استقبال از آینده بازاریابی رسانه های اجتماعی
چگونه تیم اجتماعی و بازاریابی خود را برای هوش مصنوعی آماده می کنید؟ ابزارهای هوش مصنوعی زیادی وجود دارد، اما همه آنها مفید نیستند.
جیمی گیلپین، مدیر ارشد اجرایی در Sprout Social، در SEJ Show به من پیوست تا در مورد اجتماعی، جستجو و اینکه چگونه هوش مصنوعی میتواند نقش بزرگتری در استراتژی شما داشته باشد صحبت کند.
بینش ارزشمندی در مورد ویروسی بودن، روندهای رسانه های اجتماعی و فناوری های نوظهور هوش مصنوعی به دست آورید و ادغام یکپارچه این فناوری ها را در جریان کاری تیم خود کشف کنید.
روندها از نیروها می آیند و نیروها تغییرات فرهنگی بزرگی هستند که می بینیم. در نتیجه، لحظه یا سیگنالهای آن نیروها به موضوعات خرد تبدیل میشوند. – جیمی گیلپین، 05:43
در دنیای سئو و جستجو، جستجو به سرعت تغییر می کند. روند رسانههای اجتماعی به همان سرعت تغییر میکند، چه پلتفرمها یا فقط نحوه ارتباط مردم. قبلاً همه چیز نوشته می شد. سپس به سراغ تصاویر رفت. و اکنون، ویدئو. -لورن بیکر، 02:03
اجتماعی نه تنها در سفر کامل مشتری بلکه در تمام جنبه های سازمانی مشتری نفوذ می کند. –جیمی گیلپین، 33:23
[00:00] – درباره جیمی
[02:03] – تکامل روند رسانه های اجتماعی و مصرف محتوا
[03:25] – درک فرهنگ روند و تأثیر TikTok
[13:14] – اهمیت حضور تجاری در TikTok
[19:51] – فرصت هایی برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کاری بازاریابی روزانه رسانه های اجتماعی
[20:57] – گفتمان جاری و کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی
[25:39] – آشنایی با ابزار کمک هوش مصنوعی
[27:16] – آینده هوش مصنوعی در محتوای بصری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی
[33:39] – تقاطع رسانه های اجتماعی و جستجو در تحقیقات مصرف کننده
منابع ذکر شده:
Sprout Social – https://sproutsocial.com/
من می گویم یکی از بزرگترین فرصت ها، و مترادف با چالشی است که ما در تیم بازاریابی داریم، این است که کار به طور مستقل در سیلوها بسیار آسان تر است. با این حال، ارزش واقعی، و مهمتر از آن، مشتریان ما انتظار دارند که همه این افراد با هم کار کنند و یک تجربه یکپارچه مشتری را ارائه دهند. –جیمی گیلپین، 18:52
بدترین کاری که می توانید انجام دهید، از دیدگاه تجربه و درک مشتری، این است که برای زمانی که مشتری شما آماده خرید است، خط خطی نداشته باشید. وقتی چیزی را می بینند می خواهند از شما بخرند و آن را پیدا نمی کنند. -جیمی گیلپین، 15:13
این آینده اجتماعی است و به همین دلیل است که من در مورد این فضا بسیار هیجان زده هستم. این کار در بازاریابی شروع شد، اما به عنوان ابزاری برای ما شروع شد تا چیز دیگری را تبلیغ کنیم – کانال دیگری که پیام خود را به بیرون منتقل می کنیم. – جیمی گیلپین، 32:26
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با جیمی گیلپین:
جیمی گیلپین، مدیر ارشد بازاریابی در Sprout Social، یک استاد بازاریابی است که می داند چگونه برندها را در فناوری رشد دهد. استعداد او در ساخت تیمهای ستارهای و کسب درآمد از طریق استراتژیهای مبتکرانه او را به یک نیروی قابل حساب تبدیل میکند.
تخصص جیمی از نسل اصلی تا جادوگری در رسانه های اجتماعی می درخشد. او که دارای مدرک MBA از دانشگاه نورث وسترن و مدرک لیسانس در روابط عمومی از دانشگاه ایالتی فلوریدا است، یک دینام بازاریابی است که می داند چگونه همه چیز را به وقوع بپیوندد.
با جیمی در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/jamiegilpin/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/jamiewo
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker