گوگل تبلیغات را از نتایج ارگانیک متمایزتر می کند


گوگل به‌روزرسانی‌هایی را برای تبلیغات جستجو ارائه می‌کند که شامل حذف برچسب «آگهی» و اضافه کردن نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار است.

این تغییرات کمک می کند تا تبلیغات جستجوی گوگل را راحت تر از نتایج ارگانیک متمایز کنید.

نام های تجاری در تبلیغات جستجوی گوگل

گوگل اخیراً با نمایش نام وب سایت به جای برچسب عنوان، قطعات جستجو را برای صفحات اصلی وب سایت تغییر داده است.

اکنون، نام کسب و کار بالاترین عنصر بصری تبلیغات جستجو خواهد بود. نمونه ای از طراحی جدید را در زیر مشاهده کنید:

گوگل تبلیغات را از نتایج ارگانیک متمایزتر می کندعکس صفحه از: https://support.google.com/google-ads/answer/12834372، اکتبر 2022.

قبلاً URL صفحه فرود در بالای تبلیغات جستجو ظاهر می شد و به دنبال آن متن عنوان تبلیغ قرار می گرفت.

گوگل همچنان URL و متن عنوان را در طراحی جدید نمایش می دهد. این حذف اطلاعات نیست. نام تجاری را آشکارتر می کند.

این تغییر ممکن است در شرایطی مفید باشد که یک تجارت برای کلمات کلیدی رقیب مناقصه می‌کند. وقتی روی یک تبلیغ کلیک می‌کنند، برای جستجوگران واضح‌تر خواهد بود که از وب‌سایت کدام کسب‌وکار بازدید می‌کنند.

لوگوها در تبلیغات جستجوی گوگل

علاوه بر نام های تجاری، گوگل اکنون لوگوی کسب و کار را در تبلیغات جستجو نمایش می دهد.

این تغییر باعث می‌شود که برای جستجوگران آشکارتر شود که کدام کسب‌وکار برای تبلیغ پول پرداخت می‌کند، بنابراین وقتی به صفحه فرود می‌روند هیچ شگفتی وجود ندارد.

گنجاندن لوگو به روشی دیگر به جستجوگران کمک می کند و تبلیغات را از نتایج ارگانیک متمایزتر می کند.

نتایج جستجوی ارگانیک معمولاً متنی ساده هستند، با تصویر کوچک گاه به گاه در سمت راست.

لوگوی کسب و کار در بالا سمت چپ اکنون یک مشخصه مشخص برای تبلیغات جستجو است و آنها را از تکه های جستجوی ارگانیک متمایز می کند.

گوگل به دلیل تبلیغاتی که بیش از حد شبیه به نتایج معمولی به نظر می رسد با انتقاد مواجه شده است. با این به روز رسانی، سردرگمی کمتری وجود دارد.

برچسب حمایت شده در تبلیغات جستجوی گوگل

در نهایت، گوگل برچسب “تبلیغ” را به نفع یک برچسب جدید “اسپانسر” حذف می کند.

کلمه “Sponsored” اکنون در خط خود در گوشه سمت چپ بالای تبلیغات جستجو نشان داده می شود.

این به‌روزرسانی‌های تبلیغات «جستجوی Google» به‌تدریج در تلفن همراه منتشر می‌شوند و تجربه مشابهی برای دسک‌تاپ بعداً برنامه‌ریزی شده است.

شایستگی

نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار در تبلیغات جستجوی Google در حال حاضر در نسخه بتا هستند و محدود به تبلیغ‌کنندگانی است که معیارهای واجد شرایط بودن را دارند.

معیارهای واجد شرایط بودن شامل موارد زیر است:

  • این حساب بیش از 90 روز است که باز است.
  • این حساب دارای سابقه خوبی از انطباق با خط مشی است.
  • این حساب دارای کمپین های فعال است.
  • این حساب دارای تبلیغات متنی فعال است و حداقل در 28 روز گذشته برای کمپین های جستجو هزینه کرده است.
  • حساب در یک عمودی یا فرعی واجد شرایط است. عمودی یا فرعی حساس (به عنوان مثال، محتوای جنسی، الکل، قمار، و مراقبت های بهداشتی) در حال حاضر برای اطلاعات کسب و کار واجد شرایط نیستند.
  • این حساب برنامه تأیید آگهی‌دهنده Google را تکمیل کرده است.

وقتی معیارهای واجد شرایط بودن برآورده شد، Google Ads صفحه فرود شما را برای یافتن نام و نشان‌واره کسب‌وکار می‌خزد و به‌طور خودکار آنها را به کمپین‌های شما اضافه می‌کند.

شما این گزینه را خواهید داشت که هر گونه اطلاعات اضافه شده به صورت خودکار را که نمی خواهید اضافه کنید، مرور و حذف کنید.

از طرف دیگر، می توانید به صورت دستی یک نام تجاری و لوگو به هر کمپین اضافه کنید.

Google همه نام‌ها و نشان‌واره‌های کسب‌وکار را بررسی می‌کند تا مطمئن شود با خط‌مشی‌های Google Ads و الزامات قالب مطابقت دارند.

اگر Google نتواند نام کسب و کار شما را درج کند، در عوض دامنه را از URL نمایشی شما نشان می دهد. اگر گوگل نتواند لوگوی شما را نمایش دهد، یک نماد کره آبی اضافه خواهد کرد.

ویژگی‌های نام تجاری و لوگوی جدید به‌طور خودکار منتشر می‌شوند. وقتی تبلیغ‌کنندگان دسترسی دریافت کردند، یک اعلان در حساب Google Ads خود دریافت می‌کنند.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: JL Images/Shutterstock





منبع