3 استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از ماه اول


این پست توسط انتشارات Hands Off حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله متعلق به خود اسپانسر است.

شما به تازگی یک سایت کاملا جدید راه اندازی کرده اید، مطالب زیادی منتشر کرده اید و زمان و هزینه زیادی را صرف کرده اید.

  • 2 روز بعد: بدون ترافیک.
  • 30 روز گذشته است: هنوز ترافیکی وجود ندارد.

خشن، اینطور نیست؟

اما اگر بتوانیم راه بهتری را به شما نشان دهیم چه؟

زمان اجرای یک استراتژی ثابت و قابل اعتماد برای رتبه بندی در SERP ها و ایجاد ترافیک از ماه اول فرا رسیده است.

آیا این یک هک سریع است؟ جواب منفی.

آیا اجرای آن رایگان است؟ متاسفانه نه.

آیا کار می کند؟ کاملا!

تنها در 6 ماه، این استراتژی بیش از 100000 بازدید کننده منحصر به فرد از جستجوی ارگانیک ایجاد کرده است.

3 استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از ماه اولاسکرین شات از کنسول جستجوی Google برای Gardeniaorganic.com، ژوئیه ۲۰۲۲

قبل از اینکه به استراتژی شما بپردازیم، اجازه دهید در مورد اینکه چرا مردم می گویند که رتبه بندی یک سایت جدید در گوگل اینقدر طول می کشد صحبت کنیم.

چرا کسب رتبه وب سایت در یک سایت جدید بسیار سخت است؟

قبل از اینکه عمیق تر به این پست بپردازیم، باید دلیل وجود این مشکل را درک کنید.

کوتاه ترین و قوی ترین پاسخ این است – برای رتبه بندی به محتوا نیاز دارید.

خرید لینک، ارسال مهمان، اطلاع رسانی، و استخدام «متخصصان» سئو کمترین مشکل شماست.

در عوض، باید بر روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • نیازهای واقعی خوانندگان شما
  • تخصص منحصر به فرد شما
  • اضافه کردن ایده های جدید به وب

اگر این سه کلید را پیاده سازی نمی کنید، ایجاد لینک و توسعه اهمیتی ندارد.

هر چه سریعتر محتوای با کیفیت خوب را در سایت خود دریافت کنید، سریعتر شروع به رتبه بندی در SERP خواهید کرد.

3 کلید موفقیت در بازاریابی محتوا

محتوای موفق به این سه کلید بستگی دارد، بدون توجه به جایگاه یا صنعت.

اگر محتوای شما در هر یک از این زمینه ها کوتاه باشد، اولین مشکل خود را شناسایی کرده اید.

کلید 1: به خوانندگان آنچه می خواهند بدهید

روی خواننده تمرکز کنید و موتورهای جستجو روی شما تمرکز خواهند کرد.

در سال‌های اخیر بارها و بارها این جمله را شنیده‌اید: «نیت جستجو را برآورده کنید».

خوبی این است – هیچ چیز پیچیده ای در مورد آن وجود ندارد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خواننده آنچه می خواهد و نیاز دارد بدهید:

  • اگر مشتریان بالقوه شما می خواهند محصولی را بررسی کنند، پس بررسی دقیق محصول را به آنها ارائه دهید.
  • اگر می خواهند به سوالی پاسخ دهند، در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن سوال را به آنها بدهید.

کلید 2: EAT را اجرا کنید

EAT مخفف “تخصص، اقتدار، و اعتماد” است. این خلاصه نهایی برای مقاله کامل است.

می‌توانید با انتشار محتوایی که به‌خوبی تحقیق شده است، این تجربه را برای خوانندگان خود ایجاد کنید که از داده‌ها، بینش‌های منحصربه‌فرد و اطلاعاتی پشتیبانی می‌شود که به راحتی در دسترس نیست.

جدا از این که این مفهوم به شدت توسط گوگل ارزش گذاری شده است، منطقی است.

خودتان را به جای خواننده بگذارید.

وقتی در مورد چیزی به کمک نیاز دارید:

  • آیا ترجیح نمی دهید مطالب شخصی را بخوانید که می داند درباره چه چیزی صحبت می کند؟
  • آیا اطلاعاتی را از کسی که دارای اعتبار و اعتبار بالا است نمی خواهید؟
  • آیا از کسی که فقط اطلاعات موجود در اینترنت را بازیابی می کند دوری نمی کنید؟

این چیزی است که گوگل از سایت جدید شما می‌خواهد، و این همان چیزی است که EAT در مورد آن است.

کلید 3: چیزی جدید ایجاد کنید

چه چیزی محتوای شما را از هر چیز دیگری در اینترنت متمایز می کند؟

برای قرار گرفتن در صفحه 1 گوگل، فقط باید چیزی بهتر از 10 نتیجه برتر در گوگل منتشر کنید.

یک راه برای رسیدن به این هدف وجود دارد: اجرای کلیدهای یک و دو.

برای افزایش واقعی محتوای خود، در اینجا چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید برای ارزشمندتر کردن سایت خود پیاده سازی کنید:

  • ویدیوهای مکمل
  • گرافیک و اینفوگرافیک منحصر به فرد.
  • ویژگی های پادکست
  • مصاحبه ها
  • مطالعات موردی
  • سمعی.

هنگامی که درک درستی از این سه کلید پیدا کردید، بقیه به طور طبیعی به دست می آیند.

اکنون، اجازه دهید به شما نشان دهم که چگونه کارل برودبنت با وب سایت کاملاً جدید: GardeniaOrganic.com، بیش از 100000 بازدیدکننده منحصر به فرد در 6 ماه ایجاد کرد.

3 استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از ماه اولتصویر از GardeniaOrganic.com، ژوئیه 2022

این را امتحان کنید: استراتژی محتوای “100000 بازدید کننده در شش ماه”

درست مانند سه کلید، این استراتژی حول محور سادگی می چرخد.

این دقیقاً همان فرآیندی است که آژانس نگارش ما برای ارائه خدمات به بیش از 800 مشتری از آن استفاده می کند.

همچنین به این صورت است که ما توانسته‌ایم به مشتریان بی‌شماری کمک کنیم تا در کمتر از شش ماه بیش از 100000 بازدید ماهانه از صفحه داشته باشند.

مرحله 1: تحقیق موضوعی را انجام دهید

همه چیز از اینجا شروع می شود.

تنها چیزی که باید پیدا کنید کلمات کلیدی با رقابت کم و فرصت بالا هستند.

این فرآیند را با فرمول‌ها یا یک پشته فناوری عظیم پیچیده نکنید.

فرآیند ساده است.

نحوه انجام تحقیق موضوعی

  1. محتوای موفق را در جایگاه خود تحلیل کنید.
  2. عمیقاً در تمام سؤالات مرتبط فرو بروید.
  3. کلمات کلیدی که محتوای با کیفیت پایینی در SERP خود دارند را شناسایی کنید.
  4. محتوای بهتر از آنچه در SERP وجود دارد ایجاد کنید.

اثبات موفقیت

ما اخیراً این فرآیند را برای یک مشتری در بخش DIY اجرا کردیم.

ما 47 پست برای او منتشر کردیم، و او در حال حاضر 40-50 بازدیدکننده در روز در کمتر از 2 ماه دارد.

3 استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از ماه اولاسکرین شات از Ezoic، جولای 2022

ساده به نظر می رسد. دلیلش اینه که هست.

بازاریابی خوب بر همه چیز برتری دارد و محتوای خوب تفاوتی ندارد.

تا زمانی که حتی تقاضای کمی برای اطلاعاتی که منتشر می کنید وجود داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای بهتری نسبت به دیگران ایجاد کنید و نتیجه را خواهید دید.

همانطور که در بالا ذکر کردیم این را در صدها کلمه کلیدی پیاده کنید. مثل قبل رشد خواهید کرد

مرحله 2: محتوای زیادی ایجاد کنید

ما میدانیم؛ این ممکن است آخرین چیزی باشد که می خواهید بشنوید، اما این تنها چیزی است که می تواند رشد و نتایج ارگانیک شما را تسریع کند.

اما اجازه ندهید که شما را بترساند.

بجای، این را بشنو:

یعنی رشد بیش از 1500 درصد در ترافیک در شش ماه

و 32918 درصد رشد درآمد.

3 استراتژی کلیدی بازاریابی محتوا برای به دست آوردن ترافیک وب سایت از ماه اولتصویر ایجاد شده توسط Hands Off Publishing & GardeniaOrganic.com، ژوئیه 2022

حالا، اگر او وب‌سایت خود را در آنجا و سپس با ضریب 35 برابری بفروشد، که به راحتی قابل دستیابی است، به سود خالص 23469.37 دلار نگاه می‌کند!

مهمترین چیزی که در اینجا باید درک کنید این است که می توانید وب سایت خود را بهینه کنید تا عالی به نظر برسد و می توانید یک لوگوی عالی داشته باشید، اما فقط محتوا برای شما ترافیک ایجاد می کند و مهمتر از همه برای شما درآمد ایجاد می کند.

استراتژی خروجی محتوای ماهانه شما

  • ماه 1: ایجاد و انتشار 450 قطعه محتوای EAT با کیفیت بالا و به خوبی تحقیق شده است.
  • ماه 2: ایجاد و انتشار 80 قطعه جدید با کیفیت بالا، محتوای EAT که به خوبی تحقیق شده است.
  • ماه 3+: ایجاد و انتشار 50 قطعه جدید با کیفیت بالا، محتوای EAT که به خوبی تحقیق شده است.

مرحله 3: 1 نوع محتوا را وارد کنید

به جای تطبیق با سبک ها و قالب های مختلف نوشتاری، بهتر است استراتژی محتوای خود را ساده نگه دارید و بر روی یک نوع محتوا تمرکز کنید.

هر نوع محتوا مزایا و معایب خاص خود را دارد.

مزایا و معایب راهنماهای نحوه نوشتن

به عنوان مثال، راهنماهای چگونگی را در نظر بگیرید.

آن‌ها شگفت‌انگیز هستند، اما باید تصاویر و ویدیوهای اصلی زیادی را در کنار محتوای نوشته شده اضافه کنید تا برجسته شود.

مزایا و معایب ایجاد و تولید محتوای بررسی محصول

بررسی محصول اساساً مسئول 40 درصد درآمد آمازون است.

اما بررسی‌ها به کار بسیار بیشتری نیاز دارند تا صرفاً بازنویسی نظرات آمازون، گچ‌کاری برخی از تصاویر مستقیماً از خرده‌فروش، یا ارائه جدولی از «بهترین» گزینه‌ها.

مزایا و معایب محتوای اطلاعاتی

برای کارل و بسیاری از مشتریان ما، محتوای اطلاعاتی بهترین است.

هنگامی که خواننده بالقوه شما مشکل یا مشکلی را که دارد جستجو می کند، می توانید بلافاصله پاسخ آن را بدهید.

برای اینکه این کار به خوبی کار کند، باید چیزی ایجاد کنید که در هیچ جای دیگری در اینترنت یافت نمی شود.

سریعترین راه برای رسیدن به این؟ محصول را بخرید و واقعا آن را بررسی کنید.

در اینجا نمونه ای از مقاله ای است که در آن کارل از روش فوق برای تولید یک محتوای عالی و منحصر به فرد استفاده کرده است.

و در اینجا یک ویدیو برای همراهی با آن وجود دارد.

ببینید که چگونه همه اینها با موفقیت در استراتژی کامل و مطالعه موردی ما گرد هم آمدند.

دیگر نیازی به کپی کردن متن و نظرات از آمازون نیست. برای نوشتن محتوای اصلی به تجربه واقعی از استفاده از محصول نیاز دارید.

مرحله 4: ایجاد پیوندهای طبیعی

این که لینک بیلدینگ یکی از بهترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل است، افسانه ای نیست.

اکثر مردم هنگام ساخت لینک شکست می خورند زیرا مسیر تلاش برای دریافت لینک های سریع را طی می کنند.

لینک های سریع چیست؟

لینک های سریع برای موفقیت وب سایت شما مفید نیستند.

آنها با ارسال هرزنامه به هر سایت، لیست ایمیل و دوستان ساخته شده اند تا سعی کنند کسی را وادار کنند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارد و به شما پیوند دهد.

این 15 سال پیش خوب بود – اما دیگر نه.

به دست آوردن یک پیوند طبیعی بسیار مهمتر از 100 پیوند بدون دنبال کردن هرزنامه از مکان های تصادفی است که به محتوای شما مرتبط نیستند.

5 روش موثر برای به دست آوردن یک بک لینک طبیعی:

  1. محتوای شگفت انگیز منحصر به فردی ایجاد کنید که هیچ کس دیگری ندارد.
  2. تصاویر اصلی را که خودتان گرفته اید اضافه کنید.
  3. نمودارها و اینفوگرافیک هایی را ایجاد کنید که افراد بتوانند دانلود کرده و به اشتراک بگذارند یا به وب سایت خود اضافه کنند.
  4. یک مسابقه یا ماشین حساب اضافه کنید. کارل یک ماشین حساب مخزن ماهی در یک وب سایت حیوان خانگی دارد که حجم آب یک مخزن ماهی را اندازه گیری می کند. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاری و پیوند است.
  5. محتوای ویدیویی. ویدیوهای خود را بسازید که افراد بتوانند در وب سایت خود جاسازی کنند.

راه های بسیار بیشتری وجود دارد، اما این پنج مورد تمام چیزی است که برای موفقیت در ساخت لینک خود نیاز دارید.

خلاصه استراتژی

کلید یک استراتژی تولید محتوا خوب، سادگی است.

  1. مطالب ارزشمند زیادی بنویسید.
  2. به یک نوع محتوا توجه کنید (محتوای اطلاعاتی بهترین کار را دارد).
  3. فقط بر روی لینک سازی طبیعی تمرکز کنید.
  4. اجازه دهید نتایج جاری شود.

انتشار 500 پست در ماه اول ضروری نیست تا این رویکرد برای شما مفید باشد. آنچه مهمتر است این است که چه چیزی در آن مقالات وجود دارد (به کلیدهای یک تا سه مراجعه کنید) و ثبات در انتشار.

آیا می خواهید این استراتژی را اجرا کنید؟

آیا می‌خواهید تولید محتوای عالی و اهداف ماه اول خود را آسان‌تر کنید؟

ایده پردازی موضوع و تولید محتوا را برون سپاری و خودکار کنید.

به انتشارات Hands Off مراجعه کنید و دریابید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا نتایج بازاریابی محتوای خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید با فردی از تیم صحبت کنید، می‌توانید در صفحه بعد تماس بگیرید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: انتشارات Hands Off





منبع