چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذارد


به دنبال راه‌هایی برای بهینه‌سازی سفر مشتری و افزایش نرخ تبدیل هستید؟

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان پولی تبدیل کنید؟

با ترسیم هر مرحله از قیف فروش، می توانید فرصت هایی را برای اصلاح استراتژی محتوای خود و تبدیل سرنخ های بیشتر شناسایی کنید.

در 8 مارس، یک وبینار را با Wayne Cichanski، معاون جستجو و تجربه سایت در iQuanti، و Jill Perlberg، معاون و رئیس استراتژی محتوا و بازاریابی تجربه مشتری در Northwestern Mutual مدیریت کردم.

Cichanski و Perlberg نشان دادند که چگونه می‌توان محتوای مرتبط و ارزشمند را برای هر مرحله از سفر مشتری ایجاد کرد و به شما کمک کرد تا مشتریان بالقوه را از علاقه به عمل منتقل کنید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

خوراکی های کلیدی

برای انتقال مشتریان بالقوه از علاقه به اقدام در سفر مشتری، باید:

  1. چشم انداز بازار خود را مشخص کنید: به تحقیق خود با علم داده نزدیک شوید و از تم ها و خوشه های هدف استفاده کنید.
  2. سفر کاربری خود را ایجاد کنید: شخصیت ها را شناسایی کنید و علم داده را در سفر به کار ببرید.
  3. شکاف محتوایی خود را محاسبه کنید: عمق موضوعی رقبا را بررسی کنید و URL های موجود را نقشه برداری کنید.
  4. یک برنامه محتوای اولویت بندی شده ایجاد کنید: حتماً در جریان های کاری کنار هم شرکت کنید.

1. هدف گذاری کلمات کلیدی می تواند به شما در تعریف چشم انداز بازار کمک کند

منظره و مضمون کلمات کلیدی یکی از بهترین راه ها برای تعریف بازار شما هستند.

برای انجام این:

  1. نگاه کن در ردپای کلمه کلیدی موجود شما
  2. بررسی برای امروز وب سایت شما کدام کلمات کلیدی مارک دار و بدون مارک را رتبه بندی می کند. این داده ها اولین جزء لیست بذر شما را تشکیل می دهند.
  3. یادداشت کنید رد پای رقیب شما
  4. پژوهش کلمات کلیدی بر اساس یک اصطلاح اصلی یا خوشه محتوایی که نه شما و نه رقبایتان برای آن رتبه بندی نمی کنید. این فهرست دانه اصلی را تشکیل می دهد.
  5. گروه کلمات کلیدی خود را با هدف به موضوعات فرعی تبدیل کنید. در پایان، هدف شما این است که یک موضوع فرعی برابر با یک صفحه در استراتژی محتوای شما باشد.
  6. سازمان دادن یک سلسله مراتب برای آنها برای ایجاد یک خوشه محتوا.

[Learn what a seed list is & how it informs your success] دسترسی فوری به وبینار →

چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذاردتصویر ایجاد شده توسط iQuanti، فوریه 2023

[Get an example of this process] دسترسی فوری به وبینار →

2. با درک نحوه جستجوی کاربر، یک سفر کاربر ایجاد کنید

اکنون که داده ها، تم ها و نبض رقابت مرحله قبل را دارید، می توانید شروع به ایجاد قیف سفر کاربر خود کنید.

این به شما کمک می کند بفهمید چه محتوایی برای کمک به پرسونای خاص شما در کل قیف شما لازم است.

  1. با جمع آوری مخاطبان و شخصیت های هدف خود شروع کنید.
  2. نیازهای آنها را درک کنید (معروف به درک هدف جستجوی آنها) در کل قیف از بالا (آگاهی) تا پایین (خرید).
  3. شخصیت خود را در کل سفر نقشه برداری کنید.
چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذاردتصویر ایجاد شده توسط iQuanti، فوریه 2023

این جایی است که علم داده وارد عمل می شود. اکنون می دانید که مصرف کننده از شما چه نیازی دارد و شما باید چه چیزی را ارائه دهید. علم داده به شما می گوید که بزرگترین فرصت ها برای آن اطلاعات کجاست.

اکنون می توانید برای کشف موارد زیر کار کنید:

  • جایی که می توانید نفوذ و کشش بازار را به دست آورید.
  • آنچه در زرادخانه محتوای شما برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کننده شما کم است.
چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذاردتصویر ایجاد شده توسط iQuanti، فوریه 2023

وقتی شکاف‌های محتوایی خود را بشناسید، می‌دانید چه چیزی باید ایجاد کنید.

این در مورد این است که هنگام ایجاد قطعاتی که مطابق با تقاضای مصرف کننده هستند، بسیار هدفمند و بسیار هدفمند باشید.

[Find out where to get your data science] دسترسی فوری به وبینار →

3. خوشه های محتوا بسازید

اکنون، می توانید ساخت استراتژی را با خوشه های محتوا شروع کنید.

یک خوشه محتوا چیزی نیست جز سازماندهی داده های موضوع شما به صورت سلسله مراتبی.

ایده این است که مخاطب خود را با محتوای معنادار درگیر کنید. وقتی این کار را انجام دادید، مخاطبان شما به کلیک کردن، دوبار کلیک کردن و در نهایت پایین رفتن از سوراخ خرگوش محتوای شما ادامه می دهند.

چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذاردتصویر ایجاد شده توسط iQuanti، فوریه 2023
iQuanti، مارس 2023

خوشه‌ها می‌توانند به شما کمک کنند اطلاعات درستی را در اختیار Google قرار دهید تا به شما در رتبه‌بندی کلی کمک کند.

[See content clusters in action] دسترسی فوری به وبینار →

4. شکاف محتوای خود را محاسبه کنید

برای محاسبه شکاف محتوایی خود، باید:

مرحله 1. به عمق موضعی نگاه کنید

عمق موضوعی به میزان محتوایی است که در یک موضوع خاص دارید. این بر سیگنال‌های مرتبط کلی در یک دامنه و سطح معنایی برای Google تأثیر می‌گذارد.

[How much content you should have?] در وبینار درخواستی → بیاموزید

مرحله 2. محتوای مسابقه خود را بررسی کنید

مشاهده کنید که برند شما در برابر رقبای خود چگونه رفتار می کند. آیا رقبای شما بر مرحله متفاوتی از قیف بازاریابی نسبت به شما تاکید دارند؟

مرحله 3. صفحات موجود خود را به داده های تم جدید خود نگاشت کنید

باید ببینید آیا URL منتشر شده ای دارید که با کلمه کلیدی اصلی خوشه موضوعی شما مطابقت داشته باشد. اگر چیزی ندارید، استراتژی شما محتوای کلیدی را از دست داده است.

در نهایت، با انجام این تمرین، کشف شکاف محتوایی بسیار آسان می شود.

[Get a tutorial] دسترسی فوری به وبینار →

5. یک برنامه محتوای اولویت بندی شده ایجاد کنید

هنگامی که بدانید چه چیزی باید بهینه شود، می توانید یک فرآیند قوی و متوالی برای انتشار محتوا ایجاد کنید.

چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذاردتصویر ایجاد شده توسط iQuanti، فوریه 2023

[Discover how to prioritize based on opportunity and difficulty and what content should be published first] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] چگونه یک سفر مشتری بر استراتژی محتوای شما تأثیر می گذارد

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

خرید گوگل: 5 روشی که هوش مصنوعی می تواند فروش و سود تجارت الکترونیک را افزایش دهد

به مالین بلومبرگ، مدیر عامل Bidbrain و متخصص خرید گوگل بپیوندید، زیرا او بهترین هک ها را برای بازاریابان دیجیتال و صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک به اشتراک می گذارد تا ارزش تبدیل را به حداکثر برساند.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع