گوگل تگ گوگل را با تبلیغات و تجزیه و تحلیل ادغام می کند


گوگل پیاده سازی تگ گوگل را در کل یک وب سایت با ادغام آن با گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس آسان تر می کند.

برچسب های سایت برای درک نحوه تعامل مشتریان با یک وب سایت و تبلیغات آن ضروری هستند.

با این حال، تنظیم و مدیریت برچسب ها بدون تخصص فنی آسان نیست.

در ماه آگوست، گوگل یک تگ گوگل را با قابلیت استفاده مجدد عرضه کرد که به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تگ‌های سایت را تنظیم و مدیریت کنند.

تگ Google به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بدون تغییر کد وب‌سایت، کارهای بیشتری را در محصولات و حساب‌های مختلف Google انجام دهند.

اکنون، Google در حال ارائه قابلیت‌های اضافی است که فرآیند راه‌اندازی را ساده می‌کند و دید بیشتری را در پوشش اندازه‌گیری یک سایت فراهم می‌کند.

خلاصه پوشش برچسب

برای بهبود دقت اندازه گیری، برچسب گذاری باید در تمام صفحات وب سایت استفاده شود. اکنون، می توانید به سرعت تعیین کنید که آیا برچسب گوگل شما با استفاده از تگ جدید در تمام صفحات وب سایت شما پیاده سازی شده است یا خیر خلاصه پوشش برچسب.

خلاصه پوشش برچسب همچنین صفحاتی را پیشنهاد می کند که ممکن است به درستی برچسب گذاری نشده باشند تا اطمینان حاصل شود که آنها گنجانده شده اند.

در یک پست وبلاگ، گوگل نمونه ای از نحوه استفاده از گزارش خلاصه پوشش برچسب را به اشتراک می گذارد:

«می‌بینید که برچسب‌های شما کجا در صفحات پیشنهادی پیاده‌سازی می‌شوند، که می‌توانند به خلاصه شما اضافه شوند تا بعداً پوشش برچسب خود را در این صفحات درک کنید. و اگر پیشنهادات شامل همه صفحات وب سایت شما نمی شود، با وارد کردن آنها یا آپلود یک فایل CSV، به سرعت URL ها را اضافه کنید. همچنین می‌توانید روی نماد دستیار برچسب در کنار هر صفحه کلیک کنید تا بررسی کنید که آیا برچسب‌های شما به درستی پیاده‌سازی شده‌اند یا خیر.

ادغام با Google Ads & Analytics

برای آسان‌تر کردن استفاده از تگ Google، کسب‌وکارها و تبلیغ‌کنندگان به زودی می‌توانند قابلیت‌های برچسب Google را که مستقیماً در Google Ads و Google Analytics ادغام شده است پیدا کنند.

این ادغام نیاز به افزودن کد بیشتر به وب سایت شما را برطرف می کند.

برای کسب‌وکارهایی که از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب یا سازندگان وب‌سایت استفاده می‌کنند، اکنون می‌توانید بدون ایجاد تغییرات دستی در کد سایت، یک برچسب Google جدید در وب‌سایت خود نصب کنید.

می‌توانید از پیاده‌سازی gtag.js موجود خود مجدداً استفاده کنید یا یک تگ Google جدید برای استقرار بدون ایجاد تغییرات در کد وب‌سایت خود ایجاد کنید. می‌توانید این کار را مستقیماً در CMS خود در جریان‌های راه‌اندازی حساب‌های تبلیغاتی و Analytics انجام دهید.

دستورالعمل های CMS در صفحه نصب شما برای پلتفرم هایی که با تگ Google یکپارچه شده اند نشان داده می شود.


منبع: گوگل
تصویر ویژه: Framalicious/Shutterstock





منبع