بنابراین ترافیک برای سئو خوب است به این معنا که قرار گرفتن در معرض محتوا را افزایش می دهد، که می تواند منجر به رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شود. اگر می خواهید درباره محتوای سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای من در مورد محتوای سئو چیست را بخوانید.
اکنون که ایده بهتری در مورد چگونگی یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هدف دارید، قدم بعدی این است که بفهمید رقابت برای آن جستجوها برای رتبه بندی در 10 موقعیت برتر در گوگل چقدر دشوار است.
واقعیت این است که سؤالات خاصی وجود دارد که مردم به طور فعال در Google جستجو می کنند و مربوط به کسب و کار شما هستند و آنها می خواهند به آنها پاسخ دهند. به عنوان مثال، وب سایت من تماماً در مورد SEO است. و این پست این سوال را هدف قرار می دهد که “ترافیک SEO چیست؟”
برای این مرحله، باید به ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند KWFinder توسط Mangools دسترسی داشته باشید (رایگان آن را امتحان کنید). این یکی از تنها ابزارهای SEO است که من به عنوان یک شرکت وابسته توصیه می کنم زیرا ارزان و در عین حال قدرتمند برای تحقیق کلمات کلیدی است.
امیدواریم قبلاً میدانید که مشتریان بالقوه شما به چه موضوعاتی علاقه دارند، بنابراین میتوانیم از توضیح شماره ۱ بالا صرف نظر کنیم.
به گفته CognitiveSEO، “در عرض 1 روز، ترافیک جستجوی ارگانیک در وبلاگ ما به 20000 بازدید رسید. ما برای چیزی که بدون شک یک عبارت بسیار رقابتی است (تصاویر گوگل) یک جهش واقعاً چشمگیر در رتبه بندی جستجو داشتیم که تنها در یک روز از رتبه 74 به رتبه هشتم در نتایج جستجوی گوگل رسیدیم!
یک استراتژی پیوند داخلی خوب همچنین میتواند رتبهبندی موتورهای جستجو را برای کلمات کلیدی هدف یک صفحه افزایش دهد، زیرا اعتبار موضوعی محتوا را بهبود میبخشد.
در پست خود در مورد نوشتن محتوای سئو، توضیح میدهم که بدون تکنیکهای مناسب سئوی درون صفحه، محتوای شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بالایی در گوگل نخواهد داشت.
اگر می خواهید ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهید، باید تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. شما نمی توانید فقط یک محتوای جدید در مورد هر موضوعی که می خواهید بنویسید و انتظار دارید از آن به وب سایت خود ترافیک وارد کنید.
KWFinder به شما این امکان را می دهد که دو معیار مهم را برای هدف قرار دادن بهتر ترافیک SEO خود کشف کنید:
- حجم جستجوی کلمه کلیدی: میانگین تعداد جستجوهایی که یک پرس و جو در ماه دریافت می کند.
- مشکل کلمه کلیدی: برآوردی از سختی رتبه بندی در صفحه اول گوگل برای یک پرس و جو.
وبلاگ نویسی در وب سایت شما موثرترین راه برای افزایش ترافیک SEO است.
همانطور که متوجه شدید، ترافیک سئو یک ترافیک ارگانیک است که از موتورهای جستجو میآید و به روشهای بهینهسازی موتور جستجو متکی است تا با رساندن آن به بالای SERP، بالاترین میزان ترافیک ممکن را به یک وبسایت برساند. بنابراین تمرکز بر افزایش ترافیک در سئو برای رشد یک وب سایت بسیار مهم است زیرا منجر به مشتریان و فروش بیشتر می شود.
آزمایش انجام شده توسط دانشمند SEO، Kyle Roof نشان داد که “2-3 پیوند داخلی برابر با یک لینک خارجی با همان ارزش است.” بنابراین می توانید قبل از اینکه حتی به فکر دریافت بک لینک به یک صفحه باشید، به همان اندازه قدرت رتبه بندی را از سایت خود استخراج کنید.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه فاکتورهای سئوی درون صفحه را بهینه کنید مانند:
- عنوان متا
- توضیحات متا
- URL
- برچسب های سربرگ
- محتوای بدن
- تصاویر
- لینک های داخلی
- منوی ناوبری
- و بیشتر
4. برای ترافیک بیشتر سئو به طور منظم وبلاگ بنویسید
حتی بهترین محتوای نوشته شده نیز بدون بهینهسازی خوب در صفحه، آنچنان که شایسته است دیده نمیشود. اگر در مورد افزایش رتبه و ترافیک خود جدی هستید، به آن نگاهی بیندازید. هیچ کس دیگری این نکات پیشرفته را برای رشد سریع وب سایت آموزش نمی دهد.
یک مطالعه موردی SEO به طور خاص همبستگی قوی بین افزایش در ترافیک ارجاع و افزایش رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی فوق رقابتی را نشان داد.
اما ما بیشتر از تعریف و معنای این اصطلاح را توضیح خواهیم داد. همچنین به اهمیت ترافیک در سئو و چگونگی کسب ترافیک بیشتر سئو برای کسب و کار خود خواهیم پرداخت.
امیدوارم از این راهنمای توضیح داده شده که ترافیک سئو چیست لذت برده باشید.
اگر می خواهید بیاموزید که چگونه یک استراتژی برای رشد بلندمدت ایجاد کنید، راهنمای سئو چیست.
خلاصه ترافیک SEO
در پست من در مورد اینکه SERP در SEO مخفف چیست، توضیح دادم که چگونه سه دسته اصلی برای پرس و جوهایی که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شوند وجود دارد.
- سوالات اطلاعاتی: این موارد زمانی اتفاق میافتند که شخصی میخواهد در مورد موضوعی اطلاعات بیشتری کسب کند و وبسایت یا برند خاصی در ذهن ندارد. آنها معمولاً یک سؤال را در Google تایپ می کنند. مقاله ای که در اینجا می خوانید نمونه خوبی از صفحه ای است که نیازهای یک پرسش اطلاعاتی را برآورده می کند.
- پرس و جوهای معاملاتی: اینها زمانی اتفاق میافتند که فرد در فکر خرید یک محصول یا خدمات است و برای خرید نیاز به راهنمایی دارد. آنها معمولاً یک نام کلی برای یک محصول یا خدمات تایپ می کنند یا به دنبال نظرات مشتریان در Google هستند.
- سوالات ناوبری: اینها زمانی اتفاق میافتند که شخصی به دنبال وبسایت، محصول یا خدمات خاصی است، اما URL مستقیم شرکت را نمیداند. آنها معمولاً نام تجاری را در گوگل تایپ می کنند تا وب سایت رسمی را پیدا کنند.
ترافیک برای سئو خوب است زیرا هر چه سایت شما محبوب تر باشد، می تواند رتبه بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد. مطالعات نشان می دهد که وب سایت هایی که ترافیک بیشتری دریافت می کنند معیارهای سئو را بهبود بخشیده اند. موتورهای جستجو مانند گوگل ترجیح می دهند محتوایی را که مردم دوست دارند بازدید کنند رتبه بندی کنند.
به عنوان مثال، اگر یک جستار تراکنشی را هدف قرار می دهید، نمی خواهید محتوایی را که در قالب پرسش و پاسخ است مانند این پست در اینجا بنویسید. انجام این کار باعث افزایش ترافیک SEO شما نمی شود.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف او به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
فقط دو رقیب برتر دقیقا عبارت کلیدی را که من در این صفحه اینجا می نویسم را هدف قرار می دهند. 10 سایت دیگر به طور کلی در مورد موضوع سئو هستند. نه ترافیک سئو
در این پست به این سوال پاسخ خواهیم داد که “ترافیک سئو چیست؟”
دانستن در مورد این اهداف جستجوی مختلف به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که نیازهای هر نوع کاربر را برآورده کند.
برای یافتن سریع و آسان این عبارات، می توانید به گوگل بروید تا از ویژگی پیشنهاد خودکار آن که در موتور جستجو هنگام تایپ کلمات ظاهر می شود، ایده بگیرید. تصویر زیر و نحوه عملکرد این استراتژی را ببینید تا به من کمک کند تا ایده این مقاله ای را که در حال حاضر می خوانید پیدا کنم.
یک وبلاگ به شما امکان می دهد حجم بی پایانی محتوا ایجاد کنید تا ترافیک ارگانیک بیشتری را از موتورهای جستجو جذب کنید.
در عوض، شما می خواهید محتوایی ایجاد کنید که بر یک محصول یا خدمات خاص تمرکز دارد و جزئیات کامل و گزینه های خرید را توضیح می دهد.
3. سئوی درون صفحه خود را بهبود بخشید
در راهنمای من در مورد تفاوت بین پیوندهای داخلی و پیوندهای خارجی، می آموزید که چگونه پیوندهای داخل یک وب سایت روابط بین محتوا را نشان می دهند. و این لینک های داخلی ارزش و اهمیت سئو را بین صفحات انتقال می دهند.
ارائه بهترین نکات سئو …