گوگل و افزایش جستجوهای صفر کلیک


صفر کلیک چیست؟ و چگونه بر مشاغل و استراتژی های SEO/PPC آنها تأثیر می گذارد؟

مارکوس توبر از Semrush به من در SEJ Show می‌پیوندد تا در مورد مطالعه اخیر Semrush Zero Click و اینکه چگونه این موضوع با روند رو به رشد Google مطابقت دارد، بحث کند.

در مورد اینکه Zero Click چگونه انتظارات ترافیک، انتساب چند لمسی و سایر KPIهای سنتی Google را تغییر می‌دهد، بینش دریافت کنید.

صفر کلیک برای ما به این معنی است که یک جستجوی اولیه وجود داشته است و هیچ چیز بعد از آن وجود ندارد. ادامه ای نداشت. و ما انجام دادیم این است که یک جلسه را در یک پنجره دو دقیقه ای تعریف کردیم. –مارکوس توبر، 09:42

بزرگترین محور احتمالاً در دهه گذشته این است که به نظر شما، ممکن است شخصی روی Google Maps کلیک کند، کسی ممکن است روی Google Images کلیک کند، اما این لزوماً به این معنی نیست که شما به هدف تجاری آن کاربر نمی‌رسید. -لورن بیکر، 12:44

به عنوان یک بازاریاب، ما باید مناطقی با استراتژی ترکیبی را هدف قرار دهیم. ما باید برای این جستجوهای تجاری تراکنشی حاضر شویم، حتی اگر بدانیم که نمی‌توانیم کلیک کنیم. ما به دید نیاز داریم. همچنین باید روی محتوایی سرمایه‌گذاری کنیم که ممکن است نتایج جستجوی متفاوتی را ایجاد کند، مانند قطعه‌های برجسته، یا ممکن است در جستجوهای بصری بیشتر نشان داده شود، زیرا محتوای بصری زیادی داریم. -مارکوس توبر، 19:59

[00:00] – درباره مارکوس
[04:22] – تفاوت بین راه حل های بازاریابی سازمانی و معمولی.
[08:00] – آیا Zero Click با برنامه ریزی برای سئو منفی است یا مثبت؟
[08:19] – چه چیزی باعث مطالعه صفر کلیک شد؟
[12:12] – آیا دکمه تماس یک کلیک داخلی گوگل است یا کلیک روی سایت؟
[18:04] – جعبه محصول محبوب چیست؟
[22:12] – یک پرس و جو واقعی در تلفن همراه توسط لورن.
[30:37] – چگونه مطمئن می شوید که برند شما نتایج ارائه شده را پوشش می دهد؟
[39:07] – تفاوت جستجوی گوگل در دسکتاپ در مقابل موبایل.
[47:02] – یافته های دیگر از مطالعه صفر کلیک.
[48:08] – نرخ تبدیل از طریق محصولات Google در مقابل ترافیک معمولی ارگانیک.
[51:58] – آیا افراد یک CTR را در محتوای نمایه شده نادیده می گیرند و روی صفر کلیک ارائه می شوند؟

منابع ذکر شده:

سمروش – https://www.semrush.com/

صفر کلیک ممکن است به این معنی باشد که گوگل ممکن است بلافاصله به کاربر پاسخ داده باشد. بنابراین نیازی به کلیک کاربر برای ادامه هر چیز دیگری نبود.-مارکوس توبر، 11:24

من واقعاً معتقدم که گوگل اکنون انگیزه کافی برای رقابت با آمازون پیدا کرده است. به همین دلیل است که آنها روی همه این ادغام های مختلف تجارت الکترونیک سرمایه گذاری زیادی می کنند.-مارکوس توبر، 36:58

اگر بفهمیم که کاربران از چه دیدگاهی می آیند، سئو در آینده نزدیک و دراز مدت بسیار مهم خواهد بود. فقط روی کلمات کلیدی تراکنشی بهینه سازی نکنید زیرا می توانید این ترافیک را به راحتی در سئو تبدیل کنید. و سپس، ناگهان، گوگل محصولات محبوب را با پرداخت راه اندازی می کند، و شما هر ترافیکی را از دست می دهید. اگر برای موفقیت در سئو تنوع داشته باشید، کمک خواهد کرد.-مارکوس توبر، 23:45

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با مارکوس توبر:

مارکوس توبر یک رهبر رویایی است که پیچیده ترین گردش کار سازمانی و الزامات مربوط به سئو را حل کرده است. او به‌عنوان معاون راه‌حل‌های سازمانی در Semrush، راه‌حل‌های سئو هوشمند و نوآورانه را برای مدیریت گردش‌های کاری و الزامات پیچیده SEO توسعه می‌دهد.

او قبلا Searchmetrics را تأسیس کرده بود و در سال 2016 به عنوان شخصیت جستجوی سال اروپا انتخاب شد. از جمله شرکت‌های سازمانی که او با آنها کار کرده است می‌توان به eBay، Adidas، GoDaddy و Walgreens اشاره کرد. استفاده از علم داده در وب سایت ها بازی اوست و او همیشه مشتاق ساخت محصولات سئو ارگانیک است.

با مارکوس در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/marcustober/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/marcustober

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع