به ناچار، برخی از محتوای شما در رسانه و در سراسر وب عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت، که تبلیغ آن را آسانتر میکند. سپس میتوانید روی تبلیغ محتوایی کار کنید که تعداد بازدیدها، زمان مطالعه و درآمد را افزایش میدهد و همچنین محتوای بیشتری را در مورد موضوعاتی ایجاد میکند که نشان میدهد سودمند هستند.
لیست ایمیل یا مشترکان خبرنامه شما یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای حرفه نویسندگی شما است. آنها افرادی هستند که به محتوای شما علاقه نشان داده اند و به شما اجازه داده اند با آنها تماس بگیرید.
در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل و بینش Medium برای سنجش عملکرد و بهبود استراتژی ارتقای محتوای خود آورده شده است:
- صفحه آمار خود را مرتباً بررسی کنید تا ببینید داستان های شما از نظر بازدید، خواندن، طرفداران، کف زدن، درآمد و غیره چگونه عمل می کنند.
- صفحه توزیع خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط Medium از نظر موضوعات، برچسب ها، انتشارات و غیره توزیع می شوند.
- اعلانهای ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه داستانهای شما توسط Medium از نظر خبرنامهها، خلاصهها، توصیهها و غیره نمایش داده میشوند.
- صفحه بازخورد خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط خوانندگان شما از نظر نظرات، پیام ها، نکات و غیره دریافت می شود.
چگونه می توان یک پست متوسط را ویروسی کرد؟
لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید
چگونه محتوای متوسط خود را تبلیغ کنیم
1. مقالات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید
- یک تصویر یا ویدیوی چشم نواز و مرتبط ایجاد کنید که مقاله شما را به نمایش بگذارد.
- یک کپشن جذاب و مختصر بنویسید که مقاله شما را خلاصه می کند و دنبال کنندگان شما را به خواندن بیشتر دعوت می کند.
- یک پیوند به مقاله خود در عنوان یا بیو خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
- از هشتگها، منشنها یا برچسبهایی استفاده کنید که به محتوا و جایگاه شما مربوط میشوند و میتوانند به شما کمک کنند به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.
- در زمانها و فرکانسهای بهینه برای هر پلتفرم پست کنید و تحلیلهای خود را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را دارد.
2. لینک های داستان خود را در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید
در زیر روشهای مختلفی برای تبلیغ محتوای خود را مشاهده میکنید تا کاربران متوسط بیشتری بتوانند آن را بیابند و بخوانند.
برای به اشتراک گذاشتن مقالات خود با سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه خود، باید:
- نویسندگان یا نشریات دیگری را در جایگاه خود پیدا کنید که علایق یا ارزش های مشابهی دارند. میتوانید بر اساس موضوع یا برچسب، رسانه را مرور یا جستجو کنید. همچنین میتوانید پروفایلهای نویسندگان دیگر را بررسی کنید و ببینید برای چه انتشاراتی مینویسند.
- برای افزایش آگاهی برای نمایه متوسط خود، در مورد سایر داستانهای مرتبط با موضوع یا جایگاه شما نظر دهید.
- برای داستان های دیگری که دوست دارید یا قدردانی می کنید دست بزنید. شما می توانید تا 50 بار در هر پست یا لیست دست بزنید و می توانید از آن برای نشان دادن میزان دوست داشتن خود به نویسنده استفاده کنید.
- از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی با سایر نویسندگان یا انتشارات موجود در حوزه خود تماس بگیرید. شما باید خود را معرفی کنید، محتوای خود را توضیح دهید و نشان دهید که چرا برای آنها یا مخاطبانشان مرتبط و ارزشمند است. همچنین باید مودبانه از آنها بپرسید که آیا علاقه مند به خواندن یا اشتراک گذاری مطالب شما هستند یا خیر.
5. از تجزیه و تحلیل و بینش رسانه برای یافتن بهترین محتوا برای تبلیغ استفاده کنید
همانطور که متوجه شدید، راههای مختلفی برای تبلیغ محتوای Medium برای افزایش بازدید، درآمد و اندازه مخاطبان وجود دارد. فقط کافی است روشی را که بیشتر دوست دارید (یا از همه آنها استفاده کنید) از این لیست انتخاب کرده و انتخاب کنید تا بتوانید تبلیغ مقالات Medium خود را در پلتفرم و در سراسر وب افزایش دهید.
تبلیغ محتوای متوسط شما مهم است زیرا می تواند به شما کمک کند:
- بازدید و درآمد خود را افزایش دهید.
- مخاطبان و فالوورهای خود را افزایش دهید.
- شهرت و نام تجاری خود را بسازید.
- شبکه و فرصت های خود را گسترش دهید.
برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با لیست ایمیل یا مشترکین خبرنامه، باید:
- یک موضوع جذاب و مرتبط ایجاد کنید که توجه و کنجکاوی را به خود جلب کند. شما همچنین باید یک تبریک شخصی و دوستانه بنویسید که مشترکین خود را با نام یا بخش مورد خطاب قرار دهد.
- یک مقدمه جذاب و مختصر بنویسید که مشترکین شما را جذب کند و آنها را به خواندن مطالب بیشتر وادار کند. همچنین باید یک فراخوان واضح و قانعکننده بنویسید که از آنها دعوت میکند روی لینک محتوای شما کلیک کنند.
- در مقدمه یا دعوت به عمل، پیوندی به محتوای خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
- از تصاویر، ویدیوها یا رسانه های دیگر با کیفیت و مرتبط استفاده کنید تا محتوای ایمیل خود را ارتقا دهید و توجه را به خود جلب کنید.
- از قالب بندی، املا، دستور زبان، نقطه گذاری و سبک مناسب استفاده کنید تا محتوای ایمیل خود را به راحتی خوانده و درک کنید.
- ایمیل خود را در زمان ها و فرکانس های بهینه برای هر بخش از مشترکین ارسال کنید. شما همچنین باید بر تجزیه و تحلیل خود نظارت داشته باشید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.
4. مقالات خود را با سایر نویسندگان و انتشارات در طاقچه خود به اشتراک بگذارید
ارائه بهترین نکات سئو …