چگونه یک استراتژی محتوای موفق تشکیل دهیم؟


به عنوان یک کسب و کار خدمات مالی، هنگام تولید محتوا با مجموعه ای از چالش های منحصر به فرد روبرو هستید.

  1. امور مالی موضوع خاصی جذاب یا سرگرم کننده برای نوشتن نیست، که می تواند درگیر کردن خوانندگان شما را دشوار کند.
  2. قوانین سنگین و دستورالعمل های سختگیرانه ای در نتایج گوگل وجود دارد که آنچه را که می توانید بگویید و همچنین نحوه بیان آن را محدود می کند.

بنابراین، چگونه می توانید بر این چالش ها غلبه کنید برای تشکیل یک استراتژی محتوای موثر؟

چگونه محتوای مالی ایجاد می‌کنید که مسئولیت‌پذیر و دقیق و در عین حال قانع‌کننده و متقاعدکننده باشد؟

کتاب الکترونیکی جدید ما، بازاریابی محتوا برای امور مالی، شما را راهنمایی می کند که چگونه می توانید یک استراتژی محتوا ایجاد کنید که به خواسته های دقیق فضای مالی احترام می گذارد و در عین حال واقعاً با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار می کند.

Chandal Nolasco da Silva نویسنده می نویسد: “مخاطب در قلب هر استراتژی بازاریابی محتوا قرار دارد و باید همیشه در ذهن خود نگه داشته شود.”

نسخه خود را دانلود کنید و بیاموزید که چگونه مشتریان خود را در هر مرحله از سفر ملاقات کنید و نوع محتوایی را ایجاد کنید که به طور مداوم تبدیل می شود.

چه چیزی در این کتاب الکترونیکی بازاریابی محتوای مالی وجود دارد؟

این راهنمای جیبی تمام بینش‌هایی را دارد که برای پیمایش درون و برون‌های بازاریابی محتوا در صنعت مالی نیاز دارید.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از:

  • اصول بازاریابی محتوا، بهترین شیوه ها، و نحوه اعمال آنها به طور خاص در امور مالی.
  • راه‌حل‌هایی برای چالش‌های منحصربه‌فرد بازاریابی مالی: انطباق آهسته با تغییر، مشکل در خرید برای تلاش‌های دیجیتال، و مدیریت محتوای پیچیده و بازاریابی محتوا در یک صنعت با بررسی دقیق روی تبلیغات.
  • کانال های بازاریابی کلیدی برای امور مالی و نحوه استفاده موثر از آنها.

نکات کلیدی:

محتویات این کتاب الکترونیکی بازاریابی می تواند به شما کمک کند تا مسائل پیچیده ای مانند موارد زیر را بررسی کنید:

  • چرخه های فروش بسیار طولانی در فضای B2B و همچنین تاخیرهای طولانی در انتهای قیف. صنعت مالی در دیجیتالی شدن بسیار کند بوده است، بنابراین محصولات و خدمات جدید با عوامل کندی مواجه هستند که در برابر تغییر مقاوم هستند.
  • واقعیت آشکار فرآیندهای بررسی لازم با تعداد زیادی از ذینفعان مختلف. ممکن است با تنظیم کننده ها، تاخیرهای عملیاتی، بررسی های مرجع یا سایر فرآیندهای کاهش ریسک، عوارضی وجود داشته باشد. این موارد به طور فزاینده ای مهم و طولانی هستند، بسته به اندازه موسسه یا شرکت درگیر.
  • این واقعیت که گاهی اوقات کانال های سنتی به خوبی در سایر صنایع عمل نمی کنند. در عوض، روش‌های سنتی‌تر انجام تجارت، مانند جلسات حضوری، گاهی اوقات بهتر هستند. بالاخره پول دخیل است.

اگر شما یک متخصص خدمات مالی هستید که به دنبال افزایش استراتژی محتوای خود برای سال 2023 هستید، کتاب الکترونیکی را هم اکنون دانلود کنید!

بازاریابی مالی: چگونه یک استراتژی محتوای موفق تشکیل دهیم





منبع