گوگل امتیاز بهینه سازی را به کمپین های حداکثر عملکرد می آورد


گوگل شش ویژگی جدید را برای کمپین‌های Performance Max ارائه می‌کند، از جمله امتیاز بهینه‌سازی که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید.

تبلیغ‌کنندگان اکنون یک راه سریع و آسان برای شناسایی زمینه‌های بهبود قبل از اجرای کمپین حداکثر عملکرد دارند.

علاوه بر این، توضیحات جدید اضافه شده به سوالات مربوط به عملکرد کمپین پس از راه اندازی پاسخ می دهد.

در اینجا تمام جزئیات مربوط به چهار ویژگی جدید کمپین های Performance Max آمده است.

کمپین های حداکثر عملکرد تبلیغات گوگل: 6 ویژگی جدید

1. امتیاز بهینه سازی

راه هایی برای بهبود کمپین خود با امتیاز بهینه سازی تبلیغات گوگل بیابید.

امتیاز از 0 تا 100٪ متغیر است و اگر کمپین شما کمتر از 100٪ درجه بندی شود، توصیه هایی برای افزایش امتیاز دریافت خواهید کرد.

امتیاز بهینه‌سازی ویژگی‌ای است که تبلیغ‌کنندگان هنگام ایجاد انواع دیگر کمپین‌ها در Google Ads به آن وابسته هستند و اکنون برای Performance Max در دسترس است.

2. تنظیمات فصلی

با تعدیل‌های فصلی، می‌توانید استراتژی پیشنهاد خود را برای رویدادهایی که انتظار می‌رود نرخ تبدیل بالاتر باشد، مانند تبلیغات و فروش، تنظیم کنید.

Google توصیه می‌کند زمانی که افزایش قابل توجهی در نرخ تبدیل خارج از الگوهای فصلی معمولی را پیش‌بینی می‌کنید، از تنظیمات فصلی استفاده کنید. مناقصه هوشمند از قبل رویدادهای فصلی پیش بینی شده را در نظر می گیرد.

3. حذف داده ها

با حذف داده‌ها، می‌توانید به پیشنهاد هوشمند Google بگویید داده‌های مربوط به تاریخ‌هایی را که کمپین شما با ردیابی تبدیل مشکل داشت، نادیده بگیرد.

حذف آن داده‌ها می‌تواند مانع از تأثیرگذاری داده‌های ردیابی تبدیل نادرست بر استراتژی پیشنهاد حداکثر عملکرد شما شود.

4. کنترل های پیشرفته مکان یابی

با استفاده از گزینه های موقعیت مکانی پیشرفته جدید، در مورد هدف خود دقیق تر شوید.

در بخش «گزینه‌های مکان» در تنظیمات کمپین، گزینه‌هایی را برای هدف‌یابی بر اساس «حضور» یا «حضور یا علاقه» پیدا خواهید کرد.

5. توضیحات

توضیحات در کمپین‌های Performance Max کمک می‌کند تا حدس و گمان را از درک اینکه چرا شاهد تغییر عملکرد غیرمنتظره هستید حذف کنید.

Google Ads توصیه هایی برای اصلاح عملکرد شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد با عیب یابی فوری مشکلات در زمان خود صرفه جویی کنید.

6. بینش تشخیصی

در طول راه‌اندازی اولیه کمپین Performance Max، می‌توانید از بینش‌های تشخیصی برای شناسایی هرگونه مشکل در خط‌مشی تبلیغات، صورت‌حساب، بودجه و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر مشکلی پیدا شود، Google توصیه هایی برای رفع آنها ارائه می دهد.


منبع: راهنمای تبلیغات گوگل
تصویر ویژه: iQoncept/Shutterstock





منبع