البته، هر عبارت جستجوی پیشنهادی برای همه افرادی که عبارت جستجوی اصلی را تایپ می کنند بسیار مرتبط نخواهد بود، اما الگوریتم گوگل مشخص کرده است که عبارات کلیدی خاصی از نظر مفهومی با یکدیگر مرتبط هستند، بنابراین مهم است که به این پیشنهادات خودکار در طول کلمه کلیدی توجه داشته باشید. فرآیند تحقیق
همانطور که متوجه شدید، تحقیق کلمه کلیدی معنایی فرآیند استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط با معنایی است که از نظر مفهومی با یکدیگر مرتبط هستند. کلمات کلیدی معنایی فقط مترادف نیستند، بلکه کلمات و عباراتی هستند که به عبارت جستجوی اصلی مربوط می شوند. اکنون که می دانید تحقیق کلمات کلیدی معنایی چگونه کار می کند، می توانید محتوای کاربر محور بهتری داشته باشید که می تواند در SERP ها رتبه بالاتری داشته باشد.
همانطور که می بینید، دلایل متعددی وجود دارد که چرا تحقیق کلمه کلیدی معنایی می تواند به ایجاد محتوای سئو و با کیفیت بالا کمک کند. روزهایی که میتوانستید یک کلمه کلیدی مطابقت دقیق را چندین بار در صفحه وارد کنید و عملکرد خوبی در موتور جستجوی Google داشته باشید، گذشته است.
لینک های زیر بیشتر در مورد کلمات کلیدی معنایی و نحوه استفاده موثر از آنها برای بهینه سازی موتور جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
خلاصه تحقیق کلمه کلیدی معنایی
با تایپ یک عبارت جستجو در گوگل، لیستی از جستجوهای مرتبط در نوار جستجو ظاهر می شود. به عنوان مثال، جستجوی عبارت «چگونه در هنگام نشستن وضعیت خوبی داشته باشیم» همچنین پیشنهادات خودکاری را برای «بهترین وضعیت نشستن روی زمین»، «نمونههای وضعیت بدنی خوب»، «وضعیت صحیح نشستن در مقابل رایانه» و غیره ارائه میدهد.
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
تحقیق کلمه کلیدی معنایی توضیح داده شده است
تحقیق کلمه کلیدی معنایی می تواند:
- Google را فعال کنید تا صفحه شما را به طور دقیق دسته بندی کند: این بدان معناست که محتوای شما احتمالاً برای جستجوهای مرتبط پیدا می شود زیرا صفحه درک کاملی از موضوع را نشان می دهد.
- راهنمای محتوای سئوی شما: این باعث میشود بدون حدس زدن، بدانید از کدام کلمات کلیدی برای بهبود سیگنالهای سئوی درون صفحه استفاده کنید.
- فرصت هایی را برای پیوند درونی باز می کند: این به افزایش زمان جلسه کاربر با دادن محتوای مفیدتر برای مرور کمک می کند.
- اقتدار موضوعی شما را افزایش می دهد: مرجع موضوعی این است که چگونه گوگل تخصص شما را در یک زمینه خاص رتبه بندی می کند و یک عامل رتبه بندی حیاتی در نتایج جستجو است. تحقیق کلمه کلیدی معنایی تضمین می کند که سایت شما به شدت بر نشان دادن قدرت موضوعی در یک حوزه معین از محتوا متمرکز است.
ستاد تحریریه SEO Chatter تیمی متشکل از کارشناسان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی دیجیتال به رهبری استیون هاکمن با بیش از 15 سال تجربه در بازاریابی موتورهای جستجو است. ما راهنمای اصول سئو را برای بازاریابان مبتدی منتشر می کنیم.