می خواهید نرخ تبدیل سایتتان را افزایش دهید؟ به این ترتیب گوگل متوجه میشود شما چه نوع مخاطبی را میخواهید هدف قرار دهید. یکی از خدمات شرکت استیتو تبلیغات گوگل از طریق گوگل ادورز است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد ربات اینستاگرام هدف گیری هوشمندانه است. سایت های زیادی وجود دارند که ربات همه کاره اینستاگرام ارائه می کنند که هر کدامشان دارای ویژگی های خاصی هستند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که ربات اینستاگرامی که انتخاب کرده اید باید داشته باشد تنظیم سرعت فعالیت هایی است که قراره انجام دهد. پس قبل از خرید اکانت گوگل بهتر است ویژگی هایی که مشتریان شما دارند، مثل سن، جنسیت، وضعیت تاهل، درآمد، موقعیت جغرافیایی و … شناخت نقاط قوت و ضعف این برنامه به شما کمک خواهد کرد بهتر کار خود را شروع کنید، گوگل ادز یک وسیله خوب برای تبلیغات خوب است و قابل اندازه گیری و سریع می باشد که منجر به سوددهی خواهد بود. گوگل ادوردز حواسش خیلی خوب به نوع محصولات تبلیغی هست و ابزار ها یا خدماتی که خطر آفرین هستند را به هیچ وجه تبلیغ نمی کند.
پس برای آنکه وبسایت شما دیده شود، باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید و موقع سفارش کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. در صفحه جدید یک سری اطلاعات درباره سفارش مورد نظر از شما درخواست می شود که طبق راهنمای زیر می توانید این اطلاعات را ارائه کنید. بر این اساس، گوگل ادز بزرگترین شبکه تبلیغات برای سایت ها است که البته در صورت تنظیمات صحیح می تواند کاربران 100% هدفمند برای سایت آورده و سودآوری کسب و کار آنلاین را بهبود بخشد. انتخاب کلمه کلیدی درست، تنظیم درست میزان بودجه و Bid، هدف قرار دادن درست مشتریان، نوشتن تبلیغات جذاب و اصولی و انتقال صحیح کاربران به صفحه مورد نظر از جمله مواردی است که در صورت رعایت کردن می توان به نتیجه ی مطلوبی دست پیدا کرد. همچنین این امکان را به شما می دهد تا به طور کلی، به تبدیل ها و نرخ کلیک بیشتر دست یابید. گوگل ادوردز یک ابزار قدرتمندی است که این امکان را برای کسب و کارها فراهم میکند تا به سرعت به مخاطبین خود دست پیدا کنند. فرض کنید صاحب یک باشگاه بدنسازی هستید که مخصوص بانوان است بنابراین برای جلوگیری از نمایش تبلیغات برای مردان میتوانید جنسیت مخاطبین خود را زن مشخص کنید.
هرچه امتیاز کیفیت شما در رابطه با مبلغ پیشنهادی بالاتر باشد، موقعیت تبلیغات شما بهتر است. امروزه صاحبان کسب و کار با استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل، نام تجاری خود را به مشتریان معرفی میکنند که هرچه این کار بطور مداوم تکرار شود، برند قویتر خواهد شود و اعتماد بیشتری از مشتریان بدست خواهد آمد. هرچه متن تبلیغ شما باکیفیتتر باشد و از این امکانات در متن تبلیغ خود بهدرستی استفاده کرده باشید، گوگل هم تبلیغات شما را بیشتر نشان میدهد و هزینههای شما نیز به همان نسبت کاهش پیدا میکند. پیشنهاد بودجه گوگل ادز چقدر است؟ شما میتوانید از کارت اعتباری یا نقدی استفاده کنید، حتی اگر از روش پرداختهای خودکار استفاده کنید هم بعد از اجرای تبلیغات گوگل ادز بهطور خودکار هزینه برداشت میشود.
اگر از مزایای تبلیغ در گوگل ادز اطلاعات کاملی ندارید، حتما با ما همراه شوید. بنابراین، در وارد کردن اطلاعات این بخش دقت لازم را داشته باشید. همانطور که تا اینجا متوجه شدید استفاده از ربات اینستاگرام کاملا به صرفه و اثر بخش تر از این است که بروید از سایت های فروش فالوور اینستاگرام، فالوور بخرید! مثلاً میخواهیم خیلی پیشرفتهتر فعالیت کنیم تبدیل بهتر میتواند هدف مطلوب ما باشد یعنی نرخ تبدیل به نسبت این هزینه و این ورودی وبسایت که اتفاق میافتد چقدر توانستیم محصول خود را بفروشیم، چقدر توانستیم خدمات خود را ارائه دهیم که این در سطحهای پیشرفتهتر خیلی مهم است. گوگل ادز نرخ تبلیغ برای هر کلمه کلیدی را بر اساس تعداد رقبا برای یک کلمه کلیدی و مبلغ پیشنهادی آن ها در کنار تعدادی آیتم دیگر در نهایت تعیین کننده قیمت تبلیغات در صفحه اول گوگل است.
این یعنی تعداد زیادی از مردم به دنبال چیزی هستند و بسیاری از آنها به دنبال چیزی برای خرید هستند. مثلا باید این قابلیت را داشته باشد که اگر هر کسی که شما را لایک کرد فالویش کنید و یا اگر فقط کسی کامنت گذاشت توسط ربات فالو شود. حال اگر سایت شما در نتیجه اول دیده شود، امکان اینکه کاربر روی لینک شما کلیک کرده و نهایتا از شما خرید کند بسیار بالا می رود. از اضافه کردن چندین لینک گرفته تا شماره تماس و… گوگل به علت تعداد بسیار بالای بازدیدکننده یک پلتفرم تبلیغاتی آنلاین به نام گوگل ادز یا گوگل ادوردز طراحی کرد تا مشاغل بتوانند از این پلتفرم برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند. پس از اینکه حساب کاربری خود را ساختید باید نحوه ی گسترش و رشد کسب و کار خود را با استفاده از این پلتفرم یاد بگیرید. سپس، متن هر تبلیغ و بالاترین مبلغ پیشنهادی برای آن تبلیغ را در پلتفرم منتشرکننده ثبت میکنند. ویدیوهایی که در گذشته ایجاد کردهاید، تا زمانی که واجد شرایط کسب درآمد تبلیغات در YouTube باشید، همچنان درآمد تبلیغاتی برای شما ایجاد میکنند. با سفارش تبلیغ در گوگل این امکان برای شما فراهم میشود که رنک بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید که این یکی از مهمترین مزایا به شمار می آید.
موتر جستجو گوگل در جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار است همینطور محبوب ترین وب سایت در ایران گوگل است و روزانه میلیاردها جستجو در آن اتفاق می افتد بنابراین اکثر مشتریان ما در گوگل هستند. یکی دیگر از انواع تبلیغات گوگل ، تبلیغ ویدئویی (ویدیو مارکتینگ) می باشد، که انواع مختلفی دارد و تبلیغ شما در بهترین شبکه های اجتماعی برای کسب و کار از نظیر یوتیوب و شبکه نمایش خود گوگل قرار می گیرد تا مشتریان هدف شما به سمت تبلیغ شما جذب شود. تبلیغ شما ممکن است در هرجای شبکههای تبلیغاتی گوگل که صد البته متناسب با اپ شما باشد، به نمایش در بیاید.
به همین سادگی، به جای اینکه ماه ها یا حتی سال ها منتظر بمانید تا کلمات کلیدی شما در صفحات نتایج موتور جستجو قرار بگیرد، بلافاصله مخاطبان خود را پیدا میکنید، که باعث افزایش مخاطب در کمترین بهترین سایت تبلیغ در گوگل زمان ممکن میشود. هدفمندی بالای گوگل ادوردز باعث می شود شما با کمترین هزینه به مشتریان بالقوه سایت و کسب و کار خود برسید. آژانسهای تبلیغاتی مشتریان بسیاری در حوزهی کاری شرکت شما داشتهاند. خرید فالوور بیشتر به درد پیج های تبلیغاتی می خورد. این قابلیت برای پیج هایی که محصولات و خدمات بومی ارائه می دهند بسیار ارزشمند است. در ادامه ویژگی هایی را عنوان می کنم که باید در ربات اینستاگرامی که انتخاب کرده اید وجود داشته باشد. در تصویر پایین، من (نویسنده) کلمه گوگل ادز چیست را سرچ کردم و کلماتی که گوگل در پایین صفحه به من پیشنهاد داد. هر چند که هرچه سرعت فعالیت ها پایین باشد احتمال مسدود شدن اکانت شما نیز پایین می آید. پیج هایی که یک سری فالوور فعال دارند و فالوور های فیکی هم که لابه لای فالوور های واقعی شان باشند کسی نمی فهمد.
اگر واقعا به دنبال فالوور های واقعی و فعال برای پیج اینستاگرامتان هستید حتما از ربات اینستاگرام مارکتینگ 98 استفاده کنید. اگر واقعا محصول یا خدماتی را عرضه می کنید حتما پیشنهاد می کنم از ربات اینستاگرامی استفاده کنید. اگر از PPC برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده میکنید، بهتر است Google Ads بخشی از استراتژی پرداختی شما باشد. یکی از مهمترین علتهای آن، عدم استفاده از بستر مناسب برای تبلیغات محصولات و خدمات است. تبلیغات “Pause Menu” مناسب سایت هایی که محتوای ویدئویی دارند. یا مثلا چه کامنت هایی را کی و کجا باید زیر چه پست هایی بنویسد. مثلا چند درصد از افرادی که ربات از راه های مختلف با آن ها در تعامل بوده است به فالوور تبدیل شده اند. در ربات های اینستاگرام به هیچ وجه نیازی نیست که به اینترنت وصل باشید یا کامپیوتر خود را همیشه روشن نگه دارید. برای اینکه بتوانید مشتری های موردنظرتان را بیابید و اعتماد آنها را برای خرید جلب کنید، باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید.
بهتر است استراتژی مناقصه خود را مثل CPC (افزایش هزینه براساس هر کلیک) انتخاب کنید تا بر اساس داده های قبلی، تبلیغ به مخاطبان علاقه مند نمایش داده شود. از طرفی، آگهی دهندگان که دارای امتیاز کیفیت پایین تری هستند، می توانند قیمت پیشنهادی خود برای هر کلیک را افزایش دهند تا بتوانند پوزیشن بهتری برای تبلیغاتشان بیابند. رباتی که قصد دارید از آن استفاده کنید باید قابلیت تعامل طبیعی با کاربران را داشته باشد تا بتواند فالوور های هدفمند بیشتری را جذب کند. تعامل با کاربران باید کاملا طبیعی باشد. شما میتونین با استفاده از پلاگین های تبلیغاتی Google ads اطلاعات بیشتری از کسب و کار محصولات خود در اختیار مشتری و کاربران خودتون بذارین و بازخورد و نیازهای کاربران رو تجزیه و تحلیل کنین. امروزه صاحبان مشاغل با هدف جذب مشتری، مبلغی را برای تبلیغات و بازاریابی هزینه میکنند که اکثر آنها بازخورد مناسبی دریافت نمیکنند.
حتی میتوانید با تجزیه و تحلیل تبلیغات رقبا، آن دسته از کلمات کلیدی را پیدا کنید که باعث بالا رفتن ترافیک سایت میشود و از سود زیاد آن استفاده کنید. ربات اینستاگرامی که انتخاب کرده اید باید توانایی لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن روی پست ها، فالو کردن و آن فالو کردن مخاطبان هدفی که مشخص کرده اید را داشته باشد. شما ابتدا باید کلمات کلیدی مرتبط و درست را انتخاب نمایید. به ازای هر کلیک فرد تبلیغ کننده باید هزینه ای را پرداخت نماید و در نتیجه شرکت گوگل با کلمه کلیدی وارد شده توسط کاربر و از بین تبلیغ دهندگان مختلف پیشنهادهای مختلفی ارائه می دهند و با توجه به یکسری ضوابط و قوانین که برای تبلیغات از پیش تعیین شده تبلیغات فرد تبلیغ دهنده را به کاربران هدف نمایش میدهد. برای حل این مشکل سایت های بسیاری از جمله یکتانت، جی ادز، ایرانیکارت و پارس ادوردز وجود دارند که می توانید با خرید اشتراک در آنها از خدمات گوگل ادوردز Google AdWords استفاده کنید. شما هر روز می توانید گزارش کاملی از فعالیت های ربات خود دریافت کنید. روش های گوناگونی در جلوی روی شما قرار داده ایم که شما میتوانید همه مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی را به ما سپرده و هر روز از کارکرد کمپین گزارش دریافت نمایید و یا همه کارها را خودتان انجام دهید و فقط حساب را شما شارژ می نمایید اینکه چه اندازه می خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه نمایید بسته به انتخاب خود شما است.
پست ها و صفحاتی که در صفحه اول گوگل مشاهده میکنید، بر روی تولید محتوا و لینک سازی، زمان و انرژی بسیاری گذاشته اند. 2- استفاده از تبلیغات گوگل ادز: با استفاده از تبلیغات در گوگل، لینک سایت شما بلافاصله در رتبه های اول نتایج جستجوی افرادی که به دنبال کالا یا خدمات شما هستند نمایش داده می شود. برای اینکار میتوانید کمپین خود را برای چند ماه بصورت 24 ساعته اجرا کنید و سپس با داده های دریافتی آنالیز کنید که چه روزی و چه ساعتی مشتری به صفحه شما سر زده و یا از محصولات شما خرید کرده است. به عنوان مثال ربات اینستاگرامی که انتخاب کردید باید قابلیت این را داشته باشد که اگر از او خواستید به دنبال لوکیشن خاصی برود و کاربران آن را فقط فالو کند، دقیقا همین کار را کند و کار دیگری مثل لایک کردن یا کامنت گذاشتن انجام ندهد.
برای بالا بردن رنکینگ سایت فقط کافیست از کمپین تبلیغاتی خوب طراحی شده و بهینه سازی شده استفاده کنید و در انتخاب کلمات کلیدی دقت لازم را به خرج دهید. ماهها یا حتی سالها طول می کشد تا به جایی برسید که بتوانید یک تجارت را فقط از طریق ترافیک ارگانیک گوگل انجام دهید. احتمالا حالت ایده آل تان این باشد که کاربر در گوگل محصول شما را جست و جو کند، لینک شما در بالای نتایج گوگل قرار گرفته و مخاطب با کلیک روی لینک، وارد سایت شده و خرید کند! سپس گوگل مشخص میکند که جستجوی انجام شده شامل کلمات کلیدی موجود در حوزه تبلیغات است یا خیر و پس از آن تمامی تبلیغات فعال برای آن کلیدواژه را به مزایده خواهد گذاشت و با توجه به امتیازی که هر تبلیغ در این مزایده کسب می کند ، جایگاه نمایش آن در لینک های مختلف نتایج جستجوی گوگل مشخص می شود. آن هم مشخص نمی شود که چه تعداد از فالوور ها، فالوور واقعی یا فیک هستند؟ ولی زمانی که از ربات اینستاگرام استفاده می کنید با وجود اینکه در ماه فالوور های کمتری بدست می آورید باز مطمئن هستید که فالوور ها واقعی هستند و خودشان بنا به میل و اراده شخصی شان شما را فالو کرده اند.