موفقیت در دنیای پرشتاب تبلیغات مستلزم تمرکز بر نوآوری و انطباق با آخرین روندها است. این شامل آگاهی از تغییرات در استفاده از کوکی ها، اهمیت فزاینده هویت، و کاوش در فرصت ها در سیستم عامل های نوظهور مانند تلویزیون متصل (CTV) می شود.
جان جنتری، مدیر عامل OpenX، در SEJShow به من پیوست تا درباره فرصتهای مبادلات تبلیغاتی، توزیع فراتر از گوگل و مایکروسافت، نحوه انجام مناقصه هدر، رشد فرصتهای تبلیغاتی در دستگاههای تلفن همراه و CTV، و نقش هویت و کوکیها در هدفیابی تبلیغات بحث کند. .
در مورد اینکه چگونه PPC و تلاش های تبلیغاتی خود را به ارتفاعات جدید ببرید، بینش به دست آورید.
نکته کلیدی این است که یک پیشنهاد در مقابل کسی قرار دهید که علاقه خود را بیان کرده است. رسیدن به یک مصرف کننده در زمان واقعی و درک اینکه آنها چیزی می خواهند – آنها یک ماشین می خواهند، آنها می خواهند بلیط یک بازی بیسبال را تهیه کنند. بنابراین شما دقیقاً در آن زمان به آنها پاسخ می دهید و این کار را قانع کننده می کنید. جادوی بزرگ آن مدل، پاسخ به نیازهای کاربر در زمان واقعی بود. -جان جنتری، 04:26
جستجوی پولی نقطه ورود عالی به اکوسیستمی از مدلهای تبلیغاتی است که با هم کار میکنند تا آن هدف را شناسایی کنند. و سپس، اگر کسی ممکن است در آن لحظه تصمیم خرید را نگیرد، می توانید بازاریابی مجدد/هدف گذاری مجدد کنید. سپس می توانید به آنها یادآوری کنید، یا حداقل داده ها را در اختیار دارید. شاید آنها جایی در قیف هستند که شما به یک پست وبلاگ، راهنمای خرید یا صفحه مقایسه نگاه می کنید، و سپس می توانید آنها را دنبال کنید. -لورن بیکر، 05:07
برنامه برنامه نویسی از این ایده بیرون آمد تا قصد داشته باشد و ببیند آیا می توانید در بازه زمانی به کاربر پاسخ دهید. هدف در اینجا این است که وقتی فکر میکنید متوجه میشوید مصرفکننده میخواهد چیزی بخرد، سعی کنید آن پیشنهاد را در مقابل کاربر نگه دارید. برنامه نویسی این فرصت را برای حضور در مقابل آن کاربر و هدف قرار دادن آن کاربر با پنجره زمانی متفاوت افزایش داد. -جان جنتری، 05:53
[00:00] – درباره جان
[05:07] – جایی که برنامه نویسی وارد می شود.
[06:59] – مروری بر OpenX.
[09:46] – داده های شخص اول با تبلیغات مبتنی بر کوکی چگونه متفاوت است؟
[11:21] – نحوه مطابقت خریداران با داده ها
[18:19] – بیشتر در مورد مخاطب باز.
[19:38] – آیا هرگز جایگزینی برای گوگل وجود خواهد داشت؟
[22:34] – هوش مصنوعی چگونه تجربه جستجو را تغییر خواهد داد.
[25:42] – نحوه عملکرد هدف گذاری در CTV
[33:09] – راه هایی که OpenX پایدار می ماند.
[39:28] – چیز بزرگ بعدی که باید به آن توجه کرد.
منابع ذکر شده:
OpenX – https://www.linkedin.com/company/openx/
اینکه بتوانید سطح یک کاربر را هدف قرار دهید بسیار قدرتمند است. همه این موارد محافظت شده و بسته بندی می شوند و با خیال راحت انجام می شوند. اخیراً حرکتی به سمت اتاقهای تمیز صورت گرفته است که روشهای امنی برای تبادل دادهها هستند تا از شخصی که دادهها را در اختیار دارد محافظت کنید. این شرکت مالک داده هایی است که به بیرون درز نمی کنند. و سرمایه گذاری زیادی در آن انجام شده است که بسیار عالی است زیرا به حریم خصوصی باز می گردد. چگونه، چگونه این چیزها را نگه داریم؟ چگونه می توانیم تبلیغات هدفمند را به گونه ای انجام دهیم که از اطلاعات شخصی افراد محافظت شود؟ -جان جنتری، 17:10
با CTV، اکنون میتوانید خانوادهای را که آن محتوا را تماشا میکنند، درک کنید، به این معنی که اکنون میتوانید به رفتار آن خانوادهها نگاه کنید تا به طور مستقیم تری نسبت بالقوه یک آگهی را درک کنید. این یک تغییر بزرگ بازی است. و من فکر می کنم این حرکت بزرگ است. کاری که ما میبینیم تبلیغکنندگان انجام میدهند – اولین کاری که هنگام انتشار استریم انجام دادند – آنها متوجه شدند که مخاطبان پخش کننده اولیه بسیار ارزشمند بودند. من فکر میکنم آنچه اکنون میبینیم نوعی مهاجرت به سمت آدرسپذیری بیشتر و توانایی درک اینکه چگونه میتوانم یک خانواده معین را هدف قرار دهم، مورد انتظار و جای تعجب نیست. -جان جنتری، 26:22
آیا ما شاهد حرکت رفتار مصرف کننده با هوش مصنوعی هستیم؟ زیرا اگر کاربر به سمت هوش مصنوعی حرکت کند، این شکل جدیدی از بازاریابی خواهد بود، درست است؟ این جایی است که ما باید آن را دوباره چارچوب بندی کنیم. چگونه با مصرف کننده ارتباط برقرار کنیم و به او کمک کنیم آنچه را که نیاز دارد پیدا کند یا آنچه را که در راه است برطرف کند؟ بنابراین من فکر میکنم که از نظر اینکه کارها در بخش تبلیغات پیش میروند، منطقه جذابی است. -جان جنتری 40:06
برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal
ارتباط با جان جنتری:
جان جنتری، کهنه کار صنعت فناوری و رسانه، به عنوان مدیر عامل OpenX، ارائه دهنده مشهور جهانی فناوری تبلیغات دیجیتال، فعالیت می کند.
قبل از پیوستن به OpenX، او رئیس Spot Runner، CRO Green Dot، SVP، و GM of Overture Services’ Affiliate Business بود. علاوه بر این، او سمتهای اجرایی در Disney/ABC و Discovery Communications داشت.
داشتن 20 سال تجربه رهبری، پیشینه مهندسی و پیشینه نوآوری محصول، او را به یک رهبر ایده آل برای پیمایش زمان های در حال تغییر تبدیل می کند. با کمک ارزشمند خود به OpenX، او متعهد به تسریع بیشتر مسیر سریع OpenX است.
با جان در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/john-gentry-93561/
با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker
window.addEventListener( 'load2', function() { console.log('load_fin');
if( sopp != 'yes' && !window.ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'scale-ppc-google-ads-podcast', content_category: 'paid-media search-engine-journal-show' }); } });