18 جایگزین و رقبای تبلیغات گوگل (Google AdWords)


در این راهنما، فهرستی از گزینه‌های Google Ads را خواهید دید.

گوگل ادز که قبلا به عنوان AdWords شناخته می شد، یکی از برترین شبکه های تبلیغاتی برای مدیریت کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ است. با این حال، پلت فرم تبلیغاتی گوگل همیشه مقرون به صرفه ترین سرویس برای دستیابی به مخاطبان هدف شما با تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیست.

اگر به دنبال بهترین رقبای Google Ads هستید که می‌توانید با بودجه بازاریابی خود مقایسه کنید، این بررسی‌ها و توصیه‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند جایگزین خوبی برای Google AdWords پیدا کنید.

جایگزین های تبلیغات گوگل

تبلیغات فیس بوک

تبلیغات فیس بوک یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی گوگل است که میانگین بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری 152% و میانگین نرخ تبدیل 9.21% نسبت به گوگل ادز دارد که میانگین بازگشت سرمایه 3.48% در شبکه جستجو و 0.72% دارد. در شبکه نمایش و میانگین نرخ تبدیل 100٪.

فیس بوک انواع مختلفی از تبلیغات را برای شما ارائه می دهد تا کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه بازاریابی کنید. برخی از محبوب ترین انواع تبلیغات عبارتند از: تبلیغات عکس، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات داستانی، تبلیغات در پیام رسان، تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات نمایش اسلاید و تبلیغات مجموعه.

رقبای Google Ads مایکروسافت بینگ

تبلیغات بینگ مایکروسافت

Microsoft Bing Ads در رتبه بعدی بهترین رقبای Google Ads قرار دارد زیرا دومین سهم بازار را برای موتورهای جستجوی آنلاین با 2.96٪ دارد و بیش از 1 میلیارد بازدید کننده در ماه جذب می کند. تبلیغات ایجاد شده در پلتفرم تبلیغات مایکروسافت می‌تواند در تمام شبکه‌ها، پلتفرم‌ها و دستگاه‌های جستجوی مایکروسافت اجرا شود که می‌تواند به شما کمک کند از طریق تبلیغات بومی در تجربه‌های ایمن برند، به ۷۲۴ میلیون جستجوگر منحصربه‌فرد ماهانه و ۹۶ میلیون کاربر منحصربه‌فرد دست پیدا کنید.

تبلیغات یاهو جمینی

یاهو جمینی Ads یکی دیگر از جایگزین های محبوب AdWords با بیش از 60 میلیارد برداشت ماهانه بومی جهانی در سراسر شبکه ما است. این به شما امکان می دهد به مجموعه ای از وب سایت های برتر و همچنین شرکای انتشاراتی مانند ESPN، ABC News، Apple News و MSN دسترسی پیدا کنید. همچنین می‌توانید انواع مختلفی از تبلیغات را انتخاب کنید، از جمله تبلیغات تصویری، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نصب برنامه، تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات ایمیل یاهو، و تبلیغات لحظه‌ای.

درج آگهی

Adroll Ads جایگزین خوبی برای Google AdWords است که به برندهای تجارت الکترونیک اجازه می دهد تبلیغات نمایشی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات ایمیلی را راه اندازی کنند که مشتریان فعلی را جذب می کند، مشتریان جدید را جذب می کند و درآمد را افزایش می دهد. مجموعه ابزارهای تبلیغاتی آن شامل تعداد بیشتری از الگوها برای تبلیغات نمایشی، بنرها، تبلیغات متنی و ایمیل نسبت به Google Ads است. ویژگی‌های هدف‌گیری مجدد و بازاریابی مجدد AdRoll همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تبلیغات سفارشی خود را انجام دهند تا با رفتارهای خرید و مرور، علایق، جمعیت‌شناسی و موارد دیگر مخاطبان خود را بهتر ملاقات کنند.

تبلیغات شجاعانه

Brave Ads یکی دیگر از رقبای Google AdWords است. برای مثال، Verizon 23.9 میلیون بازدید از تبلیغات، 8٪ نرخ کلیک ترکیبی (CTR)، 10+ بازدید از صفحه فرود و بیش از 1000 توییت از یک کمپین Brave Ads را تجربه کرد. این پلتفرم همچنین دارای دو ویژگی منحصر به فرد برای صاحبان مشاغل برای آگاهی از برند و جذب سرنخ است: اعلان‌های فشاری بومی با دکمه‌های فراخوان (CTA) و امکان نمایش تبلیغات آنها در مرورگر وب Brave به عنوان تصویر پس‌زمینه.

جایگزین های Google AdWords Adobe

تبلیغات Adobe

Adobe Ads یک جایگزین به سرعت در حال رشد برای تبلیغات گوگل برای تبلیغات برنامه ای و خرید رسانه است. مجموعه ای از محصولات تبلیغاتی را ارائه می دهد که شامل تبلیغات تلویزیونی و بازاریابی جستجو نیز می شود. می‌توانید از Adobe Ads برای خرید خودکار رسانه با یک پلتفرم سمت تقاضا با بهینه‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید. ایجاد خودکار، ویرایش پویا و گزارش کمپین تبلیغاتی در محبوب ترین موتورهای جستجو از جمله گوگل، بینگ، یاهو و یاندکس کار می کند.

تبلیغات آمازون

تبلیغات آمازون یکی از بهترین گزینه های گوگل ادوردز است که باید به خاطر داشته باشید این است که تبلیغات آمازون از سیستم حراج قیمت دوم استفاده می کند که در آن بالاترین پیشنهاد 0.01 دلار بیشتر از دومین پیشنهاد دهنده بالاتر است. به عنوان مثال، اگر شما 2 دلار برای یک تبلیغ پیشنهاد دهید و بالاترین پیشنهاد رقیب بعدی 1.50 دلار باشد، 1.51 دلار برای کلیک تبلیغ پرداخت خواهید کرد. آمازون انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه می دهد، از جمله تبلیغات محصول حمایت شده، تبلیغات نام تجاری حمایت شده، تبلیغات نمایشی حمایت شده، تبلیغات صوتی و تبلیغات ویدیویی.

تبلیغات لینکدین

تبلیغات لینکدین بهترین رقیب برای تبلیغات Google Ads for Business to Business (B2B) است. این پلتفرم مملو از افراد حرفه‌ای است که می‌توانید برای همه انواع محصولات و خدمات مرتبط با کسب‌وکار هدف قرار دهید. فناوری اطلاعات بیش از 830 میلیون کاربر و 58 میلیون شرکت در بیش از 200 کشور جهان دارد. با توجه به داده های هزینه تبلیغات، میانگین هزینه هر کلیک (CPC) برای تبلیغات لینکدین 5.26 دلار به ازای هر کلیک، 6.59 دلار به ازای هر 1000 نمایش و 0.80 دلار برای هر ارسال است.

تبلیغات خارج از مغز

Outbrain Ads یکی از محبوب ترین پلتفرم های تبلیغاتی بومی است که رقیب مستقیم شبکه نمایش گوگل ادوردز است. به گفته Outbrain، این به برندها و آژانس‌ها کمک می‌کند با یک سوم مصرف‌کنندگان جهان که با محتوا در وب باز درگیر هستند، ارتباط برقرار کنند. کسب و کارهای برتری که از تبلیغات Outbrain در جایگزینی Google Ads یا علاوه بر آنها استفاده می کنند، شامل سرمقاله هایی مانند CNN، The Washington Post، MSN، The Guardian، El País و غیره است.

جایگزینی برای Google Ads Taboola

Infolinks تبلیغات

Infolinks Ads یک پلت فرم تبلیغاتی جهانی است که راه حل های تبلیغاتی را هم برای ناشران و هم برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. این آن را جایگزین خوبی برای AdSense و AdWords می کند. چیزی که Infolinks را منحصر به فرد می کند این است که تبلیغ کنندگان موجودی خود را از طریق یک سیستم سلف سرویس مدیریت می کنند تا کمپین های خود را در زمان واقعی سفارشی کنند. تبلیغات را می توان در 25000 شریک ناشر به عنوان تبلیغات نمایشی، تبلیغات ویدیویی و واحدهای تبلیغاتی بومی نشان داد.

تبلیغات تابولا

تبلیغات Taboola یکی دیگر از پلتفرم‌های کشف محتوا و تبلیغات بومی برای ناشران و تبلیغ‌کنندگان است. با Taboola، می توانید تبلیغات خود را در وب سایت های برتر مانند Bloomberg، Business Insider، The Weather Channel، USA Today و غیره نمایش دهید.

تبلیغات اسکیمی

Eskimi Ads یک سرویس تبلیغاتی برنامه‌ای است که به تبلیغات شما اجازه می‌دهد در بیش از 2.5 میلیون سایت و اپلیکیشن در سراسر اینترنت نمایش داده شود. Eskimi داده‌های بزرگ، تحقیقات و رسانه‌های دیجیتال را در یک پلتفرم قدرتمند ترکیب می‌کند که در کمک به کسب‌وکارها برای دستیابی به بخش‌های مخاطب منحصربه‌فرد در صنایع مخابرات، کالاهای مصرفی سریع، و بانکداری تخصص دارد.

تبلیغات Reddit

Reddit Ads راهی ارزان برای نمایش تبلیغات شما در مقابل مخاطبان بسیار درگیر است. این پلتفرم بیش از 430 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و دو نوع تبلیغات اصلی را ارائه می دهد: تبلیغات پست تبلیغاتی و تبلیغات نمایشی. حداقل پیشنهاد مورد نیاز بستگی به این دارد که کدام مکان را هدف قرار داده اید. برای مثال، نرخ‌های ایالات متحده، بریتانیا و/یا کانادا شامل 3.50 دلار برای CPM، 0.10 دلار برای CPC و 0.01 دلار برای CPV است. همه مکان‌های دیگر: 1.00 دلار برای CPM، 0.05 دلار برای CPC و 0.01 دلار برای CPV.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

تبلیغات Quora

Quora Ads راه دیگری برای رشد کسب و کار شما به عنوان جایگزینی برای Google AdWords است. شما می توانید به بیش از 300 میلیون نفر دسترسی داشته باشید که هر ماه از Quora برای کشف و خرید محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند. با Quora Ads، می‌توانید یک هدف کمپین تبلیغاتی را انتخاب کنید: تبدیل‌ها، ترافیک، آگاهی، نصب‌های برنامه یا Lead Gen، و بودجه، مخاطب و پیشنهاد ویژه خود را تعریف کنید. با این حال، حداقل بودجه روزانه 5 دلار در روز برای اجرای یک کمپین است.

تبلیغات توییتر

تبلیغات توییتر یک جایگزین عالی برای تبلیغات گوگل است زیرا می توانید مشتریان بالقوه را هدف قرار دهید و در عین حال پیام خود را از کاربران توییتر که تبلیغات و به روز رسانی های خود را با جوامع خود به اشتراک می گذارند تقویت کنید. انواع تبلیغات در توییتر عبارتند از تبلیغات تبلیغاتی، تبلیغات فالوور، و تبلیغات خرید روند.

با توجه به الف مطالعه تحقیقات بازاریابی توییتربه ازای هر دلاری که در کمپین‌های تبلیغاتی توییتر خرج می‌شود، چهار برند در این مطالعه به طور متوسط ​​2.70 دلار بازده داشتند. میانگین بازگشت سرمایه تقریباً 40 درصد بیشتر از میانگین بازگشت سرمایه در سایر سرمایه گذاری های رسانه ای است.

جایگزین Google AdWords YouTube

تبلیغات یوتیوب

تبلیغات YouTube قالب غالب برای تبلیغات ویدیویی آنلاین است. این پلتفرم متعلق به گوگل است و راه حل های تبلیغاتی را هم برای ناشران و هم برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد. ناشران می توانند با اجازه دادن به تبلیغات برای نمایش قبل، در حین یا بعد از ویدیوهایشان درآمد کسب کنند و از طریق Google AdSense پرداخت می شود. در مورد تبلیغ‌کنندگان، آمار نشان می‌دهد که 70 درصد مردم پس از دیدن یک محصول در یک تبلیغ YouTube، آن را خریداری کرده‌اند.

تحقیقات انجام شده توسط Nielsen نشان می دهد که برای به دست آوردن بالاترین نرخ بازگشت سرمایه از تبلیغات YouTube خود، تبلیغات ویدیویی که از اصول ABCD (توجه، نام تجاری، اتصال، جهت) پیروی می کنند، نسبت به تبلیغاتی که به آنها پایبند نیستند، 30 درصد افزایش فروش بیشتری داشته اند. برای جزئیات بیشتر به این مقاله درباره اصول ABCD توسط Think With Google مراجعه کنید.

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام یکی از بهترین جایگزین‌ها برای افزایش آگاهی از برند و افزایش پایگاه مشتریان شما از طریق تصاویر بصری است. اینستاگرام که متعلق به فیس‌بوک است، پلتفرم پیشرو در اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو با روش‌های متعددی برای تبلیغ محصولات و خدمات شما از طریق برنامه است، از جمله تبلیغات تصویری، تبلیغات داستانی، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات چرخ و فلک، تبلیغات مجموعه، تبلیغات کاوش، تبلیغات IGTV و خرید. تبلیغات متوسط ​​​​تبلیغ اینستاگرام حدود 0.50 تا 1.00 دلار CPC هزینه دارد و برخی از صنایع رقابتی به 3.50 دلار CPC می رسند.

تبلیغات پینترست

تبلیغات پینترست یکی از برترین پلتفرم های تبلیغاتی است که بیشترین قصد خرید را از سوی کاربران خود دارد. این را در نظر بگیرید: 89٪ از پینرهای ایالات متحده از Pinterest برای الهام گرفتن در مسیر خرید خود استفاده می کنند و 83٪ از پینرهای هفتگی ایالات متحده بر اساس پین های برندها خرید کرده اند. اگر می خواهید به بیش از 400 میلیون نفر آنلاین دسترسی پیدا کنید که آماده کشف و خرید محصولات یا خدمات شما هستند، تبلیغات Pinterest ممکن است بهترین جایگزین برای بودجه Google Ads شما باشد.

بزرگترین رقیب تبلیغات گوگل کیست؟

بزرگترین رقیب Google Ads پلتفرم تبلیغاتی فیس بوک است. تبلیغات فیس بوک دارای میانگین بازگشت سرمایه (ROI) 152٪ و میانگین نرخ تبدیل 9.21٪ است که بالاتر از Google Ads با 3.48٪ در شبکه جستجو و 0.72٪ در شبکه نمایش است.

برای جزئیات بیشتر به گزارش آگهی‌دهنده خرده‌فروشی Facebook و WordStream در Facebook Ad Benchmark Ad مراجعه کنید.

چرا تبلیغات گوگل بهتر از رقبا است؟

تبلیغات گوگل بهتر از رقبا است زیرا می تواند سریعتر شروع به کار کند و در مقایسه با تبلیغ کنندگان رقیب دارای پتانسیل گسترده تری است. گوگل بیش از 90 درصد از بازار جهانی موتورهای جستجو را در اختیار دارد که به شما امکان می دهد تبلیغات گوگل خود را برای مخاطبان بیشتری هدف قرار دهید.

گزینه های تبلیغاتی گوگل نیز در دو شبکه تقسیم می شوند:

  • شبکه جستجو شامل تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) است که در موتور جستجوی گوگل نمایش داده می شود و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد میلیون ها کلمه کلیدی و عبارت را برای هدف قرار دادن مشتریان احتمالی پیشنهاد دهند.
  • شبکه نمایش تقریباً 98٪ از شبکه جهانی وب را در بر می گیرد تا به کسب و کارها کمک کند تا در هنگام مرور میلیون ها وب سایت به افراد دسترسی پیدا کنند، که برای اهداف بازاریابی که به اندازه تبلیغات PPC مبتنی بر تبدیل نیستند، بهتر است.

بهترین جایگزین برای تبلیغات گوگل چیست؟

بهترین جایگزین برای تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک و پس از آن تبلیغات بینگ مایکروسافت و تبلیغات یاهو جمینی است. این گزینه‌ها بیشترین مخاطب را برای تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) دارند که موتورهای جستجو و شبکه‌های نمایش را هدف قرار می‌دهند.

رقبای Google AdWord

فهرست رقبای گوگل ادوردز

در اینجا خلاصه‌ای از رقبای برتر گوگل ادوردز است که می‌توانید از آنها برای ایجاد و اجرای تبلیغاتی استفاده کنید که می‌توانند به اندازه Google Ads مؤثر باشند:

  • تبلیغات فیس بوک
  • تبلیغات بینگ مایکروسافت
  • تبلیغات یاهو جمینی
  • درج آگهی
  • تبلیغات شجاعانه
  • تبلیغات Adobe
  • تبلیغات آمازون
  • تبلیغات لینکدین
  • تبلیغات خارج از مغز
  • Infolinks تبلیغات
  • تبلیغات تابولا
  • تبلیغات اسکیمی
  • تبلیغات Reddit
  • تبلیغات Quora
  • تبلیغات توییتر
  • تبلیغات یوتیوب
  • تبلیغات اینستاگرام
  • تبلیغات پینترست

امیدوارم از این راهنما در مورد جایگزین های Google Ads لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، بسیاری از رقبای Google Ads وجود دارند که می توانند به شما در دستیابی به مخاطبان هدف به روشی مقرون به صرفه کمک کنند. امیدواریم که یک یا چند گزینه برتر گوگل ادوردز لیست شده در صفحه، اهداف و اهداف بازاریابی دیجیتال را برای کمپین های PPC کسب و کار شما برآورده کند.





منبع