گوگل راهنمای بصری عناصر جستجو را راه اندازی می کند


راهنمای جدید گوگل برای ویژگی های جستجو، عناصر مختلف را در صفحه نتایج جستجو تجسم و تعریف می کند.

هنگامی که در زمینه سئو به کمک نیاز دارید، در صورتی که سوال شما حاوی اصطلاحات صحیح نباشد، دریافت پاسخ صحیح می تواند چالش برانگیز باشد.

به عنوان مثال، بپرسید: “چگونه می توانم تصویری را که در قسمت های جستجو ظاهر می شود سفارشی کنم؟”

این سوال می تواند به سه چیز مختلف اشاره داشته باشد: یک تصویر نتیجه متن، یک تصویر کوچک یا یک فاویکون.

شخصی که سؤال می کند ممکن است هنگام استفاده از چنین اصطلاحات مبهم کمکی را که می خواهد پیدا نکند.

راهنمای جدید Google تشخیص دقیق عنصر جستجویی را که برای آن به کمک نیاز دارید آسان می کند تا بتوانید پاسخ های مرتبط تری دریافت کنید.

بیایید نگاهی به آنچه در راهنما وجود دارد بیاندازیم.

آناتومی یک SERP گوگل

گالری عناصر بصری جدید گوگل رایج ترین ویژگی ها را در صفحه نتایج جستجو برجسته می کند.

گوگل راهنمای بصری عناصر جستجو را راه اندازی می کندعکس صفحه از: https://developers.google.com/search/docs/appearance/visual-elements-gallery، دسامبر 2022.

Google SERP به بخش های اصلی زیر تقسیم می شود:

  • انتساب: شامل شناسه هایی مانند نام سایت، URL و فاویکون است.
  • نتایج متنی: معمولاً به عنوان “10 پیوند آبی” نامیده می شود.
  • نتایج غنی: اینها نتایج متنی با خطوط اطلاعات اضافی، مانند ستاره های مرور و مراحل دستور پخت هستند.
  • نتایج ویدئو و تصویر: عکس‌ها و ویدیوهای استخراج‌شده از صفحات وب فهرست‌شده در نتایج جستجو.
  • ویژگی های اکتشاف: معمولاً به عنوان “مردم همچنین می پرسند” نامیده می شود.

در راهنمای گوگل، هر یک از عناصر بالا تصویر خاص خود را دارد که نشان می دهد چگونه ممکن است در نتایج جستجو به نظر برسد.

علاوه بر این، راهنما ویژگی های مختلف موجود در هر یک از عناصر جستجوی اصلی را به تصویر می کشد.

تصویر زیر ویژگی‌های جستجوی دقیقی را نشان می‌دهد که گوگل در صورت استفاده از کلمه «به آن اشاره می‌کند.نسبت دادن“:

گوگل راهنمای بصری عناصر جستجو را راه اندازی می کندعکس صفحه از: https://developers.google.com/search/docs/appearance/visual-elements-gallery، دسامبر 2022.

گالری عناصر بصری Google اطلاعاتی درباره 22 ویژگی جستجو در مجموع ارائه می دهد و ممکن است در آینده موارد بیشتری را نیز شامل شود.

در یک پست وبلاگ، گوگل می گوید که به راحتی می تواند عناصر بیشتری را به راهنما اضافه کند و ممکن است این کار را زمانی انجام دهد که سایر ویژگی های جستجو محبوب شوند:

“تنظیمات جدید ما اضافه کردن عناصر بصری جدید به گالری را بدون تلاش زیاد برای ما آسان تر می کند. این در واقع طرح ما است: با محبوب شدن یک عنصر بصری در صفحات نتایج جستجو، ممکن است آن را به گالری اضافه کنیم. با این حال، هدف ما فقط افزودن آن دسته از عناصری است که برای صاحبان سایت و سئوکارها اهمیت دارند.”


منبع: گوگل

تصویر ویژه: اسکرین شات از developers.google.com/search/docs/appearance/visual-elements-gallery، دسامبر 2022.





منبع