گوگل تبلیغات صوتی را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد


Google تبلیغات صوتی را در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد و به کسب‌وکارها راه‌های بیشتری برای دسترسی به موسیقی و شنوندگان پادکست در YouTube می‌دهد.

پیش از این، دسته‌های محصول خاص برای اجرای تبلیغات صوتی واجد شرایط نبودند. با این عرضه گسترده تر، به نظر می رسد گوگل در حال برداشتن محدودیت های قبلی است.

گوگل همچنین گزینه های هدف گذاری جدیدی را به تبلیغات صوتی اضافه می کند. اکنون تبلیغ کنندگان می توانند به طور خاص به شنوندگان پادکست دسترسی پیدا کنند.

گوگل این به‌روزرسانی‌ها را در هفته تبلیغات نیویورک، همراه با چندین پیشرفت دیگر در تبلیغات YouTube اعلام کرد. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد همه ویژگی های جدید آورده شده است.

تبلیغات صوتی Google به طور گسترده در دسترس است

گوگل به داده‌های تحقیقات ادیسون استناد می‌کند که نشان می‌دهد یوتیوب دومین مقصد محبوب برای گوش دادن به پادکست است.

اکنون، همه تبلیغ‌کنندگان Google می‌توانند با تبلیغات صوتی در YouTube به شنوندگان پادکست دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات صوتی نیز برای افرادی که در یوتیوب به موسیقی گوش می دهند ارائه می شود. با این حال، گزینه ای برای محدود کردن هدف گذاری به شنوندگان پادکست وجود دارد، اگر آنها کسانی هستند که شما در درجه اول به هدف گذاری علاقه دارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات صوتی گوگل، از جمله توضیح کامل در مورد ایجاد آنها، به این راهنمای دقیق از Brooke Osmundson مجله موتور جستجو مراجعه کنید.

سایر به‌روزرسانی‌های تبلیغات YouTube

انفجار لحظه ای

یوتیوب پیشنهاد جدیدی به نام «Moment Blast» راه‌اندازی می‌کند که برای دسترسی به بینندگان در طول رویدادهایی مانند ورزش‌های زنده، انتشار فیلم یا عرضه محصول طراحی شده است.

گوگل در اطلاعیه ای اعلام کرده است:

«Moment Blast به تبلیغ‌کنندگان موقعیت برتر را در محتوای انتخابی YouTube در تلویزیون‌های متصل (CTV) و سایر دستگاه‌ها، به‌علاوه یک کارت عنوان مارک دار و قرار دادن سرصفحه اختیاری می‌دهد.»

فیدهای محصول در تبلیغات کشف

تبلیغ‌کنندگان Google اکنون می‌توانند فیدهای محصول موجود را به تبلیغات Discovery در YouTube بیاورند.

آگهی‌های اکتشافی می‌توانند در قسمت‌هایی مانند بالای نتایج جستجوی YouTube، بخش ویدیوهای پیشنهادی یا در صفحه اصلی برنامه تلفن همراه YouTube ظاهر شوند.

قبلاً، تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند از تبلیغات اکتشافی برای ارسال کاربران به صفحه فرود، فرم سرنخ یا ویدیوی YouTube استفاده کنند. اکنون می توان از آنها برای هدایت کاربران به صفحات محصول نیز استفاده کرد.

اطلاعات بیشتر درباره فیدهای محصول در تبلیغات اکتشافی در رویداد تعطیلات خرید YouTube در 10 نوامبر اعلام خواهد شد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: Framalicious/Shutterstock





منبع