Keyword Insights از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) برای شناسایی روابط معنایی درون محتوای شما استفاده میکند و به شما کمک میکند محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که برای کلمات کلیدی کم حجم و دشوار در جامعه هدف شما رتبهبندی میشود. با Keyword Insights، میتوانید به سرعت گروههای کلمات کلیدی را برای محتوای خود که رتبهبندی نمیشوند پیدا کنید و محتوای جدیدی را براساس دادههای SERP کشور خاص برای هر درخواست ایجاد کنید.
قیمت: با استفاده از پیوند شریک من به مدت 10 روز رایگان امتحان کنید. 49.00 دلار در ماه یا 29.90 دلار در صورت پرداخت سالانه با 100 جستجوی کلمه کلیدی در روز.
5. کنسول جستجوی گوگل
شما یک گزارش ایمیل شامل یک نقشه ذهنی تعاملی و یک فایل اکسل قابل دانلود با توصیههایی برای صفحات مرتبط با موقعیت مکانی دریافت خواهید کرد که تمام کلمات کلیدی متعلق به یک گروه را هدف قرار میدهند. همچنین پیشنهادهایی برای تعداد کلمات ایدهآل، پیوندهای خروجی و دادههای تصویر دریافت خواهید کرد تا به صفحه وب شما در رتبهبندی بالاتر در گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.
با اتصال کنسول جستجوی گوگل به وب سایت خود، می توانید URL های فردی را بررسی کنید تا متوجه شوید الگوریتم گوگل در حال حاضر چه کلمات کلیدی را به صفحه اختصاص می دهد. این امر به شما کمک میکند تا درک کاملی از نحوه نمایهسازی محتوا توسط خزندههای وب گوگل داشته باشید و بدون حدس زدن به ایجاد خوشه کلمات کلیدی عالی در صفحه کمک کنید.
قیمت: رایگان برای استفاده از Keyword Grouper. 79 دلار در ماه برای نرم افزار نوشتن محتوای هوش مصنوعی.
10. MarketMuse Clustering Tool
MarketMuse ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا با تعیین اینکه چه موضوعات و کلمات کلیدی را بر اساس ارزش و درجه سختی آنها اولویت بندی کنید، سفر کامل خریدار را برای مخاطبان هدف خود ترسیم کنید. همچنین میتوانید به سرعت شکافهای محتوای موجود خود را در مقایسه با وبسایتهای رقبا پیدا کنید و توصیههای شخصیشده را برای فرصتهای پیوند جدید مرور کنید.
این ابزار به طور خودکار کلمات کلیدی را بر اساس شباهت نتایج SERP در گروه ها قرار می دهد. اگر دو یا چند عبارت کلیدی نتایج رتبه بندی مشابهی در 10 SERP برتر گوگل داشته باشند، در یک خوشه قرار می گیرند.
کنسول جستجوی گوگل یک سرویس وب ارائه شده توسط گوگل است که به شما امکان می دهد ترافیک جستجو و عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید. همچنین یکی از بهترین ابزارهای خوشهبندی کلمات کلیدی را دارد که اگر میدانید چگونه دادههای کلمه کلیدی را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.
KeyClusters یکی از بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی در بازار است زیرا به طور خودکار کلمات کلیدی را در چند دقیقه به خوشه های موضوعی گروه بندی می کند. این نرم افزار همچنین از ابزارهای محبوب تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs و Semrush (که در زیر ذکر شده است) پشتیبانی می کند، یا می توانید کلمات کلیدی خود را به صورت فایل مقادیر جدا شده با کاما (CSV) آپلود کنید.
قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با استفاده از پیوند شریک من؛ 49 دلار ماهانه برای طرح ملزومات.
4. KWFinder
قیمت: رایگان برای امتحان با 5 نمایش داده شد در هر ماه. 149 دلار در ماه برای طرح استاندارد با 100 درخواست ماهانه.
درباره خوشه بندی کلمات کلیدی بیشتر بدانید
اگر میخواهید وبسایت خود را به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر با توسعه یک استراتژی محتوای خوشهبندی موضوعی که شامل مهمترین انواع کلیدواژه برای پشتیبانی از محتوای مرتبط با خوشه کلیدواژهتان است، معرفی کنید، MarketMuse ابزاری ضروری برای کسبوکار شما است.
KWFinder یک ابزار خوشه بندی کلمات کلیدی خوب است که ارزان، استفاده آسان و سریع در گروه بندی کلمات کلیدی برای SEO است. بهترین ویژگی آن این است که میتوانید یک کلمه کلیدی اولیه را وارد کنید تا لیستی از ایدههای مرتبط با موضوع را دریافت کنید، سپس روی دکمهای کلیک کنید تا با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط برای آن عبارت یا عبارت خاص، عمیقتر در آن خوشه فرو بروید.
با Keyword Cupid، میتوانید از دادههای دیگر نرمافزارهای تحقیق و گروهبندی کلمات کلیدی استفاده کنید یا یک فایل CSV را آپلود کنید تا ابزار را با دادههای کلمه کلیدی مرتبط برای بازار هدف خود تغذیه کنید. پس از آپلود دادههای خود، کشور، دستگاه و موتور جستجوی انتخابی خود را انتخاب کنید و SERP Spy صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) را برای به دست آوردن دادههای رتبهبندی برای آموزش مدلهای خود برای بهترین خوشه کلمات کلیدی خراش میدهد.
قیمت: به صورت رایگان امتحان کنید و 200 اعتبار دریافت کنید.
8. سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush
ClusterAi به عنوان یکی از بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای سئو رتبه بندی می شود زیرا به شما امکان می دهد تا سه سال تحقیق کلمات کلیدی را در چند دقیقه انجام دهید. شما می توانید تا 25000 کلمه کلیدی را با استفاده از ابزار سئوی مورد علاقه خود یا وارد کردن فایل سفارشی به ClusterAi وارد کنید، و هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری وارد کنید، نتایج بهتری را می توانید انتظار داشته باشید.
ClusterAi بر اساس رتبه بندی SERP گوگل برای هر کلمه کلیدی تصمیم گیری می کند و گروه بندی کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل کلمه کلیدی اصلی شما و هر گونه تغییر آن و همچنین حجم کل جستجو برای همه کلمات کلیدی ترکیبی است. این ابزار با تجزیه و تحلیل SERP ها کار می کند تا سه یا چند URL را پیدا کند که برای مجموعه ای از کلمات کلیدی یکسان رتبه بندی می شوند تا بدانید آنها را با هم در یک صفحه وب گروه بندی کنید.
همانطور که در راهنمای کاربر ذکر شد، Zenbrief از رویکرد ترکیبی کوانتیزاسیون برداری مبتنی بر پروتکل زمان شبکه (NTP) و BERT گوگل، یک تکنیک مبتنی بر عصبی برای پردازش زبان طبیعی استفاده میکند. سپس این ابزار از یک تکنیک بهینه سازی برای یافتن تعداد بهینه خوشه ها برای به حداکثر رساندن کیفیت هر خوشه استفاده می کند. شما می توانید چندین کلمه کلیدی را به طور همزمان هدف قرار دهید و سایت خود را برای رتبه بندی SERP و نتایج جستجوی ارگانیک سازماندهی کنید.
به مسیر Performance > Search Results بروید، سپس روی دکمه «جدید» کلیک کنید. “صفحه” را انتخاب کنید و URL مورد نظر برای تجزیه و تحلیل برای گروه بندی کلمات کلیدی را وارد کنید. در مرحله بعد، روی «اعمال» کلیک کنید و جدول داده های زیر نمودار با پرس و جوهای برتر که URL برای آنها در موتور جستجوی گوگل رتبه بندی شده است، به روز می شود. ستون Impressions را به ترتیب نزولی مرتب کنید تا کلمات کلیدی برتر را که گوگل صفحه وب را برای آنها در SERP ها نشان می دهد، پیدا کنید.
قیمت: 7 روز رایگان امتحان کنید. 9.99 دلار در ماه برای طرح شروع با 500 اعتبار ماهانه کلمه کلیدی.
3. گروه بندی کلمات کلیدی رتبه بندی SE
Keyword Cupid یکی دیگر از ابزارهای برتر خوشهبندی کلمات کلیدی است که فرآیند ایجاد خوشههای کلمات کلیدی را با استفاده از یادگیری ماشین خودکار میکند. این دارای یک شبکه عصبی پیشرفته است که نمودار دانش Google را مهندسی معکوس می کند تا به شما کمک کند محتوای خود را به طور کلی بهینه کنید.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.