7 بهترین پلتفرم بازاریابی محتوا برای یک استراتژی موثر


“محتوا همه چیز است.”

حداقل، این یکی از انواع گفته هایی است که هر صاحب وب سایت به آن پایبند است. اما در چشم انداز دائما در حال تغییر بازاریابی محتوا، محتوا توزیع نسبت به خود محتوا یک نفر دوم است.

سازمان‌ها باید با استفاده از پلت‌فرم‌های مختلف بازاریابی محتوا، در بازاریابی محتوایی مؤثر سرمایه‌گذاری کنند، زیرا رقابت شدیدتر می‌شود.

چقدر خشن 47 درصد از شرکت ها قصد دارند تیم محتوای خود را در سال جاری رشد دهند.

در اینجا هفت ابزار وجود دارد که باید برای ارتقای محتوای خود در نظر بگیرید.

1. موضوعات انفجاری – بهترین برای محتوای پرطرفدار

برایان دین Backlinko و Exploding Topics را تاسیس کرد و از زمانی که Backlinko را از صفر به میلیون ها کاربر در ماه افزایش داد، منبع قابل اعتمادی در بازاریابی محتوا بوده است.

از زمانی که دین سایت خود را تأسیس کرد، با ارائه داده هایی در مورد موضوعات در حال رشد قبل از شروع به کار، به کمک به دیگران توجه کرد.

Exploding Topics داده ها را جمع می کند و از یک الگوریتم پیشرفته استفاده می کند که درصد رشد موضوعات خاص انتخابی را فراهم می کند.

با دسترسی به این داده‌ها، می‌توانید ابتدا شروع به نوشتن محتوا کنید تا از مزیت محرک‌های اول نسبت به رقبا برخوردار شوید.

2. BuzzSumo – بهترین برای محتوای رسانه های اجتماعی

BuzzSumo در سال 2013 روی صحنه منفجر شد.

از آن زمان، این پلت فرم ارائه خدمات خود را متنوع کرده است تا به یک نیروگاه برای بازاریابان جدی محتوا تبدیل شود.

BuzzSumo کشف محتوا، تحقیق، نظارت و بینش تأثیرگذار را ارائه می دهد. گزینه اینفلوئنسر می تواند به طور تصاعدی شانس ویروسی شدن تلاش های بازاریابی محتوای شما را افزایش دهد.

با رفتن به بخش «اشتراک‌گذاران برتر»، می‌توانید اینفلوئنسرهایی را مشخص کنید که مقالاتی را به اشتراک گذاشته‌اند که ممکن است مرتبط با موضوعاتی باشد که شما نوشته‌اید و با تأثیرگذاران تماس بگیرید تا مقاله خود را به اشتراک بگذارند تا دسترسی محتوای شما را افزایش دهند.

3. Outbrain – بهترین برای محتوای بومی

Outbrain یکی از پیشگامان محتوای بومی بود و سهم بازار فوق العاده ای را نسبت به رقبا به دست آورده است.

امروز Outbrain ماهانه 344 میلیارد توصیه محتوایی را در بیش از پنجاه و پنج کشور ارائه می دهد. شروع کار با Outbrain مستلزم سرمایه گذاری هزینه قابل توجهی نیست.

برای شروع کمپین در شبکه Outbrain، می توانید بودجه کمپین 20 دلاری و CPC (هزینه هر کلیک) را 0.03 سنت تعیین کنید.

در نظر گرفتن اینکه با چه سرعتی می‌توانید دامنه بازاریابی محتوای خود را گسترش دهید و کاربران را به‌محض ورود به سایت شما به‌طور استراتژیک هدف‌گیری مجدد کنید، Outbrain را به یک جناس بی‌معنا تبدیل می‌کند.

4. Patreon – بهترین برای عضویت در محتوا

Patreon یک مدل عضویت ممتاز را به سازندگان محتوا ارائه می دهد.

تعهدات ماهانه مشتریان، راه ثابتی را برای تولیدکنندگان محتوا برای ارائه محتوای با کیفیت و در عین حال امرار معاش فراهم کرده است.

Patreon که در سال 2013 تأسیس شد، به سرعت به پلتفرمی برای سازندگان محتوا تبدیل شد تا یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد کنند.

سازندگان محتوا در حوزه‌های مختلف تمرکز دارند که شامل فیلمبرداران، پادکست‌ها، نویسندگان، هنرمندان و نوازندگان می‌شود.

اگر شما یک تولیدکننده محتوا هستید که می‌خواهید بدون راه‌اندازی وبلاگ به کسب درآمد بپردازید، Patreon راه خوبی است.

5. Contently – بهترین برای برنامه ریزی محتوا

برنامه ریزی توزیع محتوا با کمک Contently آسان است. می توانید به راحتی زمان و تاریخ را برای توزیع محتوا در چندین پلتفرم برنامه ریزی کنید.

قابلیتی به نام Storybook از فناوری اختصاصی برای ارائه مدلی پیش‌بینی‌کننده استفاده می‌کند که کدام موضوعات بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

علاوه بر این، Contently توصیه های SEO را ارائه می دهد و صدا و لحن محتوا را بررسی می کند. یکی از قدرتمندترین ویژگی هایی که Content ارائه می دهد، دسترسی به شبکه خلاق برتر است.

وقتی تازه شروع می‌کنید، می‌تواند برای نویسندگان دردسرساز باشد.

Contently یک شبکه برتر از نویسندگان ایجاد کرده است که می توانید از آنها استفاده کنید. بسیاری از این نویسندگان مقالاتی را برای نیویورکر، وایرد، و فایننشال تایمز در میان بسیاری از نشریات معتبر دیگر منتشر کرده اند.

Contently همچنین دسترسی به فیلمبرداران و طراحان را برای کمک به ایجاد محتوای تأثیرگذارتر از طریق شبکه خلاق برتر فراهم می کند.

اگر به دنبال یک پلتفرم بازاریابی محتوای سازمانی هستید، Content یک رقیب برتر است.

6. Scoop.it – بهترین برای مدیریت محتوا

Scoop.it یک پلت فرم مدیریت محتوا مبتنی بر ابر است که محتوا را از طریق وب و شبکه های اجتماعی کشف و تحقیق می کند. بیش از 30 میلیون صفحه وب از Scoop.it خزیده می شوند.

شما می توانید با استفاده از ادغام وردپرس برای انتشار مستقیم محتوا در سایت خود، به سرعت نیازهای محتوای انتخاب شده خود را افزایش دهید.

استفاده از محتوای مدیریت شده به ایجاد اعتماد و افزودن ارزش اضافی به مخاطبان شما کمک می کند و در عین حال تخصص صنعت خاص شما را برجسته می کند.

اگر محتوای انتخاب شده را در استراتژی بازاریابی محتوای خود ادغام نکنید، ممکن است ضرر کنید.

Hootsuite توصیه می کند که نسبت 40٪ محتوای ایجاد شده و 60٪ محتوای مدیریت شده را برای تقویت تلاش های بازاریابی محتوای شما توصیه می کند.

7. Uberflip – بهترین برای محتوای شخصی شده

Uberflip گزینه های مختلفی را برای بازاریابان محتوا ارائه می دهد، اما یکی از با ارزش ترین ویژگی های Uberflip امکان شخصی سازی محتوا برای مخاطبان است.

در نتیجه، بازاریابان محتوا برای اجرای ABM (بازاریابی مبتنی بر حساب) به Uberflip مراجعه می کنند.

ویژگی مقصد محتوا به بازاریابان این امکان را می‌دهد که مخاطبان را با پیام‌های سفارشی درگیر کنند و طرح‌بندی‌های سفارشی و برندسازی شخصی‌سازی شده را ارائه دهند.

با توجه به آمارهای مربوط به شخصی سازی، بازاریابان محتوا باید مراقب پیام رسانی مناسب باشند.

نتیجه

اگر سازمان شما در بازاریابی محتوا سرمایه گذاری نمی کند، ممکن است تصور کنید که در حال از دست دادن سهم بازار به رقبای خود هستید.

بازاریابی محتوا در چشم انداز کنونی امروز یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است.

در نتیجه، چندین پلتفرم بازاریابی محتوا برای شروع سریع وجود دارد.

گزینه های اشتباه برای شروع بازاریابی محتوا وجود ندارد.

باید بپری و پاهایت را خیس کنی.

شروع با یکی از پلتفرم های بازاریابی محتوا که در بالا ذکر شد، حرکت خوبی در تصمیم گیری درست است.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: KonG/Shutterstock





منبع