۷ عنصر اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال موفق

دقت کنید در مدت یک یا دو ماه نمیتوانید کسب و کارهایی همچون دیجی کالا را پشت سر بگذارید اما میتوانید مشتریان جدیدی را به سمت برند خود هدایت کنید. سئو ۱۰۰۰ درصد ترافیک بیشتری را نسبت به شبکههای اجتماعی ارگانیک هدایت میکند. ۶۰ درصد از کاربران تلفنهای هوشمند با استفاده از نتایج جستجو مانند گزینه «کلیک برای تماس» مستقیما با یک کسب و کار تماس گرفته اند. سازگاری با تلفن همراه (mobile friendliness): معمولا گوگل ابتدا مطالب را برای موبایل ایندکس می کند. تجزیه تحلیل رقبای قوی تر، می تواند به دیده شدن شما و اعتماد گوگل کمک زیادی کند. 1. از ابزار ها کمک بگیرید: با استفاده از ابزار هایی مانند keyword planner یا Google trend می توانید کلمات کلیدی مورد نظر خود را آنالیز کرده و به بهترین شکل ممکن آن را انتخاب سایت سئو بای د سیا کنید. استفاده از بلاک های متن کوتاه به جای پاراگراف های طولانی: اکثر مردم توجهشان به جملات کوتاه تر و پاراگراف های خلاصه و مختص بیشتر جلب می شود تا بلاک های متن طولانی و خسته کننده! کیفیت: تولید محتوایی که نیاز های کاربر را برآورده کند؛ نه محتوایی که فقط تعداد زیادی کلمات کلیدی در آن وجود دارد تا گوگل را راضی کند!

بیش از نیمی جستجوها در گوگل اکنون بدون کلیک به پایان میرسد. وقتی بتوانید مخاطبان گستردهای را به طور واقعی جذب کنید، بدون شک مشتریان و همکاران خود را تحت تأثیر قرار خواهید داد. مطالب این مقاله را در اقداماتی که قرار است در سئو انجام دهید، مد نظر داشته باشید و تغییرات را قطعا خواهید دید. ایده این نیست که مخاطب خود را با محتوای تکراری خسته کنیم یا سرقت ادبی انجام دهیم بلکه ایجاد یک کتابخانه از محتویات مختلف و مفید میتواند پیام و اهداف کسب و کارتان را با کمک شرکت دیجیتال مارکتینگ به خوبی نشان دهد. در نظرسنجی انجام شده توسط دیتاباکس ۷۰ درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که سئو تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغات کلیکی داشته است. درست است که مدت هاست برندهای بزرگ در صنعت دیجیتال مارکتینگ ورود کردهاند اما همچنان الگوی مناسبی برای پیشرفت استارت آپهای کوچک میباشند. اگر به دنبال درک نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال برای مشتریان یا حتی برای خودتان هستید و به تازگی وارد صنعت دیجیتال مارکتینگ شده اید، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. به منظور ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر، شما باید از مدیریت پروژه درک کاملی داشته باشید که شامل یک دیدگاه محکم از طرح کلی و همچنین هر مرحله میشود.

HTML سایت شما، یکی از مهمترین بخش های پازل آموزش و یادگیری سئو است. معماری خوب یک سایت، منجر به یک تجربه کاربری خوب خواهد شد که در زمینه یادگیری سئو و انجام آن به نحو احسنت، بسیار اهمیت دارد. آیا آنچه شما اندازه گیری میکنید به تجربه واقعی کاربر مربوط میشود و اگر چنین است، چگونه این کار انجام میشود؟ چقدر به نظارت یا گزارش برخی معیارها نیاز دارید و آیا این موضوع را در برنامه خود لحاظ کردهاید؟ اگر بخواهیم موضوع استراتژی بازاریابی دیجیتال را در کشور خودمان بررسی کنیم، میتوانیم دیجی کالا یا علی بابا را مثال بزنیم. ایده گرفتن از سایت های رقیب: از سایت های بزرگ و مرجع در موضوع کاری خود، الهام بگیرید. اگر شما مطلبی در این خصوص در سایت خود منتشر کرده اید و می خواهید کاربران از محتوای شما بازدید کنند، باید بالاتر از سایر رقبای خود که این مطلب را منتشر کرده اند در نتایج گوگل قرار بگیرید و این کار به آسانی انجام نخواهد شد.

حالا زمان آن رسیده که بازاریابی سئو را یاد بگیرید. جزئیاتی را زیر نظر بگیرید که در هر مرحله موفقیتآمیز است. پس کافی است یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مستمر را دنبال کنید و جزو کسب و کارهای موفق لقب بگیرید. نحوه برخورد شما با یک برنامه بازاریابی دیجیتال بر اساس اهداف هر کسب و کار متفاوت است اما قطعا چند نکته را باید در نظر داشته باشید که شما را در مسیر موفقیت حفظ میکند. فقط به یاد داشته باشید که ایده دور شدن از سود و نرخ تبدیل و تمرکز بر عنصر انسانی است (سفر خریدار، داستان برند و مشارکت شما). پنج ثانیه اول زمان بارگذاری سایت بیشترین تأثیر را بر نرخ تبدیل دارد. تنها ۱۷ درصد از بازاریابان از تستهای A/B لندینگ پیج برای بهبود نرخ تبدیل استفاده میکنند. نرخ تبدیل وب سایت با هر ثانیه زمان بارگذاری دیگر به طور متوسط ۴۲ درصد کاهش مییابد. پرسشهای تلفن همراه «از کجا بخرم» و «در نزدیکی من» در دو سال گذشته بیش از ۲۰۰ درصد رشد کرده است. اگر کلمه کلیدی شما از دو یا سه کلمه تشکیل شده و در قسمت های مختلف در یک جمله به طور جداگانه استفاده شده باشد، گوگل آن را تشخیص می دهد.