چگونه هوش مصنوعی صنعت بازاریابی را مختل می کند


این پست توسط کنفرانس جهانی تبلیغات حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

به نظر می رسد یک شبه، هوش مصنوعی (AI) توانایی بازاریابان 10 برابری برای تولید محتوا را دارد.

و با GPT-4 که ​​قرار است در سه ماهه اول سال 2023 راه اندازی شود، جامعه بازاریابی نمی تواند به رویاهای خود برای ساده سازی تحقیق، ایده پردازی، تحویل، تجزیه و تحلیل و تکرار در تمام قالب های خلاقانه (متن، صدا، تصویر و ویدئو) نزدیک شود. ).

با این حال، با توجه به اینکه هوش مصنوعی هر روز بیشتر و بیشتر می شود، می بینیم که طراحان، کپی رایترها و انواع بازاریابان نگران هستند و می پرسند:

به همین دلیل است که ما یک آهنگ هوش مصنوعی در تبلیغات را در کنفرانس خانگی امسال Ad World 2023 قرار داده ایم.

در همین حال، بیایید به برخی از مهم ترین سؤالات شما در مورد هوش مصنوعی در بازاریابی پاسخ دهیم.

آیا شغل سئو یا شغل بازاریابی محتوا من به دلیل هوش مصنوعی ناپدید می شود؟

پاسخ کوتاه: خیر. هوش مصنوعی شغل بازاریابی دیجیتال شما را قبول نخواهد کرد.

جواب طولانی: هوش مصنوعی نقاط لمسی را چند برابر می‌کند و تست‌ها را تسریع می‌کند، که ارتباط شما با کار و پهنای باند شخصی شما را تقویت می‌کند.

وقتی صحبت از هوش مصنوعی به میان می‌آید، خبرهای خوبی وجود دارد: هوش مصنوعی همچنین قرار نیست «تمام کارهایی که انسان‌ها انجام می‌دهند را در اختیار بگیرد».

این فقط یکی از ابزارهای استانداردی است که همه در صنعت دیجیتال از آن برای بهینه سازی کار خود استفاده می کنند.

چگونه هوش مصنوعی شغل دیجیتال مارکتینگ من را بهبود می بخشد؟

ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT:

  • شما را به ابزار مجهز کنید که توضیحات خلاقانه را واضح تر می کند.
  • فعال کردن ایده‌ها که اطلاعات را سریعتر و دقیق تر به اشتراک می گذارند.
  • روابط بهتری با مشتری ایجاد کنید بین بخش ها و در داخل مشارکت های آژانس بازاریابی.
  • ادغام ابزار را کشف کنید که به شما مزیت رقابتی غیرقابل انکاری می دهد.
  • زمان صرف شده برای تجزیه و تحلیل را کاهش دهید و ایده پردازی
  • خلاقیت های بیشتری را آزمایش کنید و مفاهیم بازاریابی
  • فعال کردن محصولات و کمپین های بازاریابی بیشتر برای راه اندازی در زمان کوتاه تری
  • به کسب و کارهای کوچک کپی رایتینگ و طراحی در دسترس تری ارائه دهید، آنها را آماده می کند تا در آینده به تخصص خلاق تبدیل شوند.

چگونه PPC، رسانه های پولی و متخصصان سئو می توانند هوش مصنوعی را ترکیب کنند؟

برای تبلیغ‌کنندگان و متخصصان سئو، ادغام هوش مصنوعی به این معنی است که آزمایش‌های خلاقانه جامع‌تری را به شما می‌دهد و این فرصت را به شما می‌دهد تا با کسری از هزینه اولیه در زمان، منابع و بودجه، دارایی‌ها را اغلب به‌روزرسانی کنید.

شما گردش کار خود را از طریق خودکار افزایش دهید:

  • تولید ایده کلمه کلیدی
  • قلاب ها و اسکریپت های تبلیغات ویدیویی.
  • تبلیغات تصویری اصلی با وضوح بالا.
  • سرفصل ها، خطوط توضیحات، و برنامه های افزودنی برای تبلیغات جستجوی پاسخگو گوگل و حداکثر عملکرد.
  • سرفصل ها، توضیحات و متون اصلی برای تبلیغات و پست های فیس بوک.
  • زیرنویس‌ها برای تبلیغات و پست‌های TikTok.
  • خطوط موضوع، عنوان فرعی، و کپی متن برای کمپین های ایمیل.
  • توضیحات محصول برای Shopify.
  • مقالات و صفحات فرود بهینه شده برای سئو.

ببینید، هوش مصنوعی تلاش‌های بازاریابی و تولید محتوا را ارزشمندتر می‌کند، زیرا محتوای اصلی معمولاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما با هوش مصنوعی در پلتفرم‌های بیشتر، در قالب‌های بیشتر و در زمان رکورد منتشر می‌شود. این باعث می شود تولید محتوای اصلی سودآورتر از همیشه باشد. شما قادر خواهید بود:

  • رونوشت‌های ویدیویی را در پست‌های وبلاگ و پست‌های چرخ فلک خلاصه کنید (مانند ChatGPT).
  • پست های وبلاگ را به ویدیو تبدیل کنید (مثلاً Lumen5).
  • ویدیوهایی با صدای هوش مصنوعی از متن ساده ایجاد کنید (مثلاً Synthesia).
  • فرصت‌های جدیدی را برای تبدیل با ایجاد محتوا برای مصرف‌کنندگان دارای نقص بینایی یا شنوایی با تولید متن به صدا (مانند Play.ht) یا رونویسی صدا به متن (مثلاً توصیف) ایجاد کنید.

لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

غذای آماده این است: هوش مصنوعی آن هیولای بزرگی نیست که شما فکر می کنید. این سلاح خلاص شدن از موانع، محدودیت ها و نقص هایی است که بازاریابان در کار روزانه خود با آن روبرو بوده اند.

استفاده از ChatGPT، Writesonic، Jasper، یا Copy.ai را امتحان کنید. و متوجه خواهید شد که هوش مصنوعی تنها توانایی های شما را افزایش می دهد. با کمی تمرین، می‌توانید خلاق‌تر، متمرکزتر و سازگارتر از همیشه باشید. با قدرت شخصیت های علمی تخیلی لوسی یا ادی (بی حد و حصر) به آن فکر کنید.

واقعیت این است که با هوش مصنوعی قادر به پردازش سریع داده ها و تولید محتوا، ما وارد دنیای جدیدی از امکانات بی نهایت شده ایم. دنیای بازاریابی که در آن دیگر مسابقه ای با زمان نیست، بلکه مسابقه ای به سمت تناسب پیام/بازار و مقیاس بندی کمپین است.

بنابراین، تسلط شما بر هوش مصنوعی این نیست که چه زمانی، بلکه چگونه است.

@adworldconf

Atletique برند بسیار خوبی است – نمی‌دانم واقعاً شروع کردن آن چگونه خواهد بود…. #chatgpt #midjourney #openai #ai #adworld

♬ صدای اصلی – دنیای آگهی | تبلیغات و نکات هوش مصنوعی

چگونه یاد بگیرم که هوش مصنوعی را در شغل بازاریابی خود به روشی ایمن برای شغل خود ادغام کنم؟

کنفرانس جهانی تبلیغات امسال شامل یک هوش مصنوعی کاملاً جدید در مسیر تبلیغات است تا شما را در این مسیر هدایت کند.

از 29 تا 30 مارس از آسایش خانه خود به دنیای آگهی بپیوندید.

در مورد انقلاب هوش مصنوعی با سخنرانان متخصص ما، مانند ست گودین، افسانه بازاریابی بحث کنید، و در مورد اینکه چگونه بازاریابان می توانند از قدرت هوش مصنوعی بهره ببرند، عمیقاً بررسی کنید.

شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

  • درخواست Master ChatGPT و محتوای منحصر به فرد و شگفت انگیز را در زمان رکورد ایجاد کنید.
  • کمپین های سئو قدرتمند را خودکار کنید با بودجه 0 دلاری
  • تحقیق را به حداقل برسانید تلاش ها.
  • ایده های خلاقانه بی پایان ایجاد کنید.
  • فرضیه های موازی را سریع آزمایش کنیدو کسب و کار خود را با آزمایش های داده محور رشد دهید.

از شرکت هایی که در خط مقدم بازاریابی و تبلیغات با هوش مصنوعی کار می کنند، از جمله Jasper، Zapier، Craftly، Unbounce و غیره خواهید شنید.

و، خواهید فهمید که آینده برای یادگیری ماشین (شامل خطرات و پاداش‌ها) چه چیزی در انتظار است و چگونه بر صنعت تأثیر می‌گذارد.

در پایان کنفرانس، شما یک مغز خلاق جدید و رویکردی دگرگون شده برای آزمایش رشد خواهید داشت.

در حالی که ژورنال جستجوگر 20 درصد هنوز موجود است، بلیط دنیای آگهی خود را رزرو کنید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: تصویر ایجاد شده توسط Ad World با استفاده از Dall-E. با اجازه استفاده شده





منبع