج یا ده سال پیش، چه زمانی بود که مردم بیرون یک فروشگاه صف کشیدند تا به خرید بروند؟ جمعه سیاه به یک رویداد آنلاین تبدیل شده است. همانطور که آن نسل از بین می رود و می رود، مفهوم جمعه سیاه ممکن است دیگر وجود نداشته باشد. -لورن بیکر، 31:59

[00:00] – درباره Raj & Refersion
[08:26] – چه چیزی روز نخست امسال را متفاوت می کند؟
[11:40] – بهترین دسته بندی ها برای حضور در Amazon Prime Day.
[18:06] – چگونه با مشتریان آمازون خود ارتباط برقرار کنید.
[25:41] – چگونه از Prime حتی اگر در آمازون نیستید استفاده کنید.
[27:23] – پرایم چه تاثیری بر جمعه سیاه دارد؟
[40:03] – نحوه استفاده از Refersion به عنوان وابسته، همکار یا فروشنده آمازون.

منابع ذکر شده:

مرجع – https://www.refersion.com/

نمی تواند مانند B2C در مقابل بازار باشد. باید مانند B2C و Marketplace باشد. –راج نیجر، 17:24

این وعده ای است که آمازون می دهد. انجام، حمل و نقل و پرداخت است. این همه سیستم ها و عملیات است، اما برای شما به عنوان یک مصرف کننده مانند جادو است. –راج نیجر، 16:15

اگر نگران هستید، خدای من، من نمی خواهم نام تجاری خود را در آمازون قرار دهم، به احتمال زیاد، رقبای شما در حال حاضر در آنجا هستند. آنها کاملاً در آنجا هستند، و در حال فروش و موفقیت هستند. آنها در رجیستری برند ثبت نام کرده اند که به آنها محافظت و محافظت از محصول می دهد. اما آنها همچنین دارای ابزارهای فروش و بازاریابی هستند زیرا شما کنترل کاملی بر فهرست خود دارید. –راج نیجر، 23:13

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با راج نیجر:

تجربه راج در فضای تجارت الکترونیک به او مزیت ارزشمندی در ایجاد استراتژی‌های بازاریابی وابسته برای برندهایی داده است که به دنبال راه‌هایی برای تسریع رشد هستند.

نقش او به عنوان CMO در Refersion شامل فعال کردن حمایت و به حداکثر رساندن ارزش طول عمر مشتری برای برندها است. زمانی که راج به استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری نمی‌کند یا به آنها مشاوره نمی‌دهد، سخنران شوخ و آگاه در مورد همه چیزهای مرتبط با فناوری است. او راه خود را در مورد هر موضوع بازاریابی دیجیتالی که می توانید به او بیاندازید، می داند!

با راج در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/rajnijjer/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/RajNijjer

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع