22 نوع کلمه کلیدی در سئو و بازاریابی دیجیتال (توضیح داده شده)
انتشار: مرداد 03، 1401
بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1404

22 نوع کلمه کلیدی در سئو و بازاریابی دیجیتال (توضیح داده شده)


در این مقاله با انواع کلمات کلیدی آشنا خواهید شد.

بخش اول این راهنما هر نوع را همراه با هدف کلمه کلیدی توضیح می دهد تا بدانید که چگونه از هر نوع برای بازاریابی اینترنتی استفاده می شود.

قسمت دوم این صفحه فهرست را بیشتر به انواع کلمات کلیدی در سئو و بازاریابی دیجیتال تقسیم می کند. به این ترتیب می دانید که برای استراتژی های مختلف بازاریابی آنلاین، مانند بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) روی چه نوع کلمات کلیدی تمرکز کنید.

واقعیت این است که انواع مختلفی از کلمات کلیدی سئو وجود دارد که می توانید محتوای خود را برای آنها بهینه کنید و از آنها در بازاریابی دیجیتال برای تبلیغات پولی استفاده کنید، و این راهنما به شما نشان می دهد که این تغییرات کدامند تا بدانید تلاش های خود را برای بهبود رتبه وب سایت خود در کجا هماهنگ کنید. ترافیک از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ.

انواع کلمات کلیدی

کلمات کلیدی دم کوتاه

اولین نوع کلمات کلیدی، کلمات کلیدی کوتاه هستند که کلمات و عباراتی هستند که 1 تا 2 کلمه طول دارند. یک کلمه کلیدی دم کوتاه بیشترین حجم جستجو و بیشترین رقابت سئو را دارد. با این حال، آنها همچنین به خوبی برای تبدیل هدف قرار نمی گیرند زیرا هدف جستجو می تواند مبهم باشد.

انواع نمونه کلمات کلیدی کوتاه:

  • سگ ها
  • غذای گربه
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • رستوران
  • زیست شناسی دریایی

کلمات کلیدی دم متوسط

نوع بعدی کلمات کلیدی در سئو، کلمات کلیدی دم متوسط \u200b\u200bهستند که عباراتی با طول 3-4 کلمه هستند. یک کلمه کلیدی متوسط \u200b\u200bدارای حجم جستجوی متوسط \u200b\u200bو رقابت متوسط \u200b\u200bاست. این نوع از کلمات کلیدی سئو نیز بیشتر از کلمات کلیدی کوتاه هدفمند هستند، زیرا هدف جستجوی کاربر آسان تر ایجاد می شود و بنابراین، تبدیل های بالاتری دارد.

انواع نمونه از کلمات کلیدی دم متوسط:

  • سگی که می تواند شنا کند
  • اندازه های کاسه گربه
  • استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • نکات سئو برای وبلاگ نویسان
  • سلاح های دفاع شخصی

کلمات کلیدی دم دراز

کلمات کلیدی دم بلند سومین نوع کلیدواژه بر اساس طول هستند. یک کلمه کلیدی طولانی پنج کلمه یا بیشتر است، دارای کمترین حجم جستجو، کمترین رقابت در سئو و هدف جستجوی کاربر بسیار خاص است، که آنها را به انواع کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی آسان سئو و ترافیک وب سایت تبدیل می کند.

انواع نمونه کلمات کلیدی دم بلند:

کلمات کلیدی اطلاعاتی

کلمات کلیدی اطلاعاتی اصطلاحات و عباراتی هستند که برای پاسخگویی به هدف کلمه کلیدی برای جستجوهای اطلاعاتی در گوگل، یاهو و بینگ استفاده می شوند. این کلمات کلیدی معمولاً با «چه کسی»، «چه چیزی»، «چه زمانی»، «کجا»، «چرا»، «چگونه»، «می توان»، «انجام داد» و «انجام می دهد» شروع می شوند، اما لزوماً نباید شامل شوند. آن مقدماتی

انواع نمونه کلمات کلیدی اطلاعاتی:

  • سئو چیست
  • درختان چگونه تولید مثل می کنند
  • کالری موجود در آبجو
  • تعطیلات فدرال بعدی
  • چرا پروازها اینقدر گران است

کلمات کلیدی معاملاتی

کلمات کلیدی تراکنش در بازاریابی دیجیتال برای جذب بازدیدکنندگانی که آماده خرید محصول یا خدمات هستند استفاده می شود. این کلمات کلیدی قوی ترین هدف جستجو برای انجام یک اقدام را دارند و معمولاً به عنوان کلمات کلیدی خریدار شناخته می شوند. این نوع کلمات کلیدی با «بهترین»، «برترین»، «خرید»، «خرید» شروع می شوند یا شامل «فروش»، «خرید»، «نزدیک به من» یا «بررسی» می شوند.



منبع