
بروزرسانی: 07 اردیبهشت 1404
گوگل فرآیند ایجاد تبلیغات را ساده می کند
گوگل به روزرسانی های متعددی را ارائه می کند که برای ساده سازی فرآیند ایجاد تبلیغات با چندین افزونه طراحی شده اند.
افزونه های تبلیغاتی مانند لینک های سایت و فرم های سرنخ می توانند نرخ کلیک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. گوگل به داده های داخلی استناد می کند که نشان می دهد وقتی چهار لینک سایت با تبلیغات جستجو نشان داده می شوند، تبلیغ کنندگان 20 درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده می کنند.
مشکل برای بازاریابان با محدودیت زمانی این است که مدیریت تبلیغات و پسوندهای تبلیغاتی به مراحل جداگانه نیاز دارد.
اکنون، می توانید کمپین هایی با پسوندهای تبلیغاتی در یک گردش کار ایجاد کنید.
علاوه بر این، در ادامه این مقاله «افزونه های آگهی» را خواهید دید که «دارایی» نامیده می شوند، زیرا Google در حال اتخاذ یک اصطلاح جدید برای آن ها است.
«افزونه های» پیوند سایت اکنون «دارایی» پیوند سایت هستند. "توسعه های" قیمت اکنون "دارایی" قیمت هستند و غیره.
هیچ تغییری در نحوه عملکرد دارایی ها وجود ندارد. تفاوت فقط در نام است
با روشن شدن این موضوع، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تغییر گردش کار ایجاد آگهی وجود دارد.
گردش کار جدید برای کمپین های جستجو و عملکرد حداکثر
هنگام ایجاد کمپین های جستجو و حداکثر عملکرد، با یک مرحله بیشتر قبل از بررسی نهایی مواجه خواهید شد تبلیغات و دارایی ها.

در طی این مرحله، می توانید دارایی های مختلفی مانند تصاویر، لینک های سایت، قیمت ها، فرم های سرنخ و هر چیز دیگری که برای اهداف کمپین شما اعمال می شود را اضافه کنید.
اگر مطمئن نیستید که کدام دارایی ها ارزش استفاده را دارند، Google اکنون توصیه هایی را بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید ارائه می دهد.
همانطور که دارایی ها را اضافه می کنید، یک ابزار پیش نمایش به شما نشان می دهد که چگونه در نتایج جستجو به نظر می رسند.

دارایی هایی که برای اولین بار در طول این گردش کار جدید ایجاد می شوند، هنگام کار بر روی سایر کمپین ها و گروه های تبلیغاتی در دسترس خواهند بود.
افزونه های تبلیغاتی موجود به طور خودکار به دارایی ها منتقل می شوند و در عین حال ارتباط خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات حفظ می کنند.
گزارش جدید برای دارایی های تبلیغات گوگل
می توانید عملکرد دارایی ها را در منوی جدید «تبلیغات و دارایی ها» نظارت کنید.
با کلیک بر روی Assets به صفحه ای می روید که می توانید بین آن جابجا شوید دارایی و اتحادیه در یک منوی کشویی

نمای جدول "دارایی" در مورد سرفصل ها و توضیحات گزارش می دهد، در حالی که نمای جدول "Association" در مورد دارایی هایی مانند تصاویر و قیمت ها گزارش می دهد.
می توانید عملکرد دارایی ها را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات ببینید و نتایج را بر اساس نوع دارایی فیلتر کنید.
در نهایت، الف ترکیبات گزارش به شما این امکان را می دهد که ترکیبات دارای عملکرد برتر را ببینید.

دسترسی
گردش کارها و گزارش های به روزرسانی شده Google Ads، به جز گزارش ترکیبی، در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.
گوگل می گوید گزارش ترکیبی ها در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: Piotr Swat/Shutterstock
منبع