چگونه محتوای متوسط ​​خود را تبلیغ کنید (5 روشی که کار می کند)

به ناچار، برخی از محتوای شما در رسانه و در سراسر وب عملکرد بسیار بهتری خواهند داشت، که تبلیغ آن را آسان‌تر می‌کند. سپس می‌توانید روی تبلیغ محتوایی کار کنید که تعداد بازدیدها، زمان مطالعه و درآمد را افزایش می‌دهد و همچنین محتوای بیشتری را در مورد موضوعاتی ایجاد می‌کند که نشان می‌دهد سودمند هستند.

لیست ایمیل یا مشترکان خبرنامه شما یکی از با ارزش ترین دارایی ها برای حرفه نویسندگی شما است. آنها افرادی هستند که به محتوای شما علاقه نشان داده اند و به شما اجازه داده اند با آنها تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته در مورد نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل و بینش Medium برای سنجش عملکرد و بهبود استراتژی ارتقای محتوای خود آورده شده است:

  • صفحه آمار خود را مرتباً بررسی کنید تا ببینید داستان های شما از نظر بازدید، خواندن، طرفداران، کف زدن، درآمد و غیره چگونه عمل می کنند.
  • صفحه توزیع خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط Medium از نظر موضوعات، برچسب ها، انتشارات و غیره توزیع می شوند.
  • اعلان‌های ایمیل خود را بررسی کنید تا ببینید که چگونه داستان‌های شما توسط Medium از نظر خبرنامه‌ها، خلاصه‌ها، توصیه‌ها و غیره نمایش داده می‌شوند.
  • صفحه بازخورد خود را بررسی کنید تا ببینید داستان های شما چگونه توسط خوانندگان شما از نظر نظرات، پیام ها، نکات و غیره دریافت می شود.

چگونه می توان یک پست متوسط ​​را ویروسی کرد؟

لطفا جاوا اسکریپت را فعال کنید

چگونه محتوای متوسط ​​خود را تبلیغ کنیم

1. مقالات خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

2. لینک های داستان خود را در وب سایت های دیگر به اشتراک بگذارید

در زیر روش‌های مختلفی برای تبلیغ محتوای خود را مشاهده می‌کنید تا کاربران متوسط ​​بیشتری بتوانند آن را بیابند و بخوانند.

برای به اشتراک گذاشتن مقالات خود با سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه خود، باید:

5. از تجزیه و تحلیل و بینش رسانه برای یافتن بهترین محتوا برای تبلیغ استفاده کنید

همانطور که متوجه شدید، راه‌های مختلفی برای تبلیغ محتوای Medium برای افزایش بازدید، درآمد و اندازه مخاطبان وجود دارد. فقط کافی است روشی را که بیشتر دوست دارید (یا از همه آنها استفاده کنید) از این لیست انتخاب کرده و انتخاب کنید تا بتوانید تبلیغ مقالات Medium خود را در پلتفرم و در سراسر وب افزایش دهید.



منبع

امیدواریم از این راهنمای نحوه تبلیغ محتوای متوسط ​​لذت برده باشید.

سایر نویسندگان یا نشریات در جایگاه شما نیز منابع خوبی برای نمایش و توزیع محتوای شما هستند.

وب‌سایت‌های دیگری مانند Reddit، Quora، Hacker News و غیره نیز مکان‌های عالی برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای داستان شما و دستیابی به مخاطبان بزرگ و مرتبط هستند.

برای عمیق‌تر شدن موضوع تبدیل شدن به یک نویسنده رسانه بهتر که تبلیغ محتوای آن آسان‌تر است، پس از پایان خواندن این صفحه، از راهنمای عمیق ما در مورد موضوع نوشتن در رسانه دیدن کنید.

چگونه محتوای متوسط ​​خود را تبلیغ کنیم

برای تبلیغ مقاله Medium خود در اینستاگرام، باید یک تصویر یا ویدیوی چشم نواز و مرتبط ایجاد کنید که مقاله شما را به نمایش بگذارد. همچنین باید یک کپشن جذاب و مختصر بنویسید که مقاله شما را خلاصه می کند و از فالوورهای شما دعوت می کند تا با کلیک بر روی لینکی که در پروفایل اینستاگرام خود به استوری Medium منتهی می شود، بیشتر بخوانید.

چگونه یک مقاله متوسط ​​را در گوگل تبلیغ می کنید؟

برای به اشتراک گذاشتن پیوندهای داستان خود در سایر سیستم عامل ها، باید:

  • انجمن ها یا انجمن های مناسب را پیدا کنید که با محتوا و جایگاه شما مطابقت دارد. شما می توانید این پلتفرم ها را بر اساس دسته بندی یا کلمه کلیدی مرور یا جستجو کنید.
  • قوانین و دستورالعمل های هر انجمن یا انجمن را دنبال کنید. شما همچنین باید به فرهنگ و آداب هر پلت فرم احترام بگذارید.
  • عنوان یا عنوانی جذاب و آموزنده بنویسید که توجه و کنجکاوی را جلب کند. همچنین باید یک شرح یا خلاصه مختصر و واضح بنویسید که توضیح دهد محتوای شما در مورد چیست و چرا برای جامعه یا انجمن ارزشمند یا جالب است.
  • یک پیوند به محتوای خود در عنوان یا توضیحات خود اضافه کنید یا از سرویسی مانند Bitly برای کوتاه کردن و ردیابی پیوند خود استفاده کنید.
  • با نظرات یا پاسخ هایی که از انجمن یا انجمن دریافت می کنید درگیر شوید. همچنین باید از آنها برای حمایت یا بازخوردشان تشکر کنید.

3. محتوای خود را با فهرست ایمیل یا مشترکین خبرنامه به اشتراک بگذارید

این راهنما نحوه تبلیغ محتوای متوسط ​​خود را توضیح می دهد.

برای تبلیغ مقاله Medium خود در گوگل، باید مقاله خود را برای موتورهای جستجو با استفاده از کلمات کلیدی، عناوین بهینه شده و تصاویر بهینه کنید. همچنین باید با به اشتراک گذاری آن در پلتفرم ها یا وب سایت های دیگری که دارای اعتبار و ارتباط بالایی هستند، به مقاله خود بک لینک بسازید.

برای وایرال شدن یک پست متوسط، باید یک داستان الهام بخش و ارزشمند بنویسید که احساسات را برانگیزد و دیدگاهی منحصر به فرد ارائه دهد. همچنین باید یک تیتر جذاب و کوتاه بنویسید که توجه را جلب کند.

در این دو راهنما می توانید جزئیات کاملی در مورد نحوه تبلیغ مقالات Medium خود در گوگل با استفاده از استراتژی های سئو و لینک بیلدینگ اثبات شده دریافت کنید: استراتژی سئوی متوسط ​​و بک لینک های متوسط ​​برای لینک سازی.

خلاصه محتوای متوسط ​​خود را تبلیغ کنید