کاربرانی را هدف قرار دهید که روی تبلیغات درون برنامه کلیک می کنند


گوگل ادز در حال ارائه به روز رسانی برای بازاریابان اپلیکیشن است که برای افزایش درآمد کسب شده از تبلیغات درون برنامه ای طراحی شده است.

اکنون، کمپین‌های برنامه Google Ads به شما این امکان را می‌دهد که افرادی را که تمایل به کلیک روی تبلیغات درون برنامه‌ها دارند، هدف قرار دهید.

گزینه هدف گذاری جدید است بازده تبلیغاتی را برای درآمد تبلیغاتی هدف گذاری کنید یا tROAS برای درآمد تبلیغات به طور خلاصه

گوگل در اطلاعیه ای اعلام کرده است:

«این یک به‌روزرسانی برای بازده هدف در هزینه تبلیغات یا استراتژی پیشنهاد قیمت tROAS است، که اگر به دنبال یک بازده خاص از هزینه تبلیغات از کمپین‌های برنامه خود هستید، توصیه می‌شود. اگر یک برنامه اندرویدی دارید که از گزارش تبدیل Google Analytics برای Firebase SDK استفاده می‌کند، می‌توانید tROAS را با انتقال یک مقدار درآمد پویا از رویدادهای درون‌برنامه در Google Analytics به تبلیغات Google محاسبه کنید تا میانگین ارزش دلاری مورد نظرتان را بهبود ببخشید. هر دلاری که برای جذب کاربر خرج می شود.”

هنگام استفاده از tROAS برای درآمد تبلیغات، هزینه تبلیغات بر اساس میزان احتمال کلیک کاربر بر روی تبلیغات درون برنامه ای تعیین می شود.

الزامات و اجرا

برای استفاده از tROAS برای درآمد تبلیغاتی، باید با یک برنامه‌نویس کار کنید تا تمام داده‌های درآمد تبلیغاتی AdMob یا شخص ثالث را برای مناقصه به Google Analytics ارسال کند.

چرا؟ از آنجایی که درآمد تبلیغات شخص ثالث در Google Analytics امکان واردات درآمد از هر پلتفرم کسب درآمد به Google Analytics را برای مناقصه tROAS فراهم می‌کند.

علاوه بر این، باید دارایی Google Analytics خود را به Google Ads مرتبط کنید و رویداد Google Analytics ad_impression خود را به Google Ads ارسال کنید.

با برآورده شدن این الزامات، می‌توانید این قابلیت هدف‌گیری جدید را با راه‌اندازی یک tROAS برای کمپین برنامه درآمد تبلیغاتی و انتخاب رویداد «ad_impression» برای بهینه‌سازی در راستای درآمد تبلیغات، پیاده‌سازی کنید.

دسترسی

بازگشت هدف از هزینه تبلیغات برای درآمد تبلیغات اکنون برای تبلیغ‌کنندگانی که کمپین‌های برنامه را اجرا می‌کنند در دسترس است.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock





منبع