گوگل تبلیغات خدمات محلی بیشتری را در SERP آزمایش می کند


گوگل به ازای هر مجموعه از نتایج جستجو، تبلیغات سرویس محلی بیشتری را با سه تبلیغ در یک صفحه به جای دو تبلیغ آزمایش می کند.

جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، این آزمایش را تایید می کند و می گوید هدف افزایش اعتماد مصرف کننده به LSA است:

آزمایش Google برخلاف آنچه در نظر گرفته شده است، است، زیرا توجه بیشتری را به مشکل مداوم اسپم LSA جلب می کند.

گوگل LSA را به سه در هر صفحه افزایش می دهد

افزودن یک واحد تبلیغاتی دیگر این پتانسیل را دارد که یک تغییر مثبت برای مشاغلی باشد که خدمات خود را در گوگل تبلیغ می کنند.

با این حال، هرزنامه LSA گوگل را بیشتر می کند.

همانطور که در پاسخ به توییت ماروین اشاره شد، مشکلات متعددی در حال حاضر تبلیغات خدمات محلی را آزار می دهد. مانند:

  • تبلیغات برای مشاغل جعلی
  • تبلیغات برای نمایه های تجاری با بررسی های جعلی
  • تبلیغات برای نمایه های تجاری که غیرفعال می شوند

با توجه به اینکه هر یک از این بسته‌های تبلیغاتی وعده «غربال شدن توسط Google» را دارند، باید شکاف تضمین کیفیت در جایی وجود داشته باشد.

ماروین به تبلیغ‌کنندگان اطمینان می‌دهد که گوگل این گزارش‌ها را جدی می‌گیرد:

ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که واحد LSA یک تجربه قابل اعتماد برای کاربران و ارائه دهندگان خدمات فراهم می کند. ما گزارش‌های شما را جدی گرفته‌ایم و به کار روی این موضوع ادامه می‌دهیم.»

امیدواریم Google بتواند تعداد LSA های هرزنامه را قبل از اینکه اعتماد مصرف کننده به واحد تبلیغات را از بین ببرد، بررسی کند.

برای کسب و کارهای قانونی که از LSA برای تبلیغ خدمات خود استفاده می کنند، این آزمایش به معنای شانس بیشتری برای نمایش آگهی شما در صفحه اول گوگل است.

اگر متوجه شدید که تبلیغات تقلبی در کنار تبلیغات شما ظاهر می شود، از گزینه گزارش استفاده کنید تا گوگل از آن آگاه شود.


تصویر ویژه: Andrey_Popov/Shutterstock





منبع