این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نحوه بهینه سازی تگ عنوان برای سئو را توضیح می دهد.
به عنوان مثال، “20 بهترین نکته سئو برای بازاریابان و وبلاگ نویسان مبتدی” برای خزنده ها و کاربران موتورهای جستجو بسیار بهتر از “بهترین نکات سئو” است.
ترکیب کلمات و عبارات مشابه بهترین روش برای سئوی درون صفحه با تگ عنوان است.
تکرار عبارات کلیدی یکسان فضای غیرضروری را در تگ عنوان اشغال میکند، به نظر یک خواننده انسانی شلخته به نظر میرسد و باعث بهینهسازی بیش از حد میشود که میتواند منجر به مشکلات رتبهبندی در SERP شود.
افزودن عناصری مانند اعداد (مثلاً 10، 20 یا 50) به تگهای عنوان خود یا یک عبارت دعوت به اقدام (مثلاً اکنون بخرید یا سهام کم) افراد بیشتری را ترغیب میکند تا روی نتیجه صفحه شما کلیک کنند. همچنین اضافه کردن سال جاری در پرانتز (2023) یا عبارت «بهروزشده» میتواند CTR و ارزش SEO تگهای عنوان شما را افزایش دهد.
درباره برچسبهای عنوان بیشتر بدانید
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتوانید ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.