گوگل بهروزرسانیهای متعددی را ارائه میکند که برای سادهسازی فرآیند ایجاد تبلیغات با چندین افزونه طراحی شدهاند.
افزونه های تبلیغاتی مانند لینک های سایت و فرم های سرنخ می توانند نرخ کلیک را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. گوگل به دادههای داخلی استناد میکند که نشان میدهد وقتی چهار لینک سایت با تبلیغات جستجو نشان داده میشوند، تبلیغکنندگان 20 درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده میکنند.
مشکل برای بازاریابان با محدودیت زمانی این است که مدیریت تبلیغات و پسوندهای تبلیغاتی به مراحل جداگانه نیاز دارد.
اکنون، می توانید کمپین هایی با پسوندهای تبلیغاتی در یک گردش کار ایجاد کنید.
علاوه بر این، در ادامه این مقاله «افزونههای آگهی» را خواهید دید که «دارایی» نامیده میشوند، زیرا Google در حال اتخاذ یک اصطلاح جدید برای آنها است.
«افزونههای» پیوند سایت اکنون «دارایی» پیوند سایت هستند. “توسعه های” قیمت اکنون “دارایی” قیمت هستند و غیره.
هیچ تغییری در نحوه عملکرد دارایی ها وجود ندارد. تفاوت فقط در نام است
با روشن شدن این موضوع، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تغییر گردش کار ایجاد آگهی وجود دارد.
گردش کار جدید برای کمپین های جستجو و عملکرد حداکثر
هنگام ایجاد کمپینهای جستجو و حداکثر عملکرد، با یک مرحله بیشتر قبل از بررسی نهایی مواجه خواهید شد تبلیغات و دارایی ها.

در طی این مرحله، میتوانید داراییهای مختلفی مانند تصاویر، لینکهای سایت، قیمتها، فرمهای سرنخ و هر چیز دیگری که برای اهداف کمپین شما اعمال میشود را اضافه کنید.
اگر مطمئن نیستید که کدام دارایی ها ارزش استفاده را دارند، Google اکنون توصیه هایی را بر اساس آنچه می خواهید به دست آورید ارائه می دهد.
همانطور که دارایی ها را اضافه می کنید، یک ابزار پیش نمایش به شما نشان می دهد که چگونه در نتایج جستجو به نظر می رسند.

داراییهایی که برای اولین بار در طول این گردش کار جدید ایجاد میشوند، هنگام کار بر روی سایر کمپینها و گروههای تبلیغاتی در دسترس خواهند بود.
افزونههای تبلیغاتی موجود بهطور خودکار به داراییها منتقل میشوند و در عین حال ارتباط خود را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات حفظ میکنند.
گزارش جدید برای دارایی های تبلیغات گوگل
میتوانید عملکرد داراییها را در منوی جدید «تبلیغات و داراییها» نظارت کنید.
با کلیک بر روی Assets به صفحه ای می روید که می توانید بین آن جابجا شوید دارایی و اتحادیه در یک منوی کشویی

نمای جدول “دارایی” در مورد سرفصل ها و توضیحات گزارش می دهد، در حالی که نمای جدول “Association” در مورد دارایی هایی مانند تصاویر و قیمت ها گزارش می دهد.
میتوانید عملکرد داراییها را در سطوح حساب، کمپین و گروه تبلیغات ببینید و نتایج را بر اساس نوع دارایی فیلتر کنید.
در نهایت، الف ترکیبات گزارش به شما این امکان را می دهد که ترکیبات دارای عملکرد برتر را ببینید.

دسترسی
گردش کارها و گزارشهای بهروزرسانی شده Google Ads، به جز گزارش ترکیبی، در هفتههای آینده در دسترس خواهد بود.
گوگل می گوید گزارش ترکیبی ها در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.
منبع: گوگل
تصویر ویژه: Piotr Swat/Shutterstock
window.addEventListener( 'load', function() { setTimeout(function(){ striggerEvent( 'load2' ); }, 2000); });
window.addEventListener( 'load2', function() {
if( sopp != 'yes' && addtl_consent != '1~' && !ss_u ){
!function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js');
if( typeof sopp !== "undefined" && sopp === 'yes' ){ fbq('dataProcessingOptions', ['LDU'], 1, 1000); }else{ fbq('dataProcessingOptions', []); }
fbq('init', '1321385257908563');
fbq('track', 'PageView');
fbq('trackSingle', '1321385257908563', 'ViewContent', { content_name: 'google-streamlines-ad-creation-process', content_category: 'news pay-per-click' }); } });