هنگامی که از محتوایی که نوشتید راضی هستید ، وقت آن است که در لیست وب سایت هایی که در مرحله 2 ایجاد کرده اید ، وارد شوید. مطمئن شوید که صفحات و مقالات شما از ساختار خوبی برخوردار بوده و به خوبی نوشته شده اند. هنگامی که استراتژی لینک سازی خود را برنامه ریزی میکنید سعی کنید به خاطر داشته باشید که لینکها برای ارجاع خوانندگان از صفحه ای که در حال حاضر مشاهده می کنند به صفحات دیگری که ممکن است از آن لذت ببرند درست شده است. این کار نه تنها به شما در درک بهتر مخاطبان کمک می کند ، بلکه امکان تعیین مخاطبان مورد نظر شما را نیز فراهم می کند. برای شناخت مخاطبان خود تحقیق کنید. لینکهای این وب سایت ها به شما کمک می کند تا به افرادی که ممکن است به وب سایت شما علاقه مند باشند دسترسی پیدا کنید اما هنوز در مورد آن اطلاعی ندارید. این شناخت به شما کمک می کند مخاطبان فعلی خود را حفظ کرده و گسترش دهید و به مخاطبان جدیدی که به آنچه شما ارائه می دهید و علاقه مند هستند ، دسترسی پیدا کنید. ممکن است تمایل داشته باشید فقط هر آنچه را که ایجاد کرده اید برای هر سایت در لیست خود ارسال کنید ، اما این احتمالاً به شانس شما برای لینک افراد به محتوای شما آسیب می زند.
اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجله خبری seobythesea دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.
ایجاد لینک فقط یک ترفند نیست. این لزوما چیز بدی نیست ، زیرا محتوای بسیار خاص می تواند به این معنی باشد که این چند وب سایت تمایل بیشتری برای لینک دادن به محتوای شما دارند. لینکی از یک وب سایت ناخواسته یا وب سایتی که کاملاً ارتباطی با جایگاه خاص شما ندارد ، اصلاً ارزشمند نیست. از پرداخت هزینه برای لینک سازی ، از وب سایت های ناخواسته دوری کنید. تماس با افراد یا وب سایت های خاص یکی از راه های دریافت لینک به محتوای شماست. یکی دیگر از راه های عالی برای دریافت پیوندها ، و همزمان جلب مخاطبان جدید ، استفاده از شبکههای اجتماعی است. وقتی می دانید مخاطبان مورد نظر شما چه کسانی هستند ، وقت آن است که لیستی از وب سایت هایی تهیه کنید که می توانند به شما در دستیابی به آنها کمک کنند. به این فکر کنید که چه چیزی مخاطبان شما را مجذوب خود می کند ، چه چیز آنها می خواهند بدانند و چه دیدگاه منحصر به فردی را ارائه می دهید.
محتوایی ایجاد کنید که به سوالاتی که مخاطب شما دارد پاسخ دهد یا مشکلی را که با آن روبرو هستند حل کند. لینکهای خوب به بازدید بیشتر (ارجاع) به سایت شما کمک می کند. اساساً ، لینک سازی منجر به این می شود که وب سایت های دیگر به صفحه شما پیوند شوند. به همین دلیل است که شما باید از ایجاد لینک به عنوان یک استراتژی برای جلب مخاطب مناسب و تمرکز بر گرفتن پیوند از سایتهایی که در واقع باعث ایجاد ترافیک به سایت خودتان می شوند ، استفاده کنید. همچنین بهتر است بدانید: اگر رویکرد کلمه کلیدی بلند داشته باشید (نوشتن در مورد موضوعات کوچک و خوب) ، تعداد وب سایت هایی که مناسب خواهند بود کم خواهد بود. اگر می خواهید افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید ، باید دو چیز را بدانید: مخاطب شما در حال حاضر کیست و مخاطب ایده آل شما چگونه است. حتی برای افراد خاصی که ممکن است مقاله شما را دوست داشته باشند چند پیام ارسال کنید. برای افزایش شانس خود برای دریافت این بک لینک ها ، باید وب سایت و مخاطبانی را که برای آنها فراهم می شود بشناسید. برای بهبود شانس دریافت لینک به صفحه خود ، باید دلیل بی نظیر بودن محتوای خود را توضیح دهید.
دریافت این لینکها باید مانند یک بازاریابی عادی و بخشی از یک سئو جامع باشد. اگر لینک سازی درست انجام شود ، از دیدگاه جامع سئو ، این پیوندها کمک می کنند تا صفحات شما در نتایج جستجوی Google بالاتر قرار بگیرند. مردم وقت ندارند 5 پست وبلاگ را بخوانند و تصمیم بگیرند کدام یک را دوست دارند ، به علاوه شما ممکن است به عنوان نامه ناخواسته (Spammy) روبرو شوید. کدام وب سایت ها می توانند به محتوایی که شما ایجاد کرده اید لینک دهند؟ بعد از اینکه تصمیم گرفتید با کدام وب سایت (ها) لینک سازی کنید ، وقت آن است که با آنها تماس بگیرید. برای اینکه وب سایت های دیگر بتوانند به محتوای شما لینک دهند ، باید محتوایی داشته باشید که در واقع آنها را وادار به لینک به صفحه شما کند. مطمئن شوید که مطالب جدید خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید.