Instagram Threads، پلتفرم جدید رسانه اجتماعی در بلوک، به نظر یک رقیب قوی برای پذیرفته شدن به عنوان یک پاتوق جدید سئو است.
فضای رسانه های اجتماعی در جامعه سئو در سال گذشته شاهد اختلالات زیادی بوده است.
توییتر همیشه یک پاتوق اصلی مورد علاقه بود تا زمانی که ایلان ماسک آن را خریداری کرد و بسیاری از مردم شروع به کنار گذاشتن این پلتفرم کردند.
اگرچه Mastodon در سال 2016 راه اندازی شد، اما ناگهان در ابتدای سال 2023، بسیاری از سئوکاران پس از انکار اپلیکیشن پرنده، آن را به عنوان یک جایگزین جدید توییتر دیدند.
اگرچه این پلتفرم غیرمتمرکز در ابتدا امیدوارکننده بود، اما محدودیتهایی در ارتباط با سرورهای دیگر دارد و ایجاد جامعه سئو محدود شد زیرا افراد بین سرورهای مختلف تقسیم شدند.
سپس Bluesky آمد – و باز هم، افراد سئو منتظر بودند ببینند آیا این آتش می گیرد یا خیر. تا کنون، به غیر از چند مورد از کاربران اولیه، جذب انبوه یا تهدیدی برای تسلط بر سایر پلتفرمها نشده است.
بیش از یک سال است که لینکدین با فعالیت های فراوان در جامعه از تجدید حیات خود لذت می برد. بسیاری از متخصصان سئو که از لحاظ تاریخی در توییتر فعال هستند، شروع به ارسال پیام های طولانی در مورد مطالعات موردی و رهبری فکری در این پلت فرم کرده اند.
یکی از نکات مثبت واقعی در مورد عضویت در لینکدین، فقدان سیاست، خشم و خشم است که توییتر را مصرف می کند.
لینکدین حرفه ای و یک پلتفرم عالی برای نشان دادن کارهایی است که روی آن کار می کنید و ایده های خود را در مورد کار به اشتراک می گذارید.
و سپس، موضوعات اینستاگرام در تاریخ 5 ژوئیه در ساعت 7:00 بعد از ظهر EDT راه اندازی شد.
در 2 ساعت اول 2 میلیون ثبت نام به دست آورد.
در 24 ساعت 30 میلیون داشت. ChatGPT دو ماه طول کشید تا 100 میلیون دنبال کننده داشته باشد. تاپیک ها پنج روز طول کشید.
توییتر دو سال طول کشید تا یک میلیون دنبال کننده داشته باشد. اینستاگرام دو ماه و نیم طول کشید. Threads این کار را در کمتر از یک ساعت انجام داد.
آیا Threads موفق به حفظ و ایجاد یک جامعه سئو جدید خواهد شد؟ در این مرحله نمی توانیم بگوییم.
ما در همان چند روز اول که در حال راهاندازی بود به سرعت روی سکو پریدیم و شاهد آمدن افراد بیشماری که در جامعه بودیم را دیدیم.
حس تازهای به آن دارد و مانند گردهمایی مجدد دوستان قدیمی با هم بود که مدتی است احساس نشده است. هیاهو و شور و هیجان و علاقه مانند توییتر از سال ها پیش احساس می شد.
برای کاربران جدید یک پلتفرم، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که افراد را دنبال کنید و لیست فالو خود را ایجاد کنید.
Threads در حال حاضر از هشتگ ها پشتیبانی نمی کند، بنابراین مهم تر است که افراد مناسب را برای یافتن بحثی که می خواهید در آن شرکت کنید دنبال کنید.
برای هر کسی که در سئو کار می کند، ما لیست کوتاهی از متخصصان سئو را جمع آوری کرده ایم تا در Threads دنبال شوند تا به شما در راه اندازی این پلت فرم کمک کنند.
این فهرست قرار نیست انحصاری، فراگیر یا هر گونه بیانیه ای در مورد اینکه چه کسی بهتر از دیگران در نظر گرفته می شود.
این از متخصصان سئو که قبلاً در Threads فعال هستند گردآوری شده است و ما نویسندگان فعلی مجله موتور جستجو را شامل میشویم.
متخصص کسی است که به نظر ما از طریق رسانه های اجتماعی و سخنرانی و از طریق ارسال محتوایی که ارزش ارائه می دهد، سهم قابل توجهی در صنعت دارد.
تیم مجله موتور جستجو در موضوعات
62 متخصص سئو برای دنبال کردن موضوعات
- AJ Ghergich، مشاور سئو.
- ای جی کوهن، بنیانگذار Blind Five Year Old.
- Aleyda Solís، مشاور بین المللی SEO.
- آماندا ناتیویداد، معاون بازاریابی در SparkToro.
- اندرو چارلتون، مدیر عامل Crawl Consultancy
- اندرو شاتلند، بنیانگذار راهنمای SEO محلی.
- آریج ابوعلی، بنیانگذار زنان در سئوی فناوری.
- بری شوارتز، بنیانگذار موتورهای جستجو قابل گردآوری.
- باستین گریم، مدیر عامل شرکت Peak Ace.
- بنجی هیام، یکی از بنیانگذاران Grow and Convert.
- برت تابکه، بنیانگذار PubCon.
- بری ای اندرسون، مشاور تجزیه و تحلیل.
- برودی کلارک، مشاور سئو.
- برایان آیزنبرگ، نویسنده کتاب Call To Action و Waiting For Your Gat To Park.
- کریس گرین، مشاور تجزیه و تحلیل
- کریگ کمبل، مشاور سئو در کریگ کمبل سئو.
- دن بارکر، مدیر ارشد مالی و مشاور.
- داون اندرسون، مشاور جستجو.
- دیکسون جونز، مدیر عامل شرکت Inlinks.
- اریک وو، شریک، SEO @ a16z.
- فردریک والیز، یکی از بنیانگذاران Optmyzr.
- Gianluca Fiorelli، مشاور بین المللی سئو.
- گلن گیب، مشاور سئو.
- گرگ گیفورد، مدیر ارشد اجرایی در SearchLab و متخصص سئوی محلی.
- هانا رامپتون، مشاور سئو و داده.
- Itamar Blauer، مدیر SEO در StudioHawk.
- جیمز نورکی، بنیانگذار Prosperity Media.
- جان دوهرتی، بنیانگذار Credo و Editor Ninja.
- جونو آلدرسون، مشاور فنی مستقل سئو.
- کلوین نیومن، بنیانگذار BrightonSEO.
- کوین گیبونز، مدیرعامل و بنیانگذار Re:Signal.
- کوین ایندیگ، مشاور رشد.
- کوین رو، موسس PureLinq.
- کریستوفر بی جونز، مشاور رشد، بنیانگذار LSEO.
- لی اودن، بنیانگذار TopRank Marketing.
- لیدیا اینفانت، مدیر ارشد SEO در Sanity.
- لیلی ری، رئیس سئو در Amsive Digital
- لودویگ ماخیان، یکی از بنیانگذاران Mazeless.
- Lukasz Zelezny، کارشناس و مشاور سئو.
- Mark Traphagen، معاون بازاریابی محصول و آموزش در seoClarity.
- مارک ویلیامز کوک، کارگردان Candour.
- مارتین مک دونالد، مشاور سئو، مشاور سئو.
- مایکل کینگ، بنیانگذار iPullrank.
- میشل رابینز، رهبر علوم تصمیم گیری در لینکدین.
- Montse Cano، مشاور بین المللی سئو و استراتژی دیجیتال.
- Mordy Oberstein، رئیس سئو برندینگ در Wix.
- Motoko Hunt، مشاور بازاریابی جستجوی بین المللی در AJPR.
- ناتی الیملک، رئیس SEO در Wix.
- ناوا هاپکینز، رئیس شرکت Navah Hopkins LLC.
- نیک ویلزدون، مدیرعامل و بنیانگذار تورک.
- نوح لنر، مدیر نوآوری در Sterling Sky.
- اولگا آندرینکو، معاون بازاریابی برند در Semrush.
- پل شاپیرو، سئو فنی و مدیریت محصولات سئو در Shopify.
- پدرو دیاس، مشاور سئو در Visively، Ex Google.
- راس هاجنز، بنیانگذار Siege Media.
- ران لیبک، بنیانگذار ContentMender.
- روث اورت، سئوی فنی در SearchPilot.
- رایان جونز، مدیر بازاریابی در SEOtesting.com.
- سی کوان اونگ، بازاریابی در Ahrefs.
- Suganthan Mohanadasan، یکی از بنیانگذاران Snippet Digital & Keyword Insights.
- تیلور برگ، مدیر رشد و استراتژی وب در Talkspace.
- Tess McKeever-Voecks، معاون عملیات در راهنمای SEO محلی.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: امره آکویون/شاتراستاک