در چشم انداز رقابتی B2B امروزی، حفظ مشتریان به اندازه به دست آوردن موارد جدید مهم است. همچنین اگر به خوبی انجام شود ساده تر می شود.
این وبینار را بر حسب تقاضا برای تکنیک های اثبات شده تماشا کنید ایجاد روابط بلند مدت و مشتریان خود را بازگردانید.
استراتژیهای نوآورانهای را کشف خواهید کرد که فراتر از رویکردهای سنتی هستند، از جمله اینکه چگونه ابزارهای اتوماسیون گردش کار میتوانند تجربه مشتری خود را متحول کنید.
بیاموزید که چگونه همکاری خود را با مشتریان تقویت کنید، بهروزرسانیهای همزمان ارائه دهید، و تجربهای شخصیسازی شده ارائه دهید که کسبوکارتان را متمایز میکند.
ما همچنین پوشش دادیم:
- اهمیت حفظ مشتری و تعامل برای مشاغل B2B.
- استراتژی هایی که همکاری و تعامل مشتری را افزایش می دهد.
- چگونه اتوماسیون می تواند به شخصی سازی تجربه مشتری کمک کند.
با نیکیتا ایار، رئیس بازاریابی محصول در Moxo، ما استراتژیهایی را به اشتراک گذاشتیم که برای ایجاد تجارت تکراری و افزایش رشد بلندمدت به آن نیاز دارید.
چه صاحب کسبوکار باشید، چه در زمینه فروش، یا یک حرفهای در موفقیت مشتری، این وبینار مملو از بینشهای عملی است که به مقیاس کسبوکار B2B شما کمک میکند.
این فرصت را برای متحول کردن تلاش های حفظ مشتری خود از دست ندهید.
اسلایدهای زیر را مشاهده کنید، یا وبینار کامل را برای تمام جزئیات بررسی کنید.
برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!
نحوه رانندگی بیش از 150 هزار در ماه در حجم جستجوی برند: یک مطالعه موردی
در تحلیل با ما همراه باشید 3 مطالعه موردی که اهمیت هدایت رفتار جستجوی برند و تعامل و نحوه انجام آن را نشان می دهد ماه ها به جای سال ها. استفاده خواهیم کرد تکنیک های پیشرفته تحلیل مخاطب برای ساختارشکنی کمپین هایی که جستجوی نام تجاری را در کمتر از یک سال هدایت کردند.