گوگل تایید می کند که اشکال موثر بر تبلیغات و گزارش تجزیه و تحلیل
انتشار: تیر 25، 1401
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404

گوگل تایید می کند که اشکال موثر بر تبلیغات و گزارش تجزیه و تحلیل


Google تأیید می کند که اشکالی وجود دارد که بر گزارش دهی در محصولات Ads و Analytics تأثیر می گذارد. این مشکل همچنان ادامه دارد و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی رفع می شود وجود ندارد.

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، این اشکال را در ساعت 1:48 بعد از ظهر به وقت شرقی در 15 جولای تایید کرد.

اگر اشکال شما را تحت تأثیر قرار دهد، هنگام بررسی گزارش های تبلیغات و تجزیه و تحلیل خود، داده ای وجود ندارد یا نادرست است.

در اینجا یک مثال به اشتراک گذاشته شده توسط Baruch Labunski، مدیر عامل Ranksecure آمده است:

ماروین در پاسخ به سوال خود مبنی بر اینکه چه زمانی این مشکل برطرف می شود، می گوید هیچ به روز رسانی فعلی در مورد زمان بندی وجود ندارد.

با این حال، می توانید با استفاده از داشبورد وضعیت Google Ads مشکل را کنترل کنید.

در زمان انتشار این مقاله، اختلالاتی در سرویس برای خدمات زیر گزارش شده است:

  • AdMob
  • AdSense
  • Google Ad Manager
  • نمایش و ویدیو 360
  • تبلیغات گوگل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • Search Ads 360

جزئیات کامل این اختلال مشخص نیست، اگرچه به نظر می رسد محدود به گزارش است.

این بدان معناست که کمپین های تبلیغاتی گوگل هنوز در حال اجرا هستند. جمع آوری داده ها مختل شده است.

زمانی که Google جزئیات بیشتری را به اشتراک بگذارد، این مقاله را به روزرسانی می کنیم.

یک روز باگ گوگل

15 جولای یک اتفاق نادر از باگ های همزمان گوگل است.

علاوه بر اشکالی که بر گزارش های Google Ads و Analytics تأثیر می گذارد، یک مشکل مداوم در جستجوی Google بر نمایه سازی محتوای جدید تأثیر می گذارد.

ما هنوز در انتظار راه حلی برای هر دو موضوع هستیم. به زودی انتظار می رود که یک به روز رسانی از طرف گوگل ارائه شود.


تصویر ویژه: اندرو کراسوویتسکی/شاتراستوک



منبع