راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما به عنوان یک فروشنده جدید آمازون می تواند دلهره آور باشد.
شما باید روی ابزارهای بازاریابی درجه یک آمازون سرمایه گذاری کنید تا بیشترین بهره را از فروشگاه آنلاین خود ببرید.
برای کمک به شما، در اینجا لیستی از بهترین ابزارهای فروشنده آمازون که در حال حاضر در دسترس هستند، هم رایگان و هم پولی وجود دارد.
راه حل های بازاریابی آمازون
1. تبلیغات آمازون
آمازون به بازاریابان این امکان را می دهد که با صرف کلمات کلیدی خاص، رتبه محصولات خود را در نتایج جستجو افزایش دهند. اگر مشتری روی یک تبلیغ کلیک کند، بازاریاب متحمل هزینه خواهد شد.
تبلیغات در آمازون بسیار شبیه تبلیغات در گوگل از طریق AdWords است. صفحات جزئیات محصول همچنین می توانند میزبان تبلیغات آمازون باشند.
با این حال، آمازون انواع مختلفی از تبلیغات را ارائه می دهد، مانند:
- تبلیغات محصولات حمایت شده از آمازون
- تبلیغات جستجوی سرفصل
- تبلیغات نمایش محصولات آمازون
خارج از آمازون
2. هلیوم 10
در میان بسیاری از ابزارهای فروش آمازون FBA موجود، هلیوم 10 به عنوان یک انتخاب برتر برجسته است.
بازاریابی خود را به عنوان “اولین نرم افزار آمازون همه در یک صنعت” معرفی می کند، منابعی را برای موارد زیر فراهم می کند:
- تحلیل بازار.
- تحقیق کلمات کلیدی
- بهینه سازی موتورهای جستجو برای لیست ها
- عملیات.
- تجزیه و تحلیل.
- بازار یابی.
- دارایی، مالیه، سرمایه گذاری.
جعبه سیاه ابزار اصلی تحقیقات تخصصی هلیوم 10 است که تمام مشخصات را برای یافتن چشماندازهای فروش محصول سودآور در اختیار شما قرار میدهد.
Black Box به جای اینکه برای یافتن این اطلاعات فهرستهای محصولات را در آمازون مرور کنید، موارد زیر را ارائه میدهد:
- میانگین فروش ماهانه یک محصول.
- چند درصد از فروشندگان آن را ارائه می دهند.
- چقدر در بین کاربرانش مورد استقبال قرار گرفته است.
سالانه، هلیوم 10 هزینه ای در حدود زیر دارد:
- شروع کننده: 29 دلار در ماه
- پلاتین: 84 دلار در ماه
- الماس: 209 دلار در ماه
- نخبه: 399 دلار در ماه
3. PPC Entourage
آیا می خواهید بیشترین استفاده را از بودجه تبلیغاتی پرداخت به ازای هر کلیک خود ببرید؟
شما باید PPC Entourage را بررسی کنید.
عناصر ضروری برای یک کمپین موفق PPC را برجسته می کند.
علاوه بر این، شامل منابعی برای مکان یابی کلمات کلیدی ایده آل برای لیست های آمازون شما است.
4. ارجاع
Refersion یک سیستم مدیریت وابسته با بیش از 500000 مشتری است که به سرعت در حال رشد است. اخیراً در آگوست/سپتامبر 2022، بازار بازاریابی وابسته به آمازون به شرکتهای فعال آمازون کمک میکند تا با تبلیغ بازار آمازون خود با ناشران، اینفلوئنسرها و سایر کانالهای سبک وابسته به شخص ثالث، پیشنهادات خود را افزایش دهند.
بازاریابان آمازون میتوانند با Refersion برای تبدیل مشتریان وفادار به شرکتهای وابسته فروش و نظارت بر عملکرد آنها در زمان واقعی کار کنند.
با تنظیمات انعطاف پذیر و ابزارهای بهینه سازی آن، می توانید در کمترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید.
پلت فرم Refersion مانند سایر ابزارهای بازاریابی وابسته عمل می کند.
5. تجارت دریایی
Nautical تنها پلتفرم بازار چند فروشنده با امکانات کامل است که خرده فروشی، فناوری مالی و مدیریت زنجیره تامین را ادغام می کند.
این یک پلت فرم نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) برای راه اندازی و رشد بازارهای آنلاین برای شرکت ها، مارک ها و بازرگانان B2B است.
Nautical به شما امکان می دهد تا به سرعت و ارزان بازاری را ایجاد کنید که خریداران و فروشندگان آن را دوست دارند.
6. با پرایم خرید کنید
فروشگاههای آنلاین میتوانند با ارائه همان تجربه تسویهحساب ساده و بدون دردسری که مشترکین آمازون پرایم از آن لذت میبرند، پایگاه مصرفکنندگان خود را گسترش دهند.
میتوانید از Buy with Prime در هر فروشگاه آنلاین، نه فقط آمازون، استفاده کنید.
مزایای اصلی درجه یک هستند، و اکنون برای طیف گستردهتری از وبسایتها برای بهبود تجربه کاربر و سرعت بخشیدن به تجارت برای خردهفروشان در دسترس هستند.
7. پیشاهنگ جنگل
Jungle Scout یک راه حل تمام عیار برای فروشندگان آمازون است که تمام مراحل فرآیند، از منبع یابی محصولات گرفته تا بازاریابی آنها را پوشش می دهد.
با استفاده از پایگاه داده تامین کنندگان Jungle Scout، می توانید به راحتی تامین کننده قابل اعتماد محصولی را که قصد دارید به بازار عرضه کنید، ردیابی کنید.
اگر می خواهید کسب و کار آمازون FBA خود را به سطح بعدی ببرید، می توانید به آمار قابل اعتماد ارائه شده توسط Jungle Scout اعتماد کنید.
با این حال، اگر شما علاقه مند هستید که قبل از اشتراک، پیشاهنگ جنگل را امتحان کنید، می توانید این کار را به مدت هفت روز به صورت رایگان انجام دهید.
شروع قیمت برای جنگل اسکاوت از:
- پایه ای: 29 دلار در ماه
- سوئیت: 49 دلار در ماه
- حرفه ای: 84 دلار در ماه
8. Ecom Balance
EcomBalance بهترین نرم افزار حسابداری است که در صورت داشتن فروشگاه آنلاین می توانید پیدا کنید.
ناتان هیرش و کانر گیلیوان، دو متخصص باتجربه تجارت الکترونیک، این تجارت را راه اندازی کردند و در حال حاضر رهبری می کنند.
آنها به مدت شش سال از فروشندگان آمازون پرفروش بودند و سپس FreeUp.net را به هشت رقم رساندند و آن را در سال 2019 به فروش رساندند.
EcomBalance به تمام نگرانی های حسابداری شما رسیدگی می کند. Quickbooks Online یا Xero را با پلتفرمهای مختلف فروش، مؤسسات مالی، پردازندههای کارت اعتباری و درگاههای پرداخت ادغام میکند.
سپس در پانزدهم هر ماه بر تمامی امور دفترداری که برای داشتن صورت های مالی دقیق نیاز به تکمیل دارند نظارت می کند.
وقتی برای EcomBalance ثبت نام می کنید، یک ماه خدمات رایگان دریافت می کنید و قیمت های آن برای شرکت هایی با هر اندازه ای مناسب است.
اگر میخواهید با خودکار کردن حسابداری خود و درک بهتر دادههای مالی خود، در زمان صرفهجویی کنید، از EcomBalance استفاده کنید.
9. آزمایشگاه موجودی
Inventory Lab ابزاری ضروری برای مدیریت سهام، فهرست کردن محصولات، سفارشات حمل و نقل و محاسبه سود اگر فروشنده آمازون هستید، است.
با این نرم افزار می توانید سطوح موجودی را بر اساس SKU (واحد نگهداری سهام) ردیابی کنید، سودآوری محصول را بر اساس SKU تجزیه و تحلیل کنید و هزینه های واحد را اضافه کنید.
این کار عملیات شما را ساده می کند و به شما امکان می دهد انرژی بیشتری برای گسترش سهام و پایگاه مشتری کسب و کار خود صرف کنید.
خط پایین
بسیاری از منابع برای تجزیه و تحلیل بازار، کشف محصولات جدید، بهینه سازی فهرست ها، ردیابی فروش و موارد دیگر در دسترس هستند.
چه تازه شروع کرده باشید و چه مدتی است که در آمازون می فروشید، این فهرست جامع از بهترین ابزارهای فروش آمازون به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای فروشگاه آنلاین خود داشته باشید.
منابع بیشتر:
تصویر ویژه: Jester-Flim/Shutterstock