چگونه میانگین هزینه هر کلیک را کاهش دهیم


میانگین هزینه به ازای هر کلیک (CPC) بالای ذهن همه است – هر چه CPC کمتر باشد، کلیک‌های بیشتری می‌توانید در بودجه خود جای دهید.

چندین سؤال در مورد چگونگی کاهش میانگین CPC وجود دارد. سئوی امروز Ask An SEO از دو خواننده به نام‌های محمد و راغوندرا می‌آید که دو سوال زیر را می‌پرسند:

1. چگونه می توانیم CPC کلمه کلیدی خود را کاهش دهیم؟ کلمه کلیدی با 15 دلار شروع می شود، اما من بودجه ماهانه کمی دارم. لطفاً راهنماییم کنید که چگونه می توانم CPC را کنترل کنم؟

2. چگونه می توانیم میانگین CPC هر کلمه کلیدی را کاهش دهیم؟ به عنوان مثال، CPC “موسسه طراحی داخلی” Rs است. 71، اما من میانگین CPC 102 روپیه را در کمپین جستجوی خود دریافت می کنم.

این پست به بررسی استراتژی‌های کاهش میانگین CPC و ارزیابی میانگین CPC می‌پردازد.

نحوه کاهش میانگین CPC

مهم است که به یاد داشته باشید که حراج میانگین CPC را تعیین می کند.

قیمتی که می پردازید مستقیماً ناشی از آن چیزی است که شما و رقبایتان مایل به پیشنهاد هستند.

مستقیم ترین راه برای کنترل آنچه که پیشنهاد می دهید، مناقصه دستی است. با این حال، انجام این کار بیش از 60 سیگنالی را که به مناقصه خودکار وارد می شوند، از دست می دهد.

در عوض، انواع مختلف کلمات کلیدی را انتخاب کنید. این می تواند به معنای مناقصه “وکیل” در مقابل “وکیل” باشد. همچنین می تواند به معنای مناقصه در مورد غلط املایی باشد.

یک سرمایه‌گذار معمولی در مورد مفاهیم مشابه در چندین کمپین یا گروه تبلیغاتی پیشنهاد می‌دهد. قبل از ارائه پیشنهاد برای یک ایده، مطمئن شوید که با آن مفهوم وارد حراجی های مشابهی نمی شوید.

به عنوان مثال، اگر در کمپینی که بوستون را هدف قرار می دهد و کمپین دیگری که نیویورک را هدف قرار می دهد، کلمه کلیدی «سگ راهرو نزدیک من» را پیشنهاد دهید، قیمت حراج خود را افزایش نمی دهید.

اگر مفهوم کلمه کلیدی را با هدف قرار دادن مکان دقیق پیشنهاد دهید، باعث تکرار می شود. کلمات کلیدی تکراری میانگین CPC را بالا می برند.

چرا برخی از CPC های متوسط ​​آنقدر بالا هستند؟

برخی از عمودی ها به دلیل خدمات ارائه شده، میانگین CPC بالاتری خواهند داشت. مکان و هزینه زندگی نیز می تواند بر CPC تأثیر بگذارد.

تعیین انتظارات واقع بینانه برای میانگین CPC ضروری است.

خیلی کم است و بودجه کافی برای دریافت ROI (بازده سرمایه گذاری) معقول از بازاریابی خود ندارید. خیلی بالاست و به کمپین‌هایتان اجازه می‌دهید از خود راضی شوند.

از آنجایی که حساب‌های بیشتر و بیشتری به سمت مناقصه خودکار می‌روند، ایجاد به موقع برای کمپین‌های جدید برای یافتن قهرمان کلمه کلیدی خود ضروری است.

گاهی اوقات انتخاب کلمات کلیدی گران‌تر منطقی است زیرا ارزش بالاتری دارند.

به عنوان مثال، اگر بدانید که بهترین مشتریان شما به روش خاصی جستجو می کنند و تمایل دارند در یک زمان خاص معامله کنند، سرمایه گذاری منطقی است.

از سوی دیگر، کلیک‌های ارزان به خاطر کلیک‌های ارزان ممکن است بودجه را مسدود کرده و باعث شود که سوختی برای آن مشتریان بالقوه نداشته باشید.

کارایی را با عمل گرایی متعادل کنید و حساب شما عملکرد خوبی خواهد داشت.

غذای نهایی

مهم ترین عامل کمک کننده به افزایش CPC رقابت است.

اطمینان حاصل کنید که به طور تصادفی علیه خود پیشنهاد نمی کنید، همراه با تعیین انتظارات منطقی برای رقابت / ارزش مفاهیم کلیدواژه.

در مورد PPC سوالی دارید؟ از طریق این فرم ارسال کنید یا با هشتگ #AskPPC برای من توییت کنید [email protected] ماه بعد میبینمت!

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع