چگونه سئو را با دقت و شفافیت بهتر پیش بینی کنیم [Webinar]


به عنوان متخصصان سئو و بازاریابان، ما تمایل داریم که نسبت به داده ها وسواس داشته باشیم. و به حق.

داده های خوب و تمیز می توانند داستانی را بیان کنند.

این به شما بینشی در مورد آنچه اتفاق افتاده است می دهد و می تواند به شما در برنامه ریزی چشم انداز آینده کمک کند.

وقتی صحبت از آینده شد، وقتی زمان درخواست بودجه سئو فرا می رسد، آیا در مورد ارائه آن به رئیس خود یا سهامدارانی که روی استراتژی شما سرمایه گذاری می کنند، دچار کابوس می شوید؟

من درد تو را احساس میکنم.

به عنوان یک بازاریاب جوان، به خوبی به یاد دارم که در یکی از اولین جلسات بودجه خود شرکت کردم. وقتی رئیسم پیشنهاد بودجه را دید، به وضوح آشفته شد و قبل از اینکه بپرسم چرا اینقدر می‌خواهم، اجازه نداد ادامه دهم.

من حتی به اسلاید دوم هم نرسیدم که توضیح بدهم و او می خواست بداند برای آن سرمایه گذاری چه چیزی به دست می آورد. در مورد استرس صحبت کنید

چگونه این استرس را کمتر کنیم؟

بیایید از اینجا شروع کنیم: میدونی که سئو باعث موفقیت می شود. بیایید یاد بگیریم چگونه آن را ثابت کنیم.

پیش‌بینی‌های قابل اعتماد SEO – داده‌های تمیزی که قبلاً در مورد آن صحبت می‌کردیم – در اینجا مفید هستند.

شما قادر خواهید بود از طریق پیش بینی شفاف، دقیق و قابل اعتماد استراتژی ای بسازید که سهامداران شما بتوانند به آن اعتماد کنند – استراتژی که ارزش سئوی شما را تایید می کند و تخصص شما را نشان می دهد!

چه راهی بهتر از یک مدیر برای یادگیری نحوه ارائه بودجه سئو به یک مدیر اجرایی؟

من می‌خواهم شما را به وبینار آینده‌مان دعوت کنم که در آن مدیر انجمن در SEOmonitor، Anca Țenea، بحث خواهد کرد. پیش‌بینی سئو و نحوه هیجان‌زده کردن مدیران در مورد برنامه‌های بودجه سئو، در کنار مدیر اجرایی Go Up، ادوارد کورام جیمز.

اکنون ثبت نام کنید و یاد بگیرید که چگونه:

  • ارزش تجاری پیشنهاد سئوی خود را ثابت کنید.
  • به راحتی اهداف سئو را به نتایج کسب و کار متصل کنید.
  • از داده ها برای تأیید ارزش سئو استفاده کنید.

وبینار در 31 آگوست، ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی است. اما، اگر نمی توانید به ما بپیوندید، همچنان باید ثبت نام کنید – ما ضبط را برای شما ارسال می کنیم تا در زمان خود تماشا کنید!

امیدوارم آنجا ببینمت! 🙌





منبع