با Keyword Cupid، میتوانید از دادههای دیگر نرمافزارهای تحقیق و گروهبندی کلمات کلیدی استفاده کنید یا یک فایل CSV را آپلود کنید تا ابزار را با دادههای کلمه کلیدی مرتبط برای بازار هدف خود تغذیه کنید. پس از آپلود دادههای خود، کشور، دستگاه و موتور جستجوی انتخابی خود را انتخاب کنید و SERP Spy صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) را برای به دست آوردن دادههای رتبهبندی برای آموزش مدلهای خود برای بهترین خوشه کلمات کلیدی خراش میدهد.
در زیر، بهترین ابزارهای گروه بندی کلمات کلیدی را که می توانید برای بهبود استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) وب سایت خود استفاده کنید، پیدا خواهید کرد. توصیههای موجود در این صفحه شامل گزینههای مختلفی است که به شما کمک میکند ابزار خوشهبندی کلمات کلیدی مناسبی را برای نیازها و بودجه بازاریابی دیجیتال خود پیدا کنید.
شما یک گزارش ایمیل شامل یک نقشه ذهنی تعاملی و یک فایل اکسل قابل دانلود با توصیههایی برای صفحات مرتبط با موقعیت مکانی دریافت خواهید کرد که تمام کلمات کلیدی متعلق به یک گروه را هدف قرار میدهند. همچنین پیشنهادهایی برای تعداد کلمات ایدهآل، پیوندهای خروجی و دادههای تصویر دریافت خواهید کرد تا به صفحه وب شما در رتبهبندی بالاتر در گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.
MarketMuse فراتر از گروه بندی کلمات کلیدی استاندارد است و یک ابزار خوشه بندی محتوا در مقیاس کامل با مدل سازی موضوع ارائه می دهد. همچنین شما را قادر می سازد تا خوشه های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید آنها چگونه به استراتژی سئوی خود نزدیک می شوند تا بتوانید برای وب سایت خود الهام بگیرید.
Semrush دارای پایگاه داده ای با بیش از 23 میلیارد کلمه کلیدی است و توصیه های خاصی برای کمک به شما در بهبود رتبه بندی جستجو با استفاده از خوشه بندی کلمات کلیدی دریافت خواهید کرد. شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که با اهداف بازاریابی شما مطابقت دارند و فرصت های رتبه بندی جدید را سریع و آسان پیدا کنید.
ClusterAi به عنوان یکی از بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای سئو رتبه بندی می شود زیرا به شما امکان می دهد تا سه سال تحقیق کلمات کلیدی را در چند دقیقه انجام دهید. شما می توانید تا 25000 کلمه کلیدی را با استفاده از ابزار سئوی مورد علاقه خود یا وارد کردن فایل سفارشی به ClusterAi وارد کنید، و هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری وارد کنید، نتایج بهتری را می توانید انتظار داشته باشید.
پایگاه داده KWFinder دارای بیش از 2.5 میلیارد کلمه کلیدی مرتبط با عبارات و عبارات بیشتری است که ماهانه اضافه می شود. همچنین از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی هدفمند برای بیش از 52000 مکان پشتیبانی شده در سراسر جهان لذت خواهید برد.
پیوندهای زیر بیشتر در مورد خوشه بندی کلمات کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.
ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای خلاصه SEO
نکته مهم در مورد KWFinder این است که این نرم افزار به شما کمک می کند کلمات کلیدی را با سختی سئو کم و حجم جستجوی بالا پیدا کنید. به علاوه، می توانید به راحتی کلمات کلیدی و رتبه بندی رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ایده های جدیدی برای وب سایت خود ایجاد کنید. در نهایت، KWFinder به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی دم بلند خاص مکان را جستجو کنید و کلمات کلیدی فصلی را بر اساس روندها و حجم جستجوی تاریخی شناسایی کنید تا بهترین خوشه کلمات کلیدی را برای محتوا و ساختار وب سایت خود ایجاد کنید.
MarketMuse ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می کند تا با تعیین اینکه چه موضوعات و کلمات کلیدی را بر اساس ارزش و درجه سختی آنها اولویت بندی کنید، سفر کامل خریدار را برای مخاطبان هدف خود ترسیم کنید. همچنین میتوانید به سرعت شکافهای محتوای موجود خود را در مقایسه با وبسایتهای رقبا پیدا کنید و توصیههای شخصیشده را برای فرصتهای پیوند جدید مرور کنید.
KeyClusters نتایج شما را بهعنوان یک فایل اکسل خروجی میدهد و شما اطلاعات کلیدی خالصی بر اساس دادههای بلادرنگ Google خواهید داشت. KeyClusters از دادههای موتور جستجوی Google برای شناسایی ده صفحه برتر برای کلمات کلیدی مورد نظر شما استفاده میکند تا کلمات کلیدی شما را در گروههای موضوعی که دارای سه یا چند صفحه وب برای عبارات مشابه رتبهبندی شدهاند، دستهبندی کند.
همانطور که در راهنمای کاربر ذکر شد، Zenbrief از رویکرد ترکیبی کوانتیزاسیون برداری مبتنی بر پروتکل زمان شبکه (NTP) و BERT گوگل، یک تکنیک مبتنی بر عصبی برای پردازش زبان طبیعی استفاده میکند. سپس این ابزار از یک تکنیک بهینه سازی برای یافتن تعداد بهینه خوشه ها برای به حداکثر رساندن کیفیت هر خوشه استفاده می کند. شما می توانید چندین کلمه کلیدی را به طور همزمان هدف قرار دهید و سایت خود را برای رتبه بندی SERP و نتایج جستجوی ارگانیک سازماندهی کنید.
ClusterAi بر اساس رتبه بندی SERP گوگل برای هر کلمه کلیدی تصمیم گیری می کند و گروه بندی کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد که شامل کلمه کلیدی اصلی شما و هر گونه تغییر آن و همچنین حجم کل جستجو برای همه کلمات کلیدی ترکیبی است. این ابزار با تجزیه و تحلیل SERP ها کار می کند تا سه یا چند URL را پیدا کند که برای مجموعه ای از کلمات کلیدی یکسان رتبه بندی می شوند تا بدانید آنها را با هم در یک صفحه وب گروه بندی کنید.
Keyword Insights از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) برای شناسایی روابط معنایی درون محتوای شما استفاده میکند و به شما کمک میکند محتوایی با کیفیت بالا ایجاد کنید که برای کلمات کلیدی کم حجم و دشوار در جامعه هدف شما رتبهبندی میشود. با Keyword Insights، میتوانید به سرعت گروههای کلمات کلیدی را برای محتوای خود که رتبهبندی نمیشوند پیدا کنید و محتوای جدیدی را براساس دادههای SERP کشور خاص برای هر درخواست ایجاد کنید.
قیمت: 750 اعتبار برای 1 دلار؛ 49 دلار در ماه برای طرح اولیه با 6000 اعتبار.
7. نرم افزار ClusterAi
امیدوارم از این راهنما در مورد بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای سئو لذت برده باشید.
تنها ایراد نرم افزار رایگان Zenbrief این است که باید با وارد کردن حداقل 30 ایده کلیدواژه، کارهای دستی را از قبل انجام دهید تا ابزار جادویی خود را برای ایجاد یک کلاستر انجام دهد.
KeyClusters یکی از بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی در بازار است زیرا به طور خودکار کلمات کلیدی را در چند دقیقه به خوشه های موضوعی گروه بندی می کند. این نرم افزار همچنین از ابزارهای محبوب تحقیق کلمات کلیدی مانند Ahrefs و Semrush (که در زیر ذکر شده است) پشتیبانی می کند، یا می توانید کلمات کلیدی خود را به صورت فایل مقادیر جدا شده با کاما (CSV) آپلود کنید.
اگر میخواهید وبسایت خود را به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر با توسعه یک استراتژی محتوای خوشهبندی موضوعی که شامل مهمترین انواع کلیدواژه برای پشتیبانی از محتوای مرتبط با خوشه کلیدواژهتان است، معرفی کنید، MarketMuse ابزاری ضروری برای کسبوکار شما است.
کنسول جستجوی گوگل یک سرویس وب ارائه شده توسط گوگل است که به شما امکان می دهد ترافیک جستجو و عملکرد وب سایت خود را اندازه گیری کنید. همچنین یکی از بهترین ابزارهای خوشهبندی کلمات کلیدی را دارد که اگر میدانید چگونه دادههای کلمه کلیدی را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، میتوانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.
افشا: این صفحه شامل پیوندهای وابسته برای تعدادی از نرم افزارهای گروه بندی کلمات کلیدی است. وقتی اشتراک پولی خریداری میکنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنم.
بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای سئو
1. KeyClusters
این ابزار به طور خودکار کلمات کلیدی را بر اساس شباهت نتایج SERP در گروه ها قرار می دهد. اگر دو یا چند عبارت کلیدی نتایج رتبه بندی مشابهی در 10 SERP برتر گوگل داشته باشند، در یک خوشه قرار می گیرند.
قیمت: به صورت رایگان امتحان کنید و 200 اعتبار دریافت کنید.
8. سحر و جادو کلمه کلیدی Semrush
قیمت: رایگان برای امتحان با 100 اعتبار. 9.00 دلار برای طرح اولیه با 1000 کلمه کلیدی و اعتبار هرگز منقضی نمی شود.
2. کلمه کلیدی کوپید
Keyword Insights یک پلتفرم بازاریابی محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی با یک نرمافزار قدرتمند گروهبندی کلمات کلیدی است که میتوانید تنها با 1 دلار آن را امتحان کنید. میتوانید کلمات کلیدی خود را در Insights کلمات کلیدی آپلود کنید تا ببینید در حال حاضر چه دستههایی از کلمات کلیدی بر اساس صفحات نتایج جستجوی زنده رتبهبندی میشوند.
کاری نیست که Semrush نتواند برای خوشه بندی کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل رقبا و برنامه ریزی محتوا برای رشد وب سایت انجام دهد. اگر یکی از قدرتمندترین ابزارهای موجود در بازار را برای سئو میخواهید، Semrush ارزش امتحان کردن را دارد.
قیمت: با استفاده از پیوند شریک من به مدت 10 روز رایگان امتحان کنید. 49.00 دلار در ماه یا 29.90 دلار در صورت پرداخت سالانه با 100 جستجوی کلمه کلیدی در روز.
5. کنسول جستجوی گوگل
با اتصال کنسول جستجوی گوگل به وب سایت خود، می توانید URL های فردی را بررسی کنید تا متوجه شوید الگوریتم گوگل در حال حاضر چه کلمات کلیدی را به صفحه اختصاص می دهد. این امر به شما کمک میکند تا درک کاملی از نحوه نمایهسازی محتوا توسط خزندههای وب گوگل داشته باشید و بدون حدس زدن به ایجاد خوشه کلمات کلیدی عالی در صفحه کمک کنید.
این داده های پرس و جو ارائه شده در کنسول جستجوی گوگل می تواند برای ایجاد خوشه های کلمات کلیدی مناسب برای هر URL مفید باشد. اگر یک عبارت یا عبارت تعداد زیادی نمایش دریافت می کند، باید مطمئن شوید که آن متن را در صفحه قرار دهید زیرا الگوریتم گوگل به وضوح فکر می کند که محتوا باید برای آن کلمه کلیدی در SERP ها رتبه بندی شود.
قیمت: رایگان برای استفاده از Keyword Grouper. 79 دلار در ماه برای نرم افزار نوشتن محتوای هوش مصنوعی.
10. MarketMuse Clustering Tool
قیمت: رایگان
6. بینش کلمات کلیدی
قیمت: 7 روز رایگان امتحان کنید. 9.99 دلار در ماه برای طرح شروع با 500 اعتبار ماهانه کلمه کلیدی.
3. گروه بندی کلمات کلیدی رتبه بندی SE
به مسیر Performance > Search Results بروید، سپس روی دکمه «جدید» کلیک کنید. “صفحه” را انتخاب کنید و URL مورد نظر برای تجزیه و تحلیل برای گروه بندی کلمات کلیدی را وارد کنید. در مرحله بعد، روی «اعمال» کلیک کنید و جدول داده های زیر نمودار با پرس و جوهای برتر که URL برای آنها در موتور جستجوی گوگل رتبه بندی شده است، به روز می شود. ستون Impressions را به ترتیب نزولی مرتب کنید تا کلمات کلیدی برتر را که گوگل صفحه وب را برای آنها در SERP ها نشان می دهد، پیدا کنید.
Zenbrief ابزار خوشهبندی کلمات کلیدی خوبی را ارائه میکند که میتوانید بدون ورود به داشبورد، 100٪ رایگان از آن استفاده کنید. تنها کاری که برای شروع باید انجام دهید این است که یک موضوع را تایپ کنید، سپس با کپی پیست کردن آنها در قسمت متن یا آپلود یک فایل متنی، فهرستی از ایده های کلیدواژه را وارد کنید. این موضوع برای سازماندهی خوشه ها از نزدیک ترین خوشه ها به خوشه های کم مرتبط استفاده خواهد شد.
Keyword Cupid یکی دیگر از ابزارهای برتر خوشهبندی کلمات کلیدی است که فرآیند ایجاد خوشههای کلمات کلیدی را با استفاده از یادگیری ماشین خودکار میکند. این دارای یک شبکه عصبی پیشرفته است که نمودار دانش Google را مهندسی معکوس می کند تا به شما کمک کند محتوای خود را به طور کلی بهینه کنید.
قیمت: رایگان برای امتحان با 5 نمایش داده شد در هر ماه. 149 دلار در ماه برای طرح استاندارد با 100 درخواست ماهانه.
درباره خوشه بندی کلمات کلیدی بیشتر بدانید
همانطور که متوجه شدید، ابزارهای بسیار زیادی برای گروه بندی کلمات کلیدی وجود دارد که می توانند به شما در بهبود استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کنند. با خیال راحت توصیه های برتر را امتحان کنید یا همه آنها را آزمایش کنید تا بدانید کدام نرم افزار خوشه بندی کلمات کلیدی برای نیازهای شما بهترین کار را دارد.
با استفاده از گروهبندی کلمات کلیدی رتبهبندی SE، که به شما کمک میکند از اشتباهات تایپی و گروهبندیهای نادرست جلوگیری کنید، از ورودی تقریباً بدون خطا لذت خواهید برد. این نرم افزار همچنین به شما این امکان را می دهد که کلمات کلیدی را اولویت بندی کنید، فوراً حجم جستجو را بررسی کنید، و به شما کمک می کند تا معنای محتوای خود را با پیشنهاد تغییرات جدید کلمات کلیدی بر اساس مترادف ها و اصطلاحات مرتبط، گسترش دهید.
قیمت: دوره آزمایشی رایگان 30 روزه با استفاده از پیوند شریک من؛ 49 دلار ماهانه برای طرح ملزومات.
4. KWFinder
KWFinder یک ابزار خوشه بندی کلمات کلیدی خوب است که ارزان، استفاده آسان و سریع در گروه بندی کلمات کلیدی برای SEO است. بهترین ویژگی آن این است که میتوانید یک کلمه کلیدی اولیه را وارد کنید تا لیستی از ایدههای مرتبط با موضوع را دریافت کنید، سپس روی دکمهای کلیک کنید تا با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط برای آن عبارت یا عبارت خاص، عمیقتر در آن خوشه فرو بروید.
رتبه بندی SE یکی از محبوب ترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی به نام “Keyword Grouper” را دارد که بخشی از مجموعه نرم افزار SEO با بیش از 35 برنامه دیگر است. Keyword Grouper شما را قادر می سازد تا معماری سئو، استراتژی محتوای وب سایت خود را برنامه ریزی کنید و گروه بندی پرداخت به ازای کلیک (PPC) خود را برای بهبود اثربخشی کمپین های تبلیغاتی خود تقسیم بندی کنید.
Semrush یکی از محبوبترین ابزارهای گروهبندی کلمات کلیدی به نام Keyword Magic را دارد که تنها با چند کلیک مؤثرترین ایدههای کلیدواژه را برای بهینهسازی در هر موضوعی ایجاد میکند.
قیمت: دوره آزمایشی رایگان 14 روزه با استفاده از پیوند شریک من؛ 119.95 دلار در ماه برای طرح حرفه ای.
9. Zenbrief
این راهنما شامل لیستی از بهترین ابزارهای خوشه بندی کلمات کلیدی برای سئو است.
استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 مجذوب سئو شده است. هدف استفان به اشتراک گذاشتن بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو است تا به شما کمک کند ترافیک وب سایت بیشتری داشته باشید.
Semrush همچنین شما را قادر می سازد تا داده های کلمات کلیدی و بک لینک های رقبای خود را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید تا دشواری رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص را تعیین کنید. بعلاوه، دارای ابزار Keyword Gap برای تجزیه و تحلیل نمایه کلمات کلیدی وب سایت شما در مقابل رقبا است تا به شما کمک کند یک استراتژی طولانی مدت محتوای SEO را برای بهبود سریع ترسیم کنید.