64.2 درصد از سایت ها از وردپرس استفاده می کنند


طبق داده‌های W3Techs.com، وردپرس همچنان بر بازار سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) تسلط دارد و در حال حاضر توسط ۶۴.۲ درصد از وب‌سایت‌هایی که دارای CMS هستند، استفاده می‌شود.

Shopify در ژوئن 2022 رتبه دوم را دارد و 6.3 درصد از بازار CMS را به خود اختصاص داده است.

Wix، Squarespace و Joomla با کمتر از 3.5 درصد سهم بازار هرکدام پنج نفر برتر را تکمیل می کنند.

10 سهم بازار برتر سیستم های مدیریت محتوا تا ژوئن 2022.سهم بازار CMS ژوئن 2022 برای چاپ مجدد با ذکر منبع در دسترس است. برای جزئیات بیشتر به مجوز Creative Commons مراجعه کنید.

W3Techs خاطرنشان می کند که 33.1٪ از وب سایت ها از هیچ یک از سیستم های مدیریت محتوایی که نظارت می کنند استفاده نمی کنند.

بنابراین وردپرس توسط 43٪ از تمام وب سایت ها و 64.2٪ از آنهایی که دارای CMS قابل شناسایی هستند استفاده می شود.

وردپرس قصد دارد به کار روی امنیت و ثبات ادامه دهد

وردپرس هیچ نشانه ای از کند شدن نشان نمی دهد و در حال حاضر حدود پنج سال از یک پروژه ده ساله می گذرد که شامل بازنویسی کل پایگاه کد آن است.

در مصاحبه اخیر، جوزف هادن چامفوسی، مدیر اجرایی وردپرس، به SEJ گفت:

سال آینده، مانند همه سال‌ها در پروژه‌ای مانند آن، اطمینان حاصل می‌کنیم که همچنان به اندازه یک CMS پایدار و توانمند هستیم که مردم انتظارش را داشتند، در حالی که همچنان با روشی جدیدتر و مدرن‌تر برای مدیریت پیش می‌رویم. محتوای شما آنلاین است.»

وردپرس این ماه تغییر نسخه Arturo 6.0 را ارائه کرد و در عرض دو هفته، 36.2٪ از سایت های WP به آن به روز رسانی کردند.

راجر مونتی گزارش داد که وردپرس پیشنهادی برای بررسی افزونه به اشتراک گذاشته است که امنیت و عملکرد سایت را با بررسی فعال افزونه ها نیز بهبود می بخشد.

Shopify با به‌روزرسانی ژوئن وارد بازار B2B می‌شود

Shopify نسخه تابستانی 22 خود را در ژوئن منتشر کرد و بیش از 100 ویژگی جدید را برای کاربران اضافه کرد.

یک ویژگی جدید که به سادگی و به درستی «B2B» نامیده می‌شود، تجار Shopify Plus را با عمده‌فروشان مرتبط می‌کند و برای تجربه یکپارچه‌تر با NetSuite، Brightpearl، Acumatica و دیگران یکپارچه‌سازی می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، پوشش برایان فردریک را اینجا ببینید.

Wix راهنمای داده های ساختاریافته را برای متخصصان سئو منتشر می کند

Wix که در جایگاه سوم سهم بازار CMS در این ماه قرار دارد، “راهنمای داده ساختاریافته Wix: نحوه استفاده از نشانه گذاری استاندارد و سفارشی” را در ماه ژوئن منتشر کرد.

نویسنده مشارکت کننده Mordy Oberstein، رئیس سئو برندسازی در Wix، راهنمای جامع خود را برای پیاده سازی داده های ساختاریافته در Wix در اینجا در Search Engine Journal به اشتراک گذاشت.

اوبرشتاین نوشت: «در کمتر از سه سال، Wix از پشتیبانی اندک از طریق داده‌های ساختاریافته به ارائه به متخصصان سئو و صاحبان سایت این امکان را داد که تقریباً هر کاری را که می‌خواهند با سهولت نسبی انجام دهند.

او همچنین خاطرنشان کرد که به دلیل به‌روزرسانی‌های اخیر پلتفرم، هر محتوای دیگری در اینترنت پیرامون این موضوع اکنون قدیمی است.

راهنمای او را در بالا ببینید تا در مورد اعمال داده های ساختاریافته در سایت Wix خود بیشتر بدانید.

منتظر گزارش ماهانه سهم بازار CMS در ماه آینده باشید.

مطالب مرتبط:


تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو
منبع داده: W3Techs.com، آمار استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، تا 27 ژوئن 2002.





منبع