گوگل راه حل داده شخص اول را برای کاربران آنالیتیکس ارائه می کند

Google Analytics نسخه بتای Customer Match را راه‌اندازی می‌کند و به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بازاریابی مجدد را با استفاده از داده‌های شخص اول به جای کوکی‌های شخص ثالث تقویت کنند.

  • Google Analytics اکنون به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد از داده‌های مشتری شخص اول برای بهبود هدف‌یابی تبلیغات استفاده کنند.
  • این ویژگی به‌طور خودکار با کمپین‌های «مناقصه هوشمند» در YouTube کار می‌کند، به‌زودی تبلیغات «جستجو» و «فید» ارائه می‌شود.
  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با راه‌اندازی جمع‌آوری داده‌ها و پیوند دادن حساب GA4 خود، این را پیاده‌سازی کنند.

منبع