گوگل 9 ویژگی جدید خرید را معرفی کرد


تجربه خرید گوگل برای کاربران در حال ارتقا است. در رویداد Search On امروز، گوگل ۹ ویژگی و ابزار جدید را معرفی کرد که برای کمک به بهبود تجربه کاربر طراحی شده‌اند.

موضوع اصلی به روز رسانی ها تجسم و شخصی سازی است.

ویژگی های خرید بصری

گوگل تاکید کرد که کاربران قبل از خرید زمان زیادی را صرف تحقیق، کاوش و کشف گزینه های خود می کنند. چهار ویژگی بصری برای کاربران گوگل اعلام کرد:

  • با کلمه “فروشگاه” جستجو کنید. با شروع جستجوی خود با «فروشگاه» و به دنبال آن چیزی که به دنبال آن هستید، اکنون یک فید بصری را مشاهده خواهید کرد که شامل محصولات، ابزارهای تحقیق و موجودی نزدیک است. این به روز رسانی همچنین تجربه خرید را فراتر از پوشاک گسترش می دهد. اکنون در همه دسته‌ها در تلفن همراه در دسترس است.
  • ظاهر را خرید کنید. برای رده پوشاک، کاربران اکنون می‌توانند ظاهری را خریداری کنند که محصولات فردی را برای کمک به ایجاد یک لباس کامل به نمایش می‌گذارد. ابزار Google به محصول اصلی که کاربر در جستجوی آن است، محصولات تکمیلی را نشان می‌دهد، مانند کیف دستی یا کفش همراه با تاپ یا ژاکت.
  • ویژگی محصولات پرطرفدار این یک ویژگی جدید در جستجو است که محصولات محبوب را در دسته‌ای که کاربران جستجو می‌کنند نشان می‌دهد. گوگل تایید کرد که این در اواخر پاییز در دسترس خواهد بود.
  • خرید سه بعدی با گسترش راه اندازی اولیه خرید سه بعدی برای کالاهای خانگی، تصاویری سه بعدی از کفش های کتانی در ماه های بعد ارائه می شود.

علاوه بر این، گوگل راهی را برای ساخت و ایجاد تصاویر سه بعدی اعلام کرد زیرا آنها درک می کنند که ایجاد این نوع دارایی زمان و منابع زیادی را می طلبد. ابزار آنها از یادگیری ماشینی برای خودکار کردن چرخش های 360 درجه با استفاده از چند تصویر ثابت استفاده می کند.

تشویق به خرید مطمئن

مجموعه بعدی ابزارهای اعلام شده از Google برای کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه تر هنگام خرید طراحی شده است.

  • راهنمای خریدهای پیچیده گوگل یک راهنمای خرید برای تصمیمات پیچیده خرید اعلام کرد. راهنمای خرید شامل اطلاعاتی در مورد آن دسته از طیف وسیعی از منابع قابل اعتماد است.
  • ببین دیگران چه می گویند. به طور خاص، در برنامه Google، Page Insights در دسترس خواهد بود. این ویژگی محتوای وب‌سایتی را که کاربران در آن هستند یا محصولی که در حال تحقیق هستند، همراه با رتبه‌بندی‌ها، مزایا و معایب در یک نمای واحد، پل می‌کند.

یک تجربه خرید شخصی تر

آخرین مجموعه به‌روزرسانی‌ها بر تجربه خرید فردی، از جمله بهبود اولویت‌های حریم خصوصی تمرکز دارد.

  • نتایج شخصی تر کاربران شروع به دریافت نتایج خرید شخصی بر اساس عادات خرید قبلی خود خواهند کرد. برای محافظت از حریم خصوصی کاربر با این بهبود، کاربران می‌توانند تنظیمات برگزیده خود را مستقیماً به Google اعلام کنند و همچنین کنترل‌هایی با استفاده آسان برای روشن یا خاموش کردن این ویژگی را خواهند داشت.
  • با فیلترهای پویا خرید کنید. فیلترهای جستجو اکنون با روندهای جستجوی هم‌زمان سازگار می‌شوند، به این معنی که فیلترها ثابت نیستند.
  • از برنامه Discover برای الهام بیشتر استفاده کنید. کاربرانی که برنامه Google را دارند، بر اساس رفتار خرید خود، پیشنهادهای سبک را در برگه Discover مشاهده می‌کنند. اگر کاربری چیزی را که دوست دارد ببیند، می‌تواند روی محصول کلیک کند و لنز برای ارائه گزینه‌های موجود در مورد مکان خرید باز می‌شود.

مراحل بعدی برای تبلیغ کنندگان

در حالی که رویداد Search On بر تجربه کاربر متمرکز بود، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان در تعجب هستند که چگونه باید برای این به‌روزرسانی‌ها آماده شوند.

برای تبلیغ‌کنندگان در فضای تجارت الکترونیک، مطمئن شوید مرکز تجاری شما برای تبلیغات خرید در بهترین حالت قرار دارد. این می‌تواند شامل بهینه‌سازی تصاویر، توضیحات، عناوین، و درج مشخصات تا حد امکان باشد تا کاربران بتوانند محصولات شما را بهتر بیابند.

اطلاعات بیشتری در اختیار بازاریابان است تا به درک اینکه چگونه این به‌روزرسانی‌های تجربه کاربر بر تبلیغ‌کنندگان تأثیر می‌گذارد، کمک می‌کند. ما همچنان به گزارش پیگیری‌های گوگل در صورت اعلام آن‌ها ادامه خواهیم داد.


تصویر ویژه: تولید Vladimka/Shutterstock





منبع