چگونه به سرعت شکاف های محتوا را در استراتژی خود پر کنید


به گفته بایرون وایت، بنیانگذار و مدیر عامل WriterAccess، بازار هدف آنها حول محور “بازاریابان محتوایی است که به دنبال تبدیل جهان به مکانی بهتر با محتوای با کیفیت به عنوان محرک هستند.”

وایت خاطرنشان می کند: «این می تواند یک مدیر ارشد بازاریابی Fortune 500 باشد، یا یک فرد انفرادی که اکنون یک استراتژیست محتوا است و وظیفه ایجاد محتوای عالی را بر عهده دارد.»

مهم نیست اندازه کسب و کار شما، WriterAccess می تواند شما را با یک سیستم کارآمد راه اندازی کند تا بازاریابی محتوای شما را بر روی کروز کنترل قرار دهد.

چگونه به سرعت شکاف های محتوا را در استراتژی خود پر کنیدتصویر از WriterAccess.com، سپتامبر 2022

وایت می‌گوید: «در عرض دو ماه، تقریباً می‌توانیم مشتری را به سمت خودکارسازی کاری که انجام می‌دهد سوق دهیم و مجبور نباشیم هر بار که می‌خواهد پنج پست وبلاگ برای وب‌سایت خود ایجاد شود، چرخ را دوباره اختراع کند».

WriterAccess نه تنها به شما کمک می کند تا بهترین استعدادها را برای شروع ابتکارات بازاریابی محتوای خود پیدا کنید، بلکه طیف وسیعی از ابزارها و فرصت های آموزشی را نیز ارائه می دهند.

سه گانه قدرت

وایت می‌گوید: «کسب‌وکار یا آژانس خود را با چیزی که ما Triad of Power می‌نامیم، که استعدادی عالی، ابزارهای قاتل، و آموزش عالی است، پیش ببرید. این دسترسی به صدها جلسه و سخنرانی اصلی و کارگاهی است که ما انجام داده‌ایم، که همگی در داخل پورتال آموزشی جمع شده‌اند، دقیقاً مانند ابزارهای ما در پورتال ابزارها و استعدادهای ما در استعدادها جمع شده است. پورتال.”

بنابراین، دقیقاً چه چیزی در هر یک از این پورتال ها گنجانده شده است؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

به بیش از 20000 بازاریاب محتوای کنترل شده دستی دسترسی پیدا کنید

از طریق بازار استعدادهای WriterAccess، به بیش از 20000 مورد آزمایش دستی دسترسی خواهید داشت:

  • نویسندگان
  • ویراستاران
  • مترجمان
  • طراحان
  • تصویرگران.
  • انیماتورها
  • استراتژیست های محتوا

هر یک از این بازاریاب‌های از پیش تأیید شده می‌توانند به راحتی به شما کمک کنند تا استراتژی محتوای خود را بسازید و آن را کامل کنید، بدون نیاز به ترک پلت فرم.

حدس و گمان را حذف کنید – در انتخاب بازاریاب آزاد خود مطمئن باشید

تمام استعدادهای آینده شما در پلتفرم WriterAccess توسط نظرات مشتریان همراه با الگوریتم‌های عملکرد ستاره‌دار می‌شوند، که حدس‌ها را حذف می‌کند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

وایت می‌گوید: «ما هدف خود را اعلام کرده‌ایم که یک کار واقعاً خوب نه تنها در غربالگری استعدادها، بلکه ردیابی عملکرد آنها انجام دهیم، و این کار را به روش‌های مختلف انجام می‌دهیم».

چگونه فریلنسرهای WriterAccess بررسی می شوند

فرآیند غربالگری فریلنسر در WriterAccess مستلزم بررسی دستی همه متقاضیان بر اساس موارد زیر است:

  • بررسی سابقه.
  • بررسی نمونه کارها.
  • ارزیابی مهارت.
  • ارجاعات مشتریان قبلی

این معیارها همچنین برای تأیید نرخ پرداخت و کیفیت کار استفاده می شود.

آن‌ها حتی آدرس‌های IP را بررسی می‌کنند تا موقعیت استعدادها را تأیید کنند، که خطر کلاهبرداری بالقوه را کاهش می‌دهد.

همچنین یک فرآیند ردیابی عملکرد بسیار عمیق وجود دارد که به استاندارد کار و سطح سازگاری یک فریلنسر چشم انداز می دهد:

  • آیا استعدادها برآورده شد، فراتر رفت یا کمتر از انتظارات بود؟
  • آیا به موقع تحویل دادند؟
  • آیا آنها درخواست تمدید کردند؟
  • چقدر رفت و آمد بین فریلنسر و مشتری اتفاق افتاده است؟

نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که WriterAccess از جریمه کردن نویسندگان برای مواردی مانند پرسیدن سؤالات زیاد و اطمینان از به روز بودن آنها در مورد اهداف پروژه اجتناب می کند. این به ویژه زمانی مفید است که یک مشتری ممکن است نتواند به طور کامل اهداف پروژه خود یا لحن و سبک خاصی را که به دنبال آن است بیان کند.

وایت خاطرنشان می‌کند: «نمی‌خواهید الگوریتم عملکرد شما ویژگی‌های عملکرد منفی زیادی را ایجاد کند که ممکن است ادعاهای نادرست باشند». بنابراین همه این چیزها باید با دست ماساژ داده شوند و توسط مدیران استعدادی که ما در پلتفرم داریم بررسی شوند.

این نوع محافظت‌ها نشان می‌دهند که WriterAccess بهترین منافع فریلنسر را در دل دارد. و علاوه بر این، آنها رقابتی ترین نرخ ها را برای اطمینان از جذب بهترین استعدادها در بازار ارائه می دهند.

بازاریابان WriterAccess همیشه جلوتر از منحنی هستند

WriterAccess میزبان کنفرانس بازاریابی محتوا (CMC) سالانه است، که در آن مشتریان، نویسندگان و طرفداران گرد هم می آیند تا بدانند چه چیزهای جدید و چه چیزی در بازاریابی محتوا وجود دارد. وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد، CMC به یک تجربه دیجیتالی تبدیل شد و به بیش از 14000 نفر اجازه داد تا به صورت مجازی در آن شرکت کنند.

و بعداً در سال 2020، WriterAccess آکادمی WriterAccess را راه‌اندازی کرد که گواهینامه مسترکلاس استراتژی محتوا را به هر کسی که علاقه دارد ارائه می‌دهد.

مجموعه ابزار پویا با Semrush، Surfer SEO، Shutterstock و موارد دیگر ادغام می شود

علاوه بر بازار فریلنسرها، WriterAccess همچنین ابزارهای بصری متنوعی را برای کمک به تقویت استراتژی محتوای شما ارائه می دهد.

  • استراتژی محتوا: همه چیز را از نقشه های سفر مشتری گرفته تا خلاصه های خلاقانه و شخصیت ها، همه را از داخل پلت فرم ایجاد کنید.
  • ادغام سئو: پورتال ابزار حتی شامل ادغام با شرکای مانند Surfer SEO، Semrush و SpyFu است.
  • حق بیمه سهام عکس دسترسی: با Getty Images، Shutterstock و موارد دیگر، می‌توانید به مجموعه‌ای از تصاویر برتر دسترسی داشته باشید و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  • ابزار کنفرانس از راه دور: خدمات ضبط صدا، تماس کنفرانسی و ترجمه پیشرفته به شما کمک می کند تا مستقیماً با استعدادها ارتباط برقرار کنید. گاهی اوقات، مؤثرترین راه برای انتقال ایده‌های خود و برقراری ارتباط با دیدگاه خود برای یک پروژه، صحبت کردن با فریلنسر است – و این ابزارها کمک زیادی به آن می‌کنند.
چگونه به سرعت شکاف های محتوا را در استراتژی خود پر کنیدتصویر از WriterAccess.com، سپتامبر 2022

شاید جالب ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی ابزار هوش مصنوعی باشد که از هوش مصنوعی برای کمک به شما کمک می کند استعدادها را با لحن و سبک دقیق نمونه نوشتاری که ایجاد می کنید مطابقت دهید.

و البته، هنگامی که محتوای شما منتشر شد، WriterAccess دارای تجزیه و تحلیل محتوا برای سنجش عملکرد آن در وب است.

پلتفرم بازاریابی محتوای Whitelabel برای آژانس ها

WriterAccess به‌عنوان یک آژانس بازاریابی محتوای سابق، واجد شرایط منحصربه‌فرد برای رسیدگی به نکات دردناک آژانس است.

ما ابزارهای مختلفی داریم که آژانس ها می توانند در مقابل، مثلاً، کسب و کارهای کوچک استفاده کنند. وایت می‌گوید آژانس‌ها مشکلات و چالش‌های متفاوتی دارند.

یکی از نمونه‌های آن، پورتال White Label است که در پلتفرم ارائه شده است.

با استفاده از این ویژگی، آژانس‌ها می‌توانند نویسندگان WriterAccess را استخدام کنند تا اساساً برای مشتریانی که برای آنها ایجاد می‌کنند، ghostwrite کنند.

آژانس ها همچنین می توانند پورتال هایی را برای ورود مشتریان خود پیکربندی کنند، جایی که آنها می توانند محتوای در حال ایجاد را تأیید، رد کنند و بازخورد ارائه کنند. این به آژانس اجازه می دهد تا به عنوان تسهیل کننده اصلی روابط با WriterAccess به عنوان راه حل برچسب سفید خود باقی بماند.

قیمت گذاری دسترسی نویسنده

البته، همانطور که بسیاری از ویژگی های موجود در این سیستم قوی را برجسته می کنیم، احتمالاً از خود می پرسید: “چقدر؟”

WriterAccess نرم افزاری را ایجاد می کند که توسط SMB ها و مارک های جهانی به طور یکسان مورد استفاده قرار گیرد – و این سطح از گنجاندن در قیمت گذاری منعکس می شود.

عضویت با WriterAccess از فقط 39 دلار در ماه برای یک طرح اولیه تا 99 دلار در ماه برای یک طرح برتر متغیر است. در حالی که برنامه های سازمانی بر اساس مورد به مورد تعیین می شوند، وایت بر اهمیت حفظ این قیمت ها به همان اندازه برای خدمات ارائه شده تاکید می کند.

وایت می‌گوید: «ما نمی‌خواهیم ماهیانه سه تا پنج هزار دلار برای یک راه‌حل در سطح سازمانی برای استفاده از نرم‌افزارمان دریافت کنیم، فقط به این دلیل که آنها سازمانی هستند. “ما نگرش متفاوتی داشته ایم – ما می گوییم، “بیایید نرم افزار خود را برای هر کسی و همه مقرون به صرفه کنیم.”

چرا WriterAccess؟

گزینه های بازار آزاد زیادی وجود دارد، پس چرا WriterAccess را انتخاب کنید؟

وایت می‌گوید: «من فکر می‌کنم تفاوت ما در رویکرد فلسفی ما به بازار است، جایی که ما یک کسب‌وکار مبتنی بر ایده، پلت‌فرم محور و فرآیند محور را دنبال می‌کنیم.

توجه به جزئیات در نهایت چیزی است که WriterAccess را از رقبا جدا می کند و آن ها را ارزش سرمایه گذاری می کند. هر مرحله از این فرآیند به خوبی اندیشیده شده است و هیچ کس عقب نمی ماند. چه یک کسب و کار کوچک باشید، چه شرکت یا آژانس، می توانید اعتماد کنید که تجربه WriterAccess شما در ذهن شما ساخته خواهد شد.

همچنین واضح است که WriterAccess ملاحظات تعامل فریلنسر و مشتری را درک می کند. نه تنها بهترین ابزار و خدمات به مشتریان تضمین می شود، بلکه به فریلنسرها نیز منصفانه پرداخت می شود و از رتبه بندی های ناعادلانه محافظت می شود.

وایت می گوید: «استعداد ما با بهترین نرخ ها دستمزد می گیرد و مشتریان ما بهترین نرم افزار را دریافت می کنند.

یکی از چیزهایی که واقعاً برجسته است ضمانت 100٪ لذت آنها است. با این پیشنهاد، WriterAccess به شما این آرامش را می دهد که بدانید اگر در معاملات شما با یک فریلنسر مشکلی پیش بیاید، مهم نیست که چه باشد، تحت پوشش هستید.

وایت می گوید: «از روز اول، ما کیفیت کار خود را تضمین کرده ایم. «اگر حتی از یک مقاله راضی نیستید، از شما می‌خواهیم که به نویسنده بگویید چه اشکالی دارد، تا نویسنده بفهمد کجا اشتباه کرده‌اند و سعی کند آن را برطرف کند. اما اگر درستش کنند و مورد رضایت شما نباشد، پرداخت نمی کنید، نقطه. پایان. هیچ سوالی پرسیده نشد.”

برای هر کسی که به دنبال صرفه جویی در زمان، انرژی، تلاش و پول در ارتباط با تولیدکنندگان محتوای سطح بالا و دریافت نتایج با کیفیت است، خدماتی مانند WriterAccess بسیار ارزشمند است.





منبع