یوتیوب تب الهام خود را تقویت می کند، ابزاری برای سازندگان برای درک مخاطبان خود و بهبود محتوا.
در یک نمایش ویدیویی، این شرکت ویژگیهای جدید هوش مصنوعی را که در ماههای آینده راهاندازی میشوند، پیشنمایش کرد.
تب Inspiration که در ابتدا یک ابزار تحقیقاتی بود، اکنون به سازندگان کمک میکند علایق مخاطب و شکافهای محتوا را شناسایی کنند.
ویژگیهای جدید هوش مصنوعی برای تقویت خلاقیت و سادهسازی تولید محتوا طراحی شدهاند.
ایده های شخصی شده و بینش مخاطب
پنج ایده مناسب برای کانال خود را در برگه الهام به روز پیدا خواهید کرد.
هر ایده شامل یک تصویر کوچک، عنوان، خلاصه و بینش های مورد علاقه مخاطبان است که به شما کمک می کند ببینید چقدر با مخاطبان شما سازگار است.
همچنین می توانید هر موضوعی را به عنوان یک پیام متنی وارد کنید و هوش مصنوعی بر اساس درخواست شما ایده هایی را ایجاد می کند.
در زمین بازی ایده، می توانید ایده خود را با کاوش در زوایای مختلف شخصی سازی کنید.
از زوایای پیشنهادی انتخاب کنید یا درخواست خود را وارد کنید.
Playground همچنین گزینههای لغو و انجام مجدد را ارائه میدهد تا کار خود را از دست ندهید.
میتوانید به طرحهای کلی و ریز عکسها در زمین بازی دسترسی داشته باشید. هوش مصنوعی راه هایی را برای تنظیم نقاط صحبت شما پیشنهاد می کند. می توانید کل طرح کلی را تغییر دهید یا روی بخش های خاصی تمرکز کنید.
گزینه های مشابهی برای عناوین و تصاویر کوچک موجود است. میتوانید تصاویر را برای استفاده بهعنوان پسزمینه دانلود کنید یا آنها را برای تجسم قبل از آپلود تغییر دهید.
در دسترس بودن
برگه Inspiration برگه Trends به روز شده است که قبلاً برگه Research بود. این یک مرکز مرکزی خواهد بود که در آن میتوانید از هوش مصنوعی برای ایدهها، طرحهای کلی، عنوانها، تصاویر کوچک و مفاهیم استفاده کنید.
یوتیوب قصد دارد این ویژگی ها را در چند ماه آینده عرضه کند. توجه داشته باشید که این ویژگیها هنوز به طور گسترده در دسترس نیستند، زیرا YouTube در حال پیشنمایش آنها برای جمعآوری بازخورد سازنده است.
دموی کامل را در زیر ببینید:
تصویر ویژه: Geobor/Shutterstock