3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهد


آیا به دنبال به حداکثر رساندن بازده در هزینه تبلیغات و افزایش تبدیل برای کسب و کار خود هستید؟

آیا می خواهید شاهد افزایش قابل توجهی در سود تبلیغات گوگل خود باشید؟

گاهی اوقات پیشرفت های جزئی می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

در سه مرحله ساده بیاموزید که چگونه استراتژی خود را تغییر دهید و بیشترین سود را از کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ببرید.

در 26 آوریل، یک وبینار را با کوری زیمن، مدیر عامل/استراتژیست ارشد در Guaranteed PPC مدیریت کردم. زیمن سه تغییر قدرتمند را به اشتراک گذاشت که می‌توانید فوراً آن‌ها را اعمال کنید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

ترفندهای PPC تجارت الکترونیک

80٪ از عملکرد کمپین های خرید شما به تصویر شما و قیمتی که روی آن محصول نشان داده می شود بستگی دارد.

با پیروی از این ترفندها، می توانید سود را سه برابر کنید یا هزینه ها را کاهش دهید.

توییک 1: تست تصاویر محصول در Google Shopping

به Google Shopping بروید و نحوه نمایش سایر محصولاتی که با آنها رقابت می کنید برای کلمات کلیدی خود جستجو کنید.

سپس، بیاموزید که چگونه تصاویر محصول خود را بدون عکاسی جدید برجسته کنید.

[See examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

توییک 2: تست قیمت در فید شما

کاهش قیمت می تواند نرخ کلیک را دو برابر کند زیرا مردم اغلب روی ارزان ترین فهرست کلیک می کنند.

با کاهش قیمت خود به میزان 2 تا 3 دلار، اگر مارجین شما منعطف باشد، نرخ کلیک را دوبرابر دریافت خواهید کرد که باعث کاهش 50 درصدی به ازای هر کلیک می شود.

در نهایت با این موارد 3 برابر بیشتر درآمد خواهید داشت:

  • افزایش دید به میزان دو برابر.
  • نرخ تبدیل روی کلیک ها ممکن است تا 25٪ بهتر تبدیل شود.

توییک 3: ارقام پایانی قیمت خود را تغییر دهید

با تغییر ارقام پایانی قیمت فهرست خود به 7 یا 9، می توانید تعداد کلیک ها و تبدیل ها را افزایش دهید.

چرا؟ زیرا مصرف‌کنندگان از نظر روان‌شناختی آموزش دیده‌اند تا به ارقامی که با اعداد فرد ختم می‌شوند، دقیقاً عدد 7 کشیده شوند.

[Discover the impact of changing the ending digits] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

ترفندهای PPC ارائه دهنده خدمات ملی و منطقه ای

شما می توانید این ترفندها را برای آموزش فروش یا شرکت های طراحی محصول که در سطح ملی فعالیت می کنند اعمال کنید.

اگر در این بازار هستید، 75 درصد از عملکرد شما به کلمات کلیدی انتخابی و زبان مورد استفاده در تبلیغات شما بستگی دارد.

توییک 1: از کلمات کلیدی خریدار استفاده کنید

داشتن کلمات کلیدی که کاربران در جستجو در تبلیغات خود تایپ می کنند به شما کمک می کند تا حدود 2 برابر یا بیشتر کلیک کنید و 300% + سود بیشتری برای فرصت های مشابه کسب کنید.

برای هر یک از کلمات کلیدی خریدار خود تبلیغات منحصر به فردی بنویسید.

[See examples] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

توییک 2: از کلمات کلیدی در عناوین صفحه فرود استفاده کنید

داشتن کلمات کلیدی در صفحات فرود می تواند به شما کمک کند تا از همان ترافیکی که از تبلیغات خود دریافت می کنید، تا 40٪ یا بیشتر تبدیل داشته باشید.

توییک 3: استفاده از موقعیت مکانی در تبلیغات و صفحه فرود

وجود ایالت یا شهر کاربران در تبلیغات و صفحات فرود می تواند به شما کمک کند از همان ترافیکی که می خرید، حدود 60 درصد هزینه های سرنخ ارزان تری به دست آورید.

[Discover why this works] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

ترفندهای محلی PPC

این ترفندها برای فروشگاه های آجر و ملات محلی اعمال می شود.

85 درصد از نتایج شما در تبلیغات گوگل بر اساس انتخاب کلمه کلیدی و صفحه فرودی که طراحی می کنید خواهد بود.

توییک 1: از کلمات کلیدی محصول برای مقیاس بندی نتایج استفاده کنید

85 درصد مشتریان از یک نوع کلمه کلیدی هستند.

بنابراین، فرصت شما برای داشتن سهم بیشتری از بازار در منطقه محلی شما در توانایی شما برای انتخاب خریداران بلندمدت جدید در جستجوی اقلام فردی شما وجود دارد.

[Learn more] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

توییک 2: از موقعیت مکانی در تبلیغات خود استفاده کنید

از آنجایی که مردم در حال جستجوی اقلام آنلاین هستند، می توانید مشتریان را به فروشگاه خود هدایت کنید و بتوانید محصول خود را اکنون یا خیلی زودتر دریافت کنید.

این منجر به 100٪ CTR بالاتر در مقایسه با رقبا می شود.

[See an example] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

توییک 3: ایجاد یک استراتژی صفحه فرود ترکیبی

درست مانند قبل، شما می خواهید ماهیت فوری خرید را به صورت حضوری نشان دهید، نه اینکه منتظر آنلاین باشید.

در این مورد، شما می خواهید نکات محلی را در صفحه فرود خود قرار دهید.

در اینجا یک مثال است:

3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهدتصویر ایجاد شده توسط PPC تضمین شده، آوریل 2023

[See conversion stats] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

ترفندهای سرویس محلی PPC

مطب پزشکان، کلینیک های ماساژ، کلینیک های حذف خالکوبی و سایر مشاغل خدماتی می توانند از این ترفندهای PPC استفاده کنند.

75 درصد از عملکرد شما به دلیل استفاده از کلمه کلیدی و طراحی صفحه فرود شما خواهد بود.

توییک 1: قرار دادن کلمات کلیدی در تبلیغات

با استفاده از کلمات کلیدی که کاربران در موتورهای جستجو برای تبلیغات شما تایپ می کنند، می توانید به افزایش حداقل 2 برابر کلیک بیشتر و 200%+ سود بیشتر برای فرصت های مشابه کمک کنید.

[Find out how many keywords you need] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

توییک 2: قرار دادن مکان در تبلیغات

داشتن موقعیت مکانی کسب و کارتان در تبلیغاتتان می تواند به شما کمک کند تا حداقل ۲ برابر بیشتر از آنچه قبلاً دارید، نرخ کلیک بیشتری کسب کنید.

توییک 3: بهینه سازی طرح بندی صفحه فرود

مشتریان بالقوه هنگام جستجو می خواهند سه چیز اساسی را بدانند:

  1. آیا کسب و کار شما می تواند نیازهای خود را برآورده کند؟
  2. آیا منطقه آنها را پوشش می دهید؟
  3. آیا آنها می توانند به شما اعتماد کنند؟

مطمئن شوید که این پاسخ ها در صفحه فرود شما گنجانده شده است.

[See the anatomy of a good landing page] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

ترفندهای PPC سرویس خانگی محلی

برای این نوع کسب‌وکارها، 90 درصد از عملکرد تبلیغات Google شما به کپی آگهی و طراحی صفحه فرود شما بستگی دارد.

توییک 1: قرار دادن کلمات کلیدی در تبلیغات برای دو برابر کردن بازگشت سرمایه

داشتن کلمات کلیدی که کاربران در جستجو در تبلیغات خود تایپ می کنند، به شما کمک می کند تا حدود 2 برابر کلیک بیشتر و 200% + سود بیشتر برای فرصت های مشابه به دست آورید.

توییک 2: قرار دادن مکان در تبلیغات

داشتن موقعیت مکانی کسب و کار شما در تبلیغات می تواند به شما کمک کند تا حداقل 2 برابر بیشتر از آنچه قبلاً داشته اید، نرخ کلیک بیشتری داشته باشید.

توییک 3: صفحه فرود خود را بهینه کنید

یک صفحه فرود مناسب سه چیز را که کاربر باید بداند تا در عرض 5 ثانیه یا کمتر بداند، منتقل می کند.

چقدر روی میز می گذارید؟

شرکتی که در گوگل ادز بزرگ است شروع به کار کرد و سود خود را مجدداً در الگوریتم سرمایه‌گذاری کرد تا در طول سال‌ها بازدهی بیشتری کسب کند.

اگر رقبای شما می توانند این کار را انجام دهند، شما نیز می توانید آن را انجام دهید.

در صورت لزوم از کوچک شروع کنید.

[Instantly boost sales with these Google Ad tweaks] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

[Slides] 3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهد

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

3 گام برای ایجاد یک استراتژی جستجوی کل نگر برنده

اکنون ثبت نام کنید و کشف کنید که چگونه ادغام کانال های پولی و ارگانیک می تواند عملکرد کلی جستجوی شما را بهبود بخشد و نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع