گزینه‌های فید جدید توییتر به دنبال کمک به کاربران برای کشف موارد بیشتر است


توییتر روی گزینه‌های جدول زمانی جدیدی کار می‌کند که توییت‌ها و سایر رسانه‌ها را پیرامون رویدادها یا موضوعات خاص یکپارچه می‌کند.

ابتدا اعلام شد در 11 ژوئن 2022 توسط مدیر توسعه محصول پلت فرم رسانه های اجتماعی، امیر شوات، برای اولین بار در 24 آگوست با جدول زمانی در مورد ABC منتشر شد.لیسانس

این برنامه آزمایشی 10 هفته ای برای گروه کوچکی از کاربران در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود.

جدول زمانی متمرکز بر موضوع به کاربران امکان می دهد مکالمات پیرامون موضوعات را دنبال کنند

کاربران می توانند جدول زمانی سفارشی را از طریق یک اعلان درون برنامه دنبال کنند. پس از کلیک روی آنها، پست‌هایی درباره موضوعات خاص به کاربران نشان داده می‌شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا در میان مکالمات اطراف خود حرکت کنند. این شبیه به لیست ها است، اما به کاربران اجازه می دهد تا موضوعات را با کلیک کمتر دنبال کنند.

این جدول‌های زمانی جدید توسط الگوریتم‌های سفارشی هدایت می‌شوند که با استفاده از اطلاعاتی مانند عبارات جستجو، نام‌های کاربری، موضوعات و تنظیم دستی، موضوع را بر اساس ارتباط می‌دانند.

این ویژگی جدید جایگزین جدول زمانی خانه کاربران نخواهد شد. در عوض، آنها به عنوان افزودنی به صفحه اصلی ظاهر می شوند.

جدول‌های زمانی سفارشی به طور بالقوه به مدیریت شخص ثالث اجازه می‌دهد

اگرچه نسخه نهایی و کامل هنوز مشخص نشده است، محقق حوزه فناوری و امنیت سایبری مستقر در هنگ کنگ جین منچون وانگ پیشنهاد داد ممکن است به کاربران اجازه دهد الگوریتم خود را انتخاب کنند، نه فقط الگوریتم تایم لاین صفحه اصلی توییتر.”

به عنوان مثال، یک کاربر می تواند یک جریان داشته باشد که در آن تیم بیسبال مورد علاقه خود را دنبال می کند و دیگری به بهینه سازی موتورهای جستجو اختصاص داده شده است. جدول‌های زمانی سفارشی به آن‌ها این امکان را می‌دهد که هر دو را دنبال کنند، در حالی که فقط روی یکی در یک زمان تمرکز می‌کنند.

با اجازه دادن به ابزارهای شخص ثالث راهی برای ایجاد تجربیات در توییتر، می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا جریان‌های مختلفی را برای استفاده‌های مختلف ایجاد کنند. توسعه‌دهندگان می‌توانند آنچه را که در جدول‌های زمانی ایجاد می‌کنند، نمایش دهند.

این باید به بازاریابان دیجیتال و برندها فرصت‌های جدیدی را برای گفتن داستان و افزایش قرار گرفتن در معرض مواردی مانند انتشار محصولات جدید ارائه دهد.


تصویر ویژه: Shutterstock/Jirapong Manustrong





منبع