چگونه برای امتحان کانال های بازاریابی جدید، بودجه بیشتری به دست آوریم


چگونه بازاریابان ریسک بالقوه را در مقابل پاداش احتمالی آزمایش با کانال ها و تاکتیک های بازاریابی جدید تعیین می کنند؟

مهمتر از آن، چگونه می توانید رهبری را متقاعد کنید که روی فناوری های جدید سرمایه گذاری کند؟

راهبردهای اثبات شده و مطالعات موردی صدها کسب و کار کوچک تا متوسط ​​دیگر (SMB) را مطرح و دنبال کنید.

CallRail از 601 بازاریاب در SMB ها نظرسنجی کرد تا بداند بازاریابان در هنگام افزایش بودجه برای کانال ها و تاکتیک های بازاریابی جدید با چه چالش هایی روبرو هستند.

در این مقاله، برخی از بینش‌های ارزشمند را از بازاریابان SMB در مورد سرمایه‌گذاری در آزمایش بازاریابی در کانال‌های جدید به اشتراک می‌گذاریم.

برای بررسی نکات مهم این گزارش به خواندن ادامه دهید یا گزارش کامل را از اینجا دانلود کنید.

SMB ها آماده هستند تا بازاریابی خود را به سطح بعدی و کانال بعدی ببرند

اکثر بازاریابان SMB آماده آزمایش هستند تا از رقبا عقب نمانند یا از آنها پیشی بگیرند.

اگر آماده آزمایش نباشید، ممکن است کسب و کارتان عقب بماند.

98 درصد از افراد مورد نظر موافق هستند که ارتباط با مخاطبان در کانال های جدید ارزشمند است.

88 درصد از بازاریابان SMB موافق هستند که دنبال کردن روندهای نوظهور ارزشمند است. 86% اجرای کمپین های بازاریابی تجربی را ارزشمند می دانند.

با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی مانند TikTok می توانند در عرض چند سال از راه اندازی به 1 میلیارد کاربر برسند، منطقی است. برای SMB هایی که نوجوانان و جوانان را هدف قرار می دهند، این یک روند بازاریابی است که به بسیاری از کسب و کارها در ایجاد آگاهی از برند کمک کرده است.

چرا بخش های بازاریابی SMB اینقدر مایل هستند که کانال ها و تاکتیک های جدید را آزمایش کنند؟ 66 درصد از بازاریابان SMB رقابت با سایر SMB ها را در رسانه های اجتماعی بسیار آسان می دانند.

جالب تر این است که 61 درصد از بازاریابان SMB رقابت با برندهای بزرگتر در رسانه های اجتماعی را بسیار آسان می دانند. اگرچه برندهای بزرگ ممکن است بودجه بیشتری داشته باشند، اما همیشه به اندازه SMB ها چابک نیستند.

SMB هایی که ریسک می کنند پاداش می گیرند

SMB ها فقط نمی خواهند ریسک کنند – آنها آنها را پذیرفته اند و نتایج سودآوری نیز داشته اند.

91 درصد از بازاریابان مورد بررسی، یک کانال جدید را آزمایش کرده اند و 80 درصد یک کمپین بازاریابی آزمایشی را در 12 ماه گذشته اجرا کرده اند.

کانال هایی که بیشترین بازگشت سرمایه (ROI) را برای SMB ها ایجاد کرده اند عبارتند از:

  • تلویزیون.
  • یوتیوب.
  • اینستاگرام.
  • فیس بوک.
  • توییتر.
  • TikTok.

فراتر از افزایش درآمد، 96 درصد از بازاریابان SMB شاهد افزایش مشتریان از تلاش های خود بوده اند. 86٪ نیز شاهد افزایش فالوور بوده اند که در نهایت می تواند منجر به درآمد بیشتر برای SMB شما شود.

معایب برای SMB هایی که محتاط هستند

چه اتفاقی برای بازاریاب‌هایی می‌افتد که هنگام انتخاب کانال‌ها و کمپین‌ها برای دستیابی به مشتریان، احتیاط می‌کنند؟

65٪ احساس می کردند که شرکت آنها به دلیل نداشتن یک استراتژی بازاریابی موثر، کسب و کار خود را در رقابت از دست خواهد داد. رقبای که استراتژی های مناسبی دارند می توانند به طور موثرتری به مشتریان هدف خود دست یابند.

53٪ احساس می کردند که شرکت آنها به دلیل عدم حضور برند در کانال های جدید، تجارت خود را به رقبا از دست خواهد داد. این می تواند به ویژه در صورتی صادق باشد که یک پلت فرم اجتماعی جدید در بین جمعیت هدف شما بسیار محبوب باشد.

این بازاریابان به دلیل انتظارات غیر واقعی (70%)، الگوریتم‌های پیچیده رسانه‌های اجتماعی (78%) و پهنای باند کم کارکنان (69%) از کانال‌های جدید و کمپین‌های بازاریابی تجربی اجتناب کردند.

SMB ها تاکتیک های اثبات شده و کانال های جدید را ترکیب می کنند

در حالی که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​نسبت به تبلیغات رادیویی یا خارج از خانه بیشتر روی محتوای حمایت‌شده و بازاریابی تأثیرگذار سرمایه‌گذاری می‌کنند، بیشتر آنها همچنان روی استراتژی‌های بازاریابی اثبات شده سرمایه‌گذاری می‌کنند.





منبع