6 کلیدی که کسب و کار شما برای برنده شدن با آژانس بازاریابی شما نیاز دارد


آیا به دنبال پیشرفت استراتژی دیجیتال خود و قرار دادن شرکت خود در مسیر موفقیت هستید؟

چه صاحب کسب‌وکاری باشید که با یک آژانس کار می‌کنید یا یک بازاریاب دیجیتال که به پهنای باند بیشتری نیاز دارد، یکی از بزرگترین چالش‌هایی که با آن روبرو هستید، متمایز کردن خود در این چشم‌انداز بیش از حد اشباع شده است.

تاثیرگذارترین استراتژی های کمپین با هدف حرکت دادن سوزن بر خلق ارزش و کمک به شما در رسیدن به اهدافتان است.

ایجاد اعتماد با آژانس خود و ایجاد یک پایه بازاریابی مستحکم راهی مطمئن برای ارتقاء کسب و کار شما به سطح بعدی است.

در 12 اکتبر، یک وبینار را با مهمانان ویژه CallRail، اریک و ارین وایلدر، بنیانگذاران 81 و رسانه دیجیتال سانی مدیریت کردم.

وایلدرز راه‌هایی را برای داشتن یک مشارکت شفاف، شفاف و قابل اعتماد با آژانس شما که منجر به نتایج می‌شود، دنبال کردند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

کلید شماره 1: شفافیت

باید از ابتدا اعتماد وجود داشته باشد. شفافیت از همان ابتدا ضروری است، به خصوص اگر تبلیغ کننده در گذشته سوخته باشد.

هرگز یک تبلیغ کننده را در تاریکی رها نکنید. در عوض، ثابت کنید که هر دلار چگونه سرمایه گذاری می شود. مهم این است که نشان دهیم چه کاری انجام می شود.

علاوه بر این، مطمئن شوید که تمام حساب های تبلیغاتی متعلق به تبلیغ کننده است. آنها باید با داده های خود در پایان شراکت کنار بروند.

[Find out how to make your working relationship more comfortable] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 2: به رسانه به عنوان یک سرمایه گذاری احترام بگذارید

با سرمایه گذاری های رسانه های دیجیتال مانند سرمایه گذاری های مالی سنتی رفتار کنید.

بدانید که آنها ذاتاً با ریسک همراه هستند، سطح مشخصی از سرمایه را برای مشارکت می گیرند و باید مسئولانه مدیریت شوند.

مطمئن شوید که انتظارات برای سطح سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه را واقع بینانه نگه دارید.

[Know the right questions to ask] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 3: مطمئن شوید که ریاضی منطقی است

برای اطمینان از اینکه برنامه‌ها از همان ابتدا برای موفقیت تنظیم شده‌اند، ریاضی همیشه باید منطقی باشد.

به عنوان مثال، قبل از راه‌اندازی هر کمپینی، یک آژانس باید حاشیه سود تبلیغ‌کننده و نوع هزینه هر سرنخ (CPL) یا هزینه به ازای هر اقدام (CPA) را برای شکستن یا «موفق» بداند.

شما باید چشم انداز رقابتی، اهداف خود، و اینکه آیا یک برنامه منطقی است – حتی از ابتدا – درک کنید.

[Discover an exercise you can do together] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 4: انتظارات واقع بینانه تنظیم کنید

انتظارات واقع بینانه را در مورد سطح سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه تنظیم کنید. موفقیت فوری را بیش از حد وعده ندهید، زیرا رسیدن به آن به زمان و داده نیاز دارد.

موفقیت را می توان در بازده یا با “نقض کردن” در حین دستیابی به رشد در پایگاه مشتری سنجید.

یک ماشین حساب می تواند انتظارات سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه را با همه متغیرهای خارجی نشان دهد.

6 کلیدی که کسب و کار شما برای برنده شدن با آژانس بازاریابی شما نیاز دارد81 و Sunny برای CallRail، اکتبر 2022

هنگامی که فرمول موفقیت خود را شناختید، می توانید دامنه خود را بیشتر افزایش دهید.

وقتی داده ها را می دانید، می دانید کجا را باید بهینه کنید. و این ارتباط نزدیکی با کلید بعدی دارد.

کلید شماره 5: همه چیز را ردیابی کنید

داده ها همیشه داستان واقعی را بیان می کنند. رفتار کاربر همیشه در حال تغییر است و مصرف کننده ممکن است شما را شگفت زده کند!

در اینجا نحوه ردیابی هر دلار سرمایه گذاری شده آمده است:

  • هنگام شروع کار از ابزارهای ردیابی بومی گوگل و فیسبوک استفاده کنید.
  • در صورت راه‌اندازی یک برنامه با دو کانال (مثلاً Google & Bing یا Google و Facebook)، ردیابی تماس را برای غنی‌سازی مجموعه داده‌های خود اضافه کنید.
  • با استفاده از داده‌های تبدیل غنی‌شده، بهینه‌سازی‌های هوشمندانه‌تر و سریع‌تری را در کمپین بازاریابی کلی خود انجام دهید، از جمله تغییر بودجه از یک کانال به کانال دیگر بر اساس هزینه هر فروش.

در نتیجه دانستن داده‌ها، می‌توانید نه تنها هزینه هر سرنخ، بلکه هزینه هر فروش را بر اساس کانال درک کنید.

در نهایت شما می خواهید شک و تردید در مورد سرمایه گذاری در کانال های خاص را بر اساس نتایج واقعی از بین ببرید.

[Discover what else you can track] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 6: رویکرد “اگر شما برنده شوید، ما برنده ایم” را بپذیرید

به‌عنوان یک آژانس، بهترین کار را برای کسب‌وکار تبلیغ‌کننده انجام دهید زیرا افزایش درآمد آنها به معنای رشد درآمد شما نیز است.

همچنین، مطمئن شوید که تماس مستقیم شما خوب به نظر می رسد. هرکسی که شما را وارد کشتی کرد، او را ارتقا دهید تا مدت بیشتری بمانید.

وقتی هر دوی شما موفق می شوید، روی یک مشارکت بلندمدت سرمایه گذاری می کنید که به نفع هر دو کسب و کار شماست.

[Learn from a case study that gave a 4,000% increase in investment] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] 6 کلیدی که کسب و کار شما برای برنده شدن با آژانس بازاریابی شما نیاز دارد

در اینجا ارائه است.

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

چگونه با محتوای مفید گوگل و به‌روزرسانی‌های اصلی سازگار شویم

بیاموزید که چگونه محتوای مفید و به‌روزرسانی‌های اصلی Google می‌تواند به نفع شما عمل کند. چگونه می‌توانید استراتژی محتوای خود را برای مطابقت با آخرین به‌روزرسانی‌های Google تنظیم کنید؟ کشف کنید که چگونه محتوای مفید می تواند رتبه بندی جستجوی شما را بهبود بخشد.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع